سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروفیل upvc|لیست قیمت پروفیل یو پی وی سی

 

پروفیل upvc|لیست قیمت پروفیل یو پی وی سی

 

پروفیل upvc| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت پروفیل upvc| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع پروفیل upvc ,پروفیل یو پی وی سی و ارزان

پروفیل UPVC,فروش پروفیل,خرید پروفیل,فروش انواع پروفیل یو پی وی سی,خرید پروفیل UPVC

پروفیل‌های UPVC

امروزه بیشترین کاربرد در زمینه درب و پنجره‌های ساخته شده با این نوع پروفیل‌ها را دارند و از متدوال ترین نوع آن‌ها نیز گالوانیزه می‌باشد. استفاده از این پروفیل‌ها در صنعت درب و پنجره به منظور افزایش مقاومت بوده و باعث عدم هرز شدن پیچ های یرآق آلات می گردد.

پروفیل upvc

معمولاً شرکت‌های تولیدکننده پروفیل جدا از شرکت‌های تولیدکننده درب و پنجره می باشند و به نوعی این شرکت ها تنها کار ارائه پروفیل‌های تولیدی را به شرکت‌های دیگر ارائه می دهند. از جمله ی شرکت‌های معروف ارائه دهنده پروفیل می‌توان به شرکت ویستا بست و شرکت وین تک اشاره نمود.

شرکت‌های تولیدکننده درب و پنجره‌های دو جداره و سه جداره با استفاده از پروفیل‌ UPVC همواره دارای تیم مجرب جهت اجرا و قرار دادن این نوع پنجره می باشند، از این رو اکثریت این شرکت ها دارای نمایندگی در شهرها شما بوده و پنجره‌ها نیز توسط کارشناسان آن‌ها نصب می‌شود.

پروفیل upvc

پروفیل‌های UPVC معمولاً دارای ضخامت بین 1 تا 3 میلی متر بسته به سطح پنجره می‌باشد و هر چقدر این سطح بیشتر باشد، ضخامت نیز افزایش می‌یابد. با توجه به اینکه برخی از پنجره‌های ساختمانی دارای سطح زیاد می باشند به همین دلیل در ارتفاع فشار بسیاری از طرف باد به پنجره وارد می‌شود، که این مورد نیز باید توجه شود و ضخامت مناسب برای ورق UPVC مورد استفاده قرار گیرد.

از ویژگی‌های UPVC که دارای انواع بسیار می‌باشد، می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

پروفیل upvc

1- اولین و مهم‌ترین مورد کاهش اتلاف انرژی

با استفاده از این نوع پروفیل اتلاف انرژی در تابستان پروفیل upvc و زمستان بسیار کاهش می‌یابد.

2- نیازی به رنگ‌آمیزی و یا سرویس کردن ندارد.

این نوع پروفیل‌ها به دلیل ساخته‌شدن با گالوانیزه  و ورقه شدن دیگری نیازی به نه رنگ‌آمیزی و نه سرویس کردن دارد، چرا که خود از قبل رنگ‌های زیبای نیز دارد.

3- آلودگی صوتی را کاهش می‌دهد.

بدترین شرایط برای یک خانه وجود سر و صدا می‌باشد. اگر خانه‌های شما نیز در کنار معابر و یا محل‌های رفت‌وآمد خودرو می‌باشد حتماً از این نوع پروفیل‌ها استفاده نمایید چرا که باعث کاهش سر و صدا در 99 درصد می‌شود و خانه شما همواره دارای آسایش و آرامش می‌باشد.

4- عدم اشتعال پذیری.

یکی از بهترین مزیت‌های این پروفیل‌های عدم اشتعال پذیری می‌باشد . این مزیت باعث می‌شود در صورت آتش سوزی در ساختمان ابتدا پنجره‌ها و درب‌ها خانه نسوزد و همچنین باعث انتقال آتش به دیگر قسمت‌های ساختمان نشود.

5- بادوام و مستحکم

دوام و استحکام پروفیل‌های UPVC همواره بسیار مورد توجه بوده و هست. پروفیل آلومینیوم همان‌طور که در قسمت بالا توضیح دادیم، باید پروفیل‌ها به قدری مستحکم باشند که بتوانند هرگونه فشار ناشی از باد و موارد دیگر را تحمل نمایند.

6- عدم زنگ‌زدگی و یا تغییر حالت در اثر آتش سوزی

دیگر نگران زنگ‌زدگی درب و پنجره‌های UPVC خود نباشید، این نوع پروفیل هیچ‌گاه در مقابل رطوبت و نور خورشید دچار زنگ‌زدگی نمی‌شوند و از طرف در صورت آتش سوزی نیز پروفیل UPVC به رنگ سیاه تغییر نمی‌کند.

پروفیل upvc

7- دارای قابلیت نصب شیشه‌های چند جداره

امروزه شیشه‌های ساختمانی معمولاً دو جداره و یا سه جداره ساخته می شوند از این رو این پروفیل‌ها مناسب‌ترین بخش برای قرار دادن پنجره بر روی آن‌ها می‌باشد.

8- به راحتی تمیز می‌شود.

سهولت در تمیز کردن راحت و بدون دردسر این نوع پروفیل‌ها باعث شده است که شما به راحتی بتوانید، با یک دستمال مرطوب سطح پروفیل را تمیز نمایید.

9- سرعت نصب بالا

از ویژگی‌های ممتاز این نوع پروفیل سرعت در نصب می‌باشد، به طوری که حتی اگر شما قبلاً دارای پنجره‌های  چوبی، آهنی و یا آلومینیومی بوده باشید، به راحتی می‌توانید اقدام به تعویض و یا نصب در همان قسمت بدون نیاز به خرابی نمایید.

10- کاهش هزینه‌ها

صرفه اقتصادی که پروفیل‌های UPVC همراه خود می‌آورند بسیار زیاد می‌باشد، مثلاً دیگر شما نیازی به هزینه کردن جهت رنگ‌آمیزی نخواهید داشت و یا نیازی سرویس کردن و هزینه کردن جهت خرید ضدزنگ را نیز نخواهید داشت. از همه مهم‌تر شما همواره در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌نمایید.

موارد بالا تنها بخشی از ویژگی پروفیل‌های UPVC می‌باشد که در مقالات بعدی به آن‌ها اشاره می‌نماییم.

هم‌اکنون شما نیز از اگر خواهان خرید این نوع پروفیل‌ها هستید، می‌توانید از صفحه آگهی‌ها انواع شرکت‌های تولیدکننده پروفیل UPVC را مشاهده و خرید نمایید و یا همچنین اگر شما تولیدکننده این نوع پروفیل می‌باشید ، شما را دعوت به ثبت آگهی در نیازمندی‌های صنعت ساختمان . آی آر می‌نماییم.

 

 

جهت اطلاع از قیمت پروفیل upvc و پروفیل upvc ,پروفیل یو پی وی سی به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .

منبع:

پروفیل یو پی وی سی