سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وارد کننده کفپوش | واردات کفپوش

وارد کننده کفپوش | واردات کفپوش

وارد کننده کفپوش| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت وارد کننده کفپوش| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع واردات کفپوش و ارزان

واردات کفپوش

وارد کننده کفپوش  ,  واردات کفپوش

کفپوش :

وارد کننده کفپوش

هرنوع پوشش که جهت پوشاندن کف ساختمانها  کفپوش ارزان بکار برده میشود کفپوش نامیده میشود که انواع مختلف آن عبارتند از لمینیت ,پارکت , کفپوش چوبی, کفپوش pvc ,کف کاذب,موکت,سایر کفپوش ها,کفپوش صنعتی,کفپوش اپوکسی,کفپوش پلی یورتان,کفپوش کامپوزیت

زیباترین کفپوش های خیابانی

 

جهت اطلاع از قیمت وارد کننده کفپوش و واردات کفپوش به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آرمراجعه نمایید .


پتینه - سفال

 پتینه - سفال

پتینه و سفال| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت پتینه و سفال| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع پتینه و سفال و ارزان

پتینه,پتینه کاری,پتینه کاری روی دیوار,پتینه روی شیشه,پتینه کاری روی سفال,پتینه روی سفال,پتینه کاری چیست,پتینه دیوار,پتینه کاری روی چوب,پتینه مس,پتینه کاری روی شیشه,پتینه کاری دیوار,پتینه کاری روی مجسمه,پتینه کاری روی ظروف,پتینه کاری روی سقف

پتینه چیست و پتینه روی سفال چگونه انجام می گیرد؟

پتینه را می توان هنر کهنه کردن نامید. درواقع معنای لغوی پتینه کهنگی و زنگار هست. این کار به سبکی از رنگ آمیزی اطلاق می شود که در طی آن به هر چیزی که رنگ پذیر  باشد اعم از اشیاء، اجسام و سطوح رنگ ورورفتگی و کهنگی بدهد. ولی با ابداع روش ها و مواد جدید افکت ها و جلوه های نوین تصویری نیز به لیست رنگ های تزئینی و پتینه افزوده شده است و رفته رفته هم در حال تکامل و پیشرفت هست.

پتینه

پتینه در دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند: پتینه کلاسیک، پتینه های مدرن، آنتیک کاری، پلاستر و برجسته، و کهنه کاری. سطوحی که در پتینه کاری استفاده می شود شامل دیوار، چوب، فلز، سفال، شیشه، مجسمه و ... می باشد.

هنر پتینه

پتینه و سفال

هنر پتینه یکی از هنرهایی است که مطابق باعلاقه ما ایرانی ها با هنرهای سنتی بوده و قادر است این حس زیباپسندی و ایجاد فضای سنتی را در جامعه ما پاسخگو باشد. هنر پتینه در دو گروه کلی رنگ و بافت تقسیم بندی می شود. هرکدام از این دو روش خود درصدها مدل مختلف و متنوع وجود دارند. پتینه ما را قادر می سازد تا انواع طرح های آجری،سنگ، گرانیت، چوب و غیره را به راحتی اجرا کنیم. می توان گفت که در پوشش های قدیمی یا نسل قبل تنها امکان مانور روی رنگ ها ممکن بود و تنوع و خلاقیت آنچنانی نمی شد به آن افزود. حتی در مورد کاغذدیواری که از ترکیب چند رنگ و نیز نقش های مختلف هستند، هر فرد تنها مجبور بود که یکی از طرح ها و مدل ها را انتخاب کند. این طرح ها و مدل ها توسط کارخانه سازنده به بازار عرضه می شد.

اما پوشش های جدیدتر این امکان را به وجود آورده اند که هرکسی بتواند سلیقه و نوع حس و تصور و تخیل خود را بر روی آن ها اعمال کند. رنگ های دکوراتیو و یا پتینه یکی ازاین دست پوشش ها است. با استفاده از پوشش های نسل جدید هر کس همان طور رنگ آمیزی و تزئین منزل و محل زندگی خود را انجام می دهد که در تصوراتش و در ذهنش تا قبل از این داشته و بدان فکر می کرده است و دیگر نیازی نیست که الگوهای از پیش تعیین شده را به خودش تحمیل کند؛ اما برای اینکه استفاده از امکانات جدید عرضه شده توسط تکنولوژی و صنعت به بهترین شکل و هنرمندانه تر باشد بایستی شناخت کافی از محصولات موجود داشته باشیم و از قابلیت ها و خصوصیات هرکدام و اثری که بر محیط موردنظر ما می گذارند به قدر کافی اطلاع داشته باشم.

در هنر پتینه کاری داشتن شناخت کافی در مورد رنگ های ویژه این کار و نحوه ترکیب و استفاده از رنگ ها در طراحی و نقاشی بر روی دیوار، چوب، سفال و تابلو اهمیت زیادی دارد. رنگ ها مسلماً تأثیر زیادی در روحیات و احساسات آدمی می گذارند. هنر پتینه کاری به کارگیری رنگ ها مختلف با ترکیب های متنوع در کار است. هدف از این بعد بخشیدن به کار و ایجاد برجستگی و فرورفتگی در آن است. هر انسانی را که بتوان هنرمند و خلاق دانست می توان یک پتینه کار به حساب آورد. در هنر پتینه کاری خلاقیتی که در فرد وجود دارد قادر است با استفاده از تغییر رنگ و شکل اجسام به بیننده و مخاطب حس قدیمی و سنتی بودن را القا کند.

این گروه از رنگ ها با نام خاک های رنگین هم شناخته می شوند. در صنعت رنگ سازی و لعاب به وفور استفاده می شوند. این رنگ ها در انواع حلال ها (تینر فوری، روغنی، آب) قابلیت حل شدن دارند. به راحتی می توان آن ها را با رنگ های روغنی و گواش ترکیب کرده و رنگ موردنظر را به دست آورد. ویژگی دیگر این نوع رنگ ها در بالا بردن جسمیت و غلظت رنگ بکار رفته می باشد.

انواع رنگ های بکار رفته در پتینه کاری: امرا، اخرا، سینکا، گل ماشی، دوده، لاجورد و پودر فیروزه

امکان بکار بردن تکنیک های پتینه در طراحی های مختلف جدید و قدیمی وجود دارد. طرح های سنتی را می توان به زیباترین شکل ممکن برای مکان های دارای دکوراسیون سنتی با استفاده از روش های اجرایی زیبا و جذاب پتیینه به شکل برجسته اجرا و نقاشی کرد. این طرح ها با هزینه بسیار مناسب و در ابعاد مختلف و رنگ های متنوع قابلیت اجرا دارند.

پتینه سفال

 

برای پتینه سفال راه های مختلفی وجود دارد. در مورد رنگ ها بهتر است که از رنگ های روغن استفاده شود.

همیشه رنگ پتینه 1 زیر رنگ استفاده می شود. استفاده از اسپری رنگ برای سفال توصیه می شود.

برای پتینه سفال رنگ های زیرین تیره بایستی استفاده شود و مناسب ترین رنگ ها مشکی، سورمه ای، آلبالویی، قهوه ای و سبز تیره هستند. سپس تاش های طلایی، مسی یا نقره ای با استفاده از قلمو و به صورت ضربه ای یا با یک تکه کیسه فریزر مچاله شده که به رنگ آغشته می شود و با ضربه به سفال زده می شود، روی آن زده می شود. سپس از رنگ های مختلف به ترتیب استفاده می شود. ابتدا رنگ شماره 1 باید سیاه باشد، بعد به ترتیب سبز لجنی، فیروزه ای، گل ماشی، سفید (خیلی کم) و دست آخر طلایی یا مسی به صورت ضربه ای زده می شود. بعد از خشک شدن روی آن اسپری کیلر زده و پس از اینکه خشک شد کمی پودر مل با پودر بچه می زنند.

 

جهت اطلاع از قیمت پتینه و سفال و پتینه و سفال به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .


دیوارپوش پلی استایرن |قیمت دیوارپوش پلی استایرن ارزان

 دیوارپوش پلی استایرن |قیمت دیوارپوش پلی استایرن ارزان

دیوارپوش پلی استایرن| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت دیوارپوش پلی استایرن| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع دیوارپوش پلی استایرن و ارزان

دیوارپوش پلی استایرن,ضد خش,طول عمر بالا,آنتی باکتریال,دیوارکوب فومیزه

دیوارپوش پلی استایرن

مزایای دیوارپوش پلی استایرن

1.وزن سبک

2. آنتی باکتریال و مقاومت100% در برابر آب و رطوبت و دما تا 120 درجه سانتی گراد.

3.عایق صوتی و حرارتی که بهترین جایگزین چوب طبیعی با طرحها و رنگهای زیبا و متنوع

4.قابل تولید در ابعاد مختلف

5.نگهداری و طول عمر بالا

6. دارای روکش ضد خش

دیوارپوش پلی استایرن

دیوارپوش پلی استایرن در اماکن مسکونی ، تجاری ، اداری و سالنهای اجتماعات استفاده میشود.

دیوارپوش های پلی استایرن جدید : دیوارکوب فومیزه با ضخامت 8mm و عرض 20cm و طول 280cm در هر شاخه تولید می شوند.

ابزار پلی استایرن:

گلویی ، زیر گلویی ، نبشی ، قرنیز ، دیوار پوش 10 ، 20 و 30 سانتیمتری ، تسمه های 2 ، 3 ، 5 ، 8 ، 9 و 12 سانتیمتری و ... که دارای طرحها و رنگهای مختلف می باشد اطلاق می گردد.

 

جهت اطلاع از قیمت دیوارپوش پلی استایرن و دیوارپوش پلی استایرن به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .


دیوارپوش فوم|فوم رولی |قیمت دیوارپوش فوم ارزان

 

دیوارپوش فوم|فوم رولی |قیمت دیوارپوش فوم ارزان

 

دیوارپوش فوم| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت دیوارپوش فوم| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع دیوارپوش فوم , فوم کفپوش,فوم رول,فوم دیواری,فوم رولی,فوم ماکت سازی,فوم رنگی و ارزان

دارای ایمنی،تاثیر در روحیه ی کودکان،قابل شستشو،عدم تغییر رنگ

دیوار پوش فوم:

دیوار پوش فومی برای ایمنی ورنگ بندی در مقابل آن موجب شادی فوم دیواری دل وطراوت و روحی? کودک در مهدکودک ها خواهد شد.

دیوارپوش فوم

مزایای دیوارپوش فوم:

1.قابل شستشو وثبات رنگ

2.عدم تغییر رنگ در مقابل نور مستقیم خورشید

3.عدم دارا بودن سطح مخدوش فوم کفپوش و حمل نقل آسان

 

جهت اطلاع از قیمت دیوارپوش فوم و دیوارپوش فوم , فوم کفپوش,فوم رول,فوم دیواری,فوم رولی,فوم ماکت سازی,فوم رنگی به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .

 


دیوارپوش کامپوزیت |قیمت دیوارپوش کامپوزیت ارزان

 

دیوارپوش کامپوزیت |قیمت دیوارپوش کامپوزیت ارزان

 

دیوارپوش کامپوزیت| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت دیوارپوش کامپوزیت| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع دیوارپوش کامپوزیت طرح سنگ,طرح آجر,طرح مدرن , دیوارپوش پلیمری,فایبر گلاس و ارزان

دیوار پوش کامپوزیت,دیوارپوش کامپوزیتی,دیوار پوش کامپوزیت فایبرگلاس,قیمت دیوارپوش کامپوزیت,دیوار پوش کامپوزیت,انواع دیوار پوش کامپوزیت,طریقه نصب دیوارپوش کامپوزیت,پانل دیوار پوش کامپوزیت فایبرگلاس,تصاویر دیوار پوش کامپوزیت,نصب دیوار پوش کامپوزیت,دیوارپوش کامپوزیتی طرح سنگ,دیوارپوش کامپوزیتی قیمت,دیوارپوش های کامپوزیتی,قیمت دیوارپوش کامپوزیتی,قیمت دیوار پوش کامپوزیت,قیمت دیوارپوش کامپوزیت طرح چوب,لیست قیمت دیوارپوش کامپوزیت,قیمت دیوارپوش های کامپوزیت

سایت صنعت ساختمان

دیوارپوش کامپوزیت

از نخستین روزی که بشر به ساخت سرپناه برای خود پرداخت ، به این موضوع اندیشید که چگونه فضای زندگی خود و به خصوص دیوارها را تزیین نماید که نتیجه آن به ابداع دیوارپوش های متفاوت گردید.

دیوارپوش کامپوزیت

 

دیوار پوش ها یکی از المان های مهم زیبایی در دکوراسیون داخلی دیوارپوش کامپوزیت طرح سنگ می باشند و در زیبایی منزلتان بسیار تاثیرگذار می باشند.دیوارپوش ها هم برای فضای داخلی ساختمان مورد استفاده می گیرند و هم در فضای خارجی ساختمان که بنا به کاربرد آن نوع و جنس آن انتخاب می شود.

جهت اطلاع از قیمت دیوارپوش کامپوزیت و دیوارپوش کامپوزیت طرح سنگ,طرح آجر,طرح مدرن , دیوارپوش پلیمری,فایبر گلاس به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .

از همان زمانی که انسان به ساخت خانه  اقدام کرد به فکر این امر افتاد دیوارپوش پلیمری که به چه شکلی  محیط زندگی خویش را  و به ویژه دیوارها را تزیین کند که در نهایت این تلاش و این موضوع منجر به ساخت دیوارپوش های گوناگون شد.