سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب استیل| قیمت درب استیل ارزان

 درب استیل| قیمت درب استیل ارزان

درب استیل| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت درب استیل| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع درب استیل , درب استیل ورودی ساختمان , درب لوکس استیل و ارزان


درب استیل - استنلس استیل (فولاد ضدزنگ)

درب استیل

درب استیل که فلزی از آهن می باشد، کمتر از 2 درصد کربن وجود دارد. میزان ویژگی های مکانیکی همچون سختی و انعطاف پذیری در استیل بسته به نوع و نیز مقدار عناصر موجود در آن تغییر می کند. در این میان با افزایش میزان کربن درب استیل سختی استیل بیشتر شده در حالی که از انعطاف پذیری آن کاسته  می شود.

درب استیل

 

انواع مختلف فولاد 

فولاد به دو رده تقسیم می شود: رده ساده با کربن و رده آلیاژی. در مورد فولادهای با کربنی عناصر دیگری به جز کربن و عناصر معمول همچون سیلیسیم، منگنز،  گوگرد و فسفر، وجود ندارد. در صورتی که به آهن برخی عناصر افزوده شود، آلیاژی به دست می آید که خواص ضد زنگ را دارد. به عنوان مثال با ترکیب کردن کروم به آهن محصول حاصل استیل خواهد بود. 

چرا استنلس استیل زنگ نمی زند؟

وجود 10.5 درصد کروم در استیل مانع از زنگ زدگی آن می شود. فرایند شیمیایی که اتفاق می افتد این هست که اکسید کروم از ترکیب کروم با اکسیژن هوا تولید می شود. این ترکیب لایه ای را در سطح استیل تشکیل می دهد که در ظاهر دیده نمی شود. با وجود این لایه هوا مستقیما با فلز در ارتباط نخواهد بود و در نتیجه استیل زنگ نمی زند. می توان با افزایش میزان کروم و برخی عناصر درب لوکس استیل  دیگر همچون نیکل و مولیبدن این لایه را تقویت کرد که این امر خاصیت ضد زنگ بودن استینلس استیل را بهبود می بخشد.

استیل 304 و استنلس استیل 3016 

ترکیب استیل 304 از کروم به میزان 18 درصد و نیکل به میزان 8 درصد هست، در حالی که در ترکیب استیل 316، 16 درصد کروم، 10 درصد نیکل و 2 درصد مولیبدن وجود دارد. عنصر مولیبدن افزوده شده نیز جهت استقامت در مقابل زنگ زدگی در برابر کلراید مانند آب دریا افزوده می شود.

استنلس استیل و خاصیت آهنربایی 

وجود عنصر کروم در ساختمان استینلس استیل مانع از جذب آن توسط آهن ربا می شود، در صورتی که استیل های فاقد نیکل که فقط کروم داشته باشند خاصیت آهن ربایی دارند.

درب استیل چیست و انواع آن:

تهیه و ساخت درب استیل با استفاده از ورق استنلس استیل 304 نگیر صورت می گیرد. این نوع درب ها در تمام ابعاد قابلیت تولید در انواع و اقسام رنگ ها و طرح ها اعم از دودی، نقره ای، خش دار، خش دار طلایی شامپاینی، مسی، آینه ای، گندمی و غیره را دارند.
درب استیل انواع مختلفی دارند: انواع درب استیل دو لنگه و تک لنگه که می توانند حفاظ دار یا بدون حفاظ باشند. تهیه همه این ها از پروفیل های 40 x80 و 40 x100 و غیره صورت می گیرد. بنابه سلیقه مشتری، حفاظ ها اشکال مختلف می توانند داشته باشند. محل نصب آن از لوله ی استنلس استیل، که می تواند سایزهای مختلف داشته باشد (حفاظ های بانکی) و پروفیل های استنلس استیل با اندازه های مختلف ساخته می شود.

 

درب استیل چه مزایایی می تواند داشته باشد؟

1. مقاومت در برابر زنگ زدگی (هرگز زنگ نمی زند) از ویژگی های بارز درب های استیل می باشد.
2. درب استیل در مقابل خط و خش مقاوم هست
3. تغییر رنگ و نیز تغییر شکل در درب های استیل در اثر تابش خورشید، گرما، سرما، برف، باران و رطوبت هرگز مشاهده نمی شود.
4. درب استیل مقاومت بالایی در برابر حرارت های بالا از خود نشان می دهد.
5. مقاومت در برابر محیط های اسیدی، قلیایی و اشعه های خورشید از ویژگی های مهم درب استیل می باشد.
6. درب استیل با داشتن سطح صاف و صیقلی به آسانی تمیز و براق می شود.
7. زیبایی این نوع درب ها باعث شده که امروزه در سراسر دنیا به عنوان یک کالای لوکس تزئینی برای دکوراسیون داخلی ساختمان مورد توجه قرار گیرد.
8. درب های استیل مانع موثری در برابر سرقت می باشند.

درب استیل حفاظ امنیتی

از پروفیل استیل، لوله استیل و میلگرد آهنی و یراق آلات استیل از نوع sc400 که ضد زنگ می باشد برای ساخت درب های استیل حفاظ امنیتی استفاده می شود. این مدل از درب های استیل از لحاظ طراحی منحصر به فرد بوده که این نوع طراحی هم استحکام و هم زیبایی ظاهری را به این درب ها می دهد. درب استیل حفاظ امنیتی کاربردهای مختلفی همچون درب استیل ورودی ساختمان، درب استیل پارکینیگ، درب استیل ویلایی و تعدادی دیگر دارند.

مشخصات فنی درب تمام استیل

1. جنس بکار رفته در چهارچوب درب، استیل ضد زنگ با ضخامت 12 سانتیمتر
2. دارای قفل چندسیستم زبانهای قفل با چرخاندن کلید بصورت همزمان در چند جهت به چهارچوب وارد می شود
3. دستگیره در طرح های مختلف و متنوع
4. لولای 10 درجه به تعداد 4 عدد
5. ورق تمام استیل ضد زنگ و شیشه دوجداره ، روکش درب را تشکیل می دهد.
6. به منظور ممانعت از ورود گرد وغبار به داخل، دارای نوار هوابند مخصوص می باشد.
7. 6 عدد کلید کامپیوتری هم دارد.

ابعاد و ضخامت درب

•    پشت تا پشت، چهارچوب دارای ابعاد 120*210 سانتیمتر، 130*210 سانتیمتر می باشد.
•    12 سانتی متر اندازه ضخامت درب در نظر گرفته شده است.
•    12 سانتیمتر هم ضخامت چهارچوب در نظر گرفته شده است.

 

جهت اطلاع از قیمت درب استیل و درب استیل , درب استیل ورودی ساختمان , درب لوکس استیل به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .


درب پارکینگ|درب حیاط

 

درب پارکینگ|درب حیاط

 

درب پارکینگ| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت درب پارکینگ| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع درب حیاط و ارزان

درب حیاط . درب پارکینگ

آشنایی با انواع سیستم های اتوماسیون درب پارکینگ و معرفی آن ها

در حالت کلی و در یک نگاه سطحی نگرانه انواع مختلف درب پارکینگ را می توان به 4 دسته مجزا  تقسیم کرد. با این توضیح که این تقسیم بندی بر پایه سیستم های اتوماسیون یا حرکتی این درب هاست

درب پارکینگ

رول آپ (کرکره برقی یا کرکره اتوماتیک)

درب های رول آپ یا به عبارتی کرکره های رول شاتر (کرکره برقی یا کرکره اتوماتیک) در گروه اول قرار می گیرند. کاربرد این نوع درب ها بیشتر در زمینه های تجاری، فروشگاهی و تا حدی نیز صنعتی می باشد. به شکل تعجب آوری این جنبه در ایران کمتر مدنظر قرار گرفته و به شکل رایجی این نوع درب ها در پارکینگ های منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.

درب اتوماتیک پارکینگ چیست و نحوه عمل آن چگونه است؟

درب های اتوماتیک قابلیت باز و بسته شدن خودکار و هوشمند را دارند. نمونه ای از این نوع درب ها، درب های اتوماتیک اسلایدی هستند. در ورودی مغازه ها و بازارچه ها از این نوع محسوب می شود.

درب پارکینگ

نحوه عمل درب اتوماتیک پارکینگ :

تسمه به شکل رفت و آمدی عمل می کند. یکی از لنگه های درب به خطوط تسمه و لنگه دیگر به خط بالایی اتصال پیدا می کند. بنابراین با چرخش موتور به یک سمت، دو لنگه از هم جدا می شوند و وقتی موتور در سمت مخالف دو لنگه به هم نزدیک می شوند.

سیر تحول درب های اتوماتیک

از همان ابتدا توسعه جوامع شهری با توسعه تکنولوژی همراه بوده است. درب پارکینگ ریلی از طرفی با کاهش قیمت خودروها تغییراتی در جهت تطبیق در نمای ساختمان ها ایجاد شده است. ساخت درب های بزرگ یا همان درب پارکینگ از ابتدای امر نیازمند هوش و ذکاوت و نیز مهندسی پیشرفته بوده است، به طوری که در عین  زیبایی تأمین کننده امنیت باشد. ضمن اینکه قابلیت باز و بسته شدن سریع و آسان را داشته باشد به طوری که حتی برای یک کودک باز و بسته کردن آن امکان پذیر باشد. اولین نسل از درب های اتوماتیک توسط دانش آموزی از اوهایوی آمریکا و در دهه 70 میلادی ساخته شد. درب های اتوماتیک هیدرولیکی اولین نسل از درب های اتوماتیک بودن که برای مشتریان همراه با تأمین امنیت و آسایش بودند.

از طرفی هزینه های ساخت متفاوت با گذشت سال ها و به وجود آمدن شرکت های متعدد در زمینه? ساخت و تولید درب های اتوماتیک و نیز رقابت موجود در بین شرکت ها سبب شد تا مهندسین درصدد کاهش قیمت تمام شده این محصول برآیند و آن را عمومی سازند. در ایران در ابتدا برای باز و بسته کردن درب ها از نیروی باد بهره می گرفتند که تا چند سال پیش درب ورودی حیاط هم مورد استفاده بودند (1387). به این درب ها اصطلاح پنوماتیک اطلاق می شد. سرانجام قیمت درب های اتوماتیک با عرضه سیستم های الکترومکانیک به بازار کاهش یافت.

درب های اتوماتیک از نظر امنیت

به عقیده برخی افراد در مورد درب های اتوماتیک بایستی بیشتر جنبه آسایش آن ها را در نظر گرفت تا جنبه امنیت. در واقع این افراد بر این باورند که این درب ها نسبت به درب های غیر اتوماتیک امنیت کمتری را تأمین می کنند. در پاسخ به این شبهه باید گفت که با نصب درب های اتوماتیک بر اساس اصول استاندارد و نیز رعایت اصول ایمنی امنیت درب های اتوماتیک نمود واقعی خود را نشان خواهد داد و می توان به این سیستم اتوماتیک اعتماد کرد. البته امروزه می توان با روش هایی همچون نصب دوربین مداربسته و یا دزدگیر نیز امنیت ساختمان را تأمین کرد.


درب ضد حریق| قیمت درب ضد حریق

 

 

درب ضد حریق| قیمت درب ضد حریق

درب ضد حریق

درب ضد حریق| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت درب ضد حریق| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع درب ضد حریق,درب ضد حریق شیشه ای,درب ضد حریق چوبی,مشخصات فنی درب ضد حریق چوبی و فلزی و ارزان

درب ضد حریق,خرید درب ضد حریق,فروش درب ضد حریق,درب ضد حریق ارزان,معرفی درب ضد حریق

درب ضد حریق چیست و کاربرد آن :

درب  ضد حریق به درب های اطلاق می شوند که توانایی مقاومت کامل درب ضد حریق در برابر حرارت به مدت 1 الی 2 ساعت را دارند. این نوع  درب ها برای ممانعت از پیشروی حریق در فضاهای باز مناسب هستند. معمولاً چهارچوب درب ضد حریق جنس فولادی و روکش درب یک ورق از جنس فولاد با پوششی از رنگ تمام کوره ای می باشد.

درب ضد حریق

انواع  درب ضد حریق

  1. درب ضد حریق فلزی
  2. درب ضد حریق چوبی
  3. درب ضد حریق شیشه ای

در هر ساختمان بسته به استاندارد آتش نشانی درب ضد حریق می توان از هر کدام از این سه نوع استفاده کرد. نام گذاری این درب ها بر اساس جنس آن ها صورت گرفته است و بنابراین در مورد درب ضد حریق فلزی، این درب ساختاری فلزی دارد. تمام موارد بکار رفته در درب ضد حریق فلزی بایستی توسطآتش نشانی تائید شده باشد.

درب ضد حریق چوبی بایستی از چوب خشک ساخته شده باشد. بسته درب ضد حریق شیشه ای به نظر و صلاحدید خانه آتش نشانی نوع چوب بایستی تعیین شود، به این دلیل که همه ساله استانداردهای آتش نشانی اصلاح می شود تا از این طریق امنیت ساکنان ساختمان بیشتر از پیش تأمین شود. در مورد ضخامت، درب ضد حریق چوبیبایستی ضخامت بیشتر از 5?1 سانتی متر داشته باشند. این نوع درب های ضد حریق بایستی حتماً این ضخامت را برای اخذ تأییدیه پایان کار ساختمان و تأییدیه آتش نشانی دارا باشند. برای ساختمان های بیشتر از 23 متر معمولاً از درب ضد حریق استفاده می شود که در واقع درب دود بند می باشد. ضخامتدرب ضد حریق چوبی بیشتر از 5?1 بوده و چوب خشک بدون هرگونه خطوط CNCC  می باشد. البته امکان افزایش ضخامت درب ها و ایجاد برجستگی بر روی درب وجود دارد اما نباید هیچ کنده کاری بر روی درب ضد حریق چوبی انجام داد. اینکه نوع دستگیره درب ضد حریق از چه نوع باشد نیز اهمیت دارد. یراقدرب ضد حریق چوبی به صورت ست های کامل در بازار وجود دارد و بسته به کیفیت و کشور سازنده امکان استفاده از برندهای مختلف وجود دارد. بسته به نظر ساختمان ساز امکان نصب درب ضد حریق چوبی بر روی چهارچوب فلزی نیز وجود دارد. چهارچوب چوبی درب ضد حریق چوبی فاقد رنگ می باشد که در این  مورد از چوب روس درب ضد حریق چوبی خشک شده استفاده می شود. در این حالت می توان چنین گفت که جنس درب و چهارچوب آن مشابه همدیگر می باشد.

درب های ضد حریق با توجه به کاربردی که دارند در چهار گروه مختلف دسته بندی می شوند:

  • درب های خروج اضطراری مخصوص برج های مسکونی، اداری و هتل
  • درب های بیمارستانی
  • درب های مخصوص خزانه و انبار
  • درب های مخصوص نیروگاه های برق

مشخصات فنی درب ضد حریق فلزی

1. جنس چهارچوب درب آهنی به شکل ورق آهنی 2 میلی متری و با قطر 12 سانتی متر می باشد

2. 2 عدد ورق آهنی در لنگه درب با ضخامت 1 میلی متری که با توجه به نظر سفارش دهنده قابل افزایش می باشد

3. پشم سنگ تخته ای که با قطر 5.5 سانتی متری با دانسیته 120 کیلوگرم بر مترمکعب داخل درب را پر می کند، به عنوان عایق حرارتی است که قابلیت تحمل حرارت در دمای 800 درجه سانتی گراد را به مدت چهار ساعت دارد. به سفارش مشتری پشم سرامیک نیز به جای پشم سنگ تخته ای می تواند مورد  استفاده قرار گیرد.

4. درزگیر سیلیکون که قابلیت منبسط شدن را دارد مابین لنگه و چهارچوب قرار گرفته که در زمانی که آتش سوزی اتفاق می افتد باعث پوشانده شدن کلیه درزها در بین چهارچوب و لنگه شده و از عبور دود و آتش به طرفین جلوگیری می کند.

5. 2 عدد ناودانی تقویت شده و به صورت قائم در داخل درب قرار داده شده است تا در زمان آتش سوزی استحکام لازم را داشته باشد و از تغییر شکل درب ممانعت به عمل آورد.

6. پس از این که کلیه مراحل تولید و مونتاژ به پایان رسید، رنگ آمیزی درب ها با استفاده از پوشش رنگ الکترواستاتیک انجام می شود.

7. امکان استفاده از رنگ اپوکسی الکترواستاتیک نیز در صورتی که مشتری سفارش دهد، وجود دارد.

8. دستگیره متحرک و قفل انتی پنیک یراق آلات را تشکیل می دهند.

9. به منظور استحکام بیشتر محل نصب قفل انتی پنیک و آرام بند با استفاده از ورق اضافی تقویت شده است.

10. تمامی اتصالات درب ها با استفاده از جوش آرگون انجام شده است.

11. طراحی چهارچوب درب ها به گونه ای هست که به آن قابلیت نصب در مرحله دیوار چینی و اتمام کار (به وسیله جوش یا رول بویت بر روی ساب فریم) را نیز می دهد.

مشخصات فنی درب ضد حریق چوبی

1. در درب های تمام چوب از چوب روسی خشک شده استفاده شده است.

2. مونتاژ چوب ها به صورت کشویی انجام می گیرد.

3. ضخامت استاندارد برای درب های تمام چوب 5 سانتی متر است.

4. چهارچوب هایی که در درب های ضد حریق چوبی استفاده می شوند از جنس فلز یا چوبی می باشند.

 

 

 

جهت اطلاع از قیمت درب ضد حریق و درب ضد حریق,درب ضد حریق شیشه ای,درب ضد حریق چوبی,مشخصات فنی درب ضد حریق چوبی و فلزی به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .


چهارچوب درب| قیمت چهارچوب درب آهنی|فلزی |آلومینیومی|چوبی

 

چهارچوب درب| قیمت چهارچوب درب آهنی|فلزی |آلومینیومی|چوبی

 

چهارچوب درب| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت چهارچوب درب| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع چهارچوب فلزی, چهارچوب آلومینیومی,چهارچوب آهنی ,چهارچوب چوبی, چهارچوب فلزی آماده و ارزان

 

چهارچوب درب

 

جهت اطلاع از قیمت چهارچوب درب و چهارچوب فلزی, چهارچوب آلومینیومی,چهارچوب آهنی ,چهارچوب چوبی, چهارچوب فلزی آماده به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .

1- تولید انواع چهارچوب درب اتاق آهنی پروفیل های چهارچوب  فلزی

2- ساخت چهارچوب فلزی

3- خمکاری انواع نبش و ناودانی

4- انجام خدمات پرس جای لولا و جای قفل بر روی تمامی چهارچوب ها

ساس و پایه نصب درب در خانه و ساختمان چهارچوب است که امروز استفاده از چهارچوب فلزی در خانه ها متداول تر شده است و علت آن نیز تداوم و ماندگاری بیشتری است که چهارچوب فلزی دارا می باشد .

چهار چوب فلزی سهم بسیار گسترده ای از بازار ساخت چهارچوب چوبی را از آن خود کرده است علت آن نیز دوام و ماندگاری است که چهار چوب فلزی دارا می باشد . همچینن خاصیت طرح و رنگ پذیری چهار چوب فلزی یکی دیگر از دلایل موفقیت چهار چوب فلزی به شمار می رود .

تمامی اندازه های این مجموعه بر حسب میلیمتر می باشد و ضخامت ورق مورد استفاده در پروفیل ها از ورق دو میلیمتری بوده و این پروفیل ها جهت استفاده در چهارچوب پنجره های تمام فلزی، ویترین مغازه – فریم پنجره های PVC و آلومنیومی نیز قابل استفاده می باشد.

«تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه،حسب مورد دارای چهارچوب فلزی آماده مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشندوفعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.»


کرکره برقی سکشنال

 

کرکره برقی سکشنال

 

رول آپ (کرکره برقی یا کرکره اتوماتیک)

 

کرکره برقی سکشنال| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت کرکره برقی سکشنال| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع کرکره برقی زیر سقفی و ارزان

درب های رول آپ یا به عبارتی کرکره های رول شاتر (کرکره برقی یا کرکره اتوماتیک) در گروه اول قرار می گیرند. کاربرد این نوع درب ها بیشتر در زمینه های تجاری، فروشگاهی و تا حدی نیز صنعتی می باشد. به شکل تعجب آوری این جنبه در ایران کمتر مدنظر قرار گرفته و به شکل رایجی این نوع درب ها در پارکینگ های منازل مسکونی ( درب پارکینگ) مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد تجاری که در بالا اشاره شد به این دلیل است که در این درب ها سیستم اتوماتیک (باز کردن با ریموت) و موتوری به صورت مستقیم از برق با ولتاژ 220 تغذیه صورت می گیرد. این نوع موتورها علاوه بر افزایش در مصرف انرژی، به دلیل توان بالای موتور صدای زیادی تولید می کنند و محدودیت کرکره برقی بازشو دارند. محدودیت بازشو به این معنی که در طول روز تعداد دفعات محدودی برای باز شدن دارند و در صورت عبور از یک حد معمول موتور داغ کرده، باعث قطع خود به خودی برق شده و تا زمانی که دما مجدداً به حالت معمول برنگردد عمل نخواهد کرد.

ایراد دیگری که این درب ها دارند این هست که در هنگام قطع برق باز کردن این درب ها کار راحتی نخواهد بود و نیاز به قدرت بالایی دارد. البته در حال حاضر برای حل این مشکل از یو.پی.اس یا همان تیغه کرکره برقی باطری بکاپ استفاده می شود که بسیار مؤثر بوده است.

درب های اتوماتیک دارای سیستم های موتوری متفاوتی هستند که در کل در سه دسته قرار می گیرند

1. موتورهای توبلار یا لوله ای

شکل موتورها در این دسته لوله ای بوده و در داخل شفت کرکره قرار می گیرند. این موتور در مقایسه با سایر موتورها (در کرکره اتوماتیک) پرطرفدارترین نوع موتور محسوب می شود. زیرا قیمت کمی داشته و فضای کمتری را اشغال می کنند.

2. موتورهای سنترال یا مرکزی

نصب این نوع از موتورها بر روی شفت کرکره و دقیقه در قسمت میانی درب کرکره ای انجام می شود. برای این کار نیاز به یک قطعه بنام کاسه فنر دارند. استفاده از  این قطعات بر روی شفت مزایایی همچون کاستن از فشار وارده بر روی موتور و نیز حذف رفلکشن ایستادگی و خم شدن پروفیل ها دارد.


3. موتورهای ساید یا کناری

ساختار ویژه و قدرتمند و نیز قیمت زیاد این نوع موتورها باعث شده که بیشتر درب برقی در کارهای صنعتی مورد استفاده قرار گیرند. موتورهای کناری در مجاورت کرکره اتوماتیک (بر روی دیوار) نصب شده و از طریق زنجیر با شفت درگیر می شوند.

مزایای کرکره برقی نسبت به کرکره های سنتی :

یکی از انواع درب اتوماتیک کرکره برقی میباشد که نسبت به کرکره های سنتی امنیت بیشتری دارد به راحتی خراب نمیشود .

  1. کار با کرکره برقی آسان است زیرا نیازی به قفل ندارد
  2. کرکره برقی برای شرایط آب و هوایی مختلف مناسب می باشد
  3. کرکره برقی در صورت قطع برق قابلیت باز و بسته شدن دستی دارد
  4. تناسب رنگ با داخل و نمای ساختمان
  5. کرکره برقی به دلیل طراحی خاص از ورود سارقین ? گرد و غبار ? باد و باران جلوگیری میکند .
  6. کرکره برقی با استفاده از انواع تیغه های فومدار سبب کاهش آلودگی صوتی (عایق صوتی) و تلفات انرژی گرمایشی و سرمایشی می شود

 

 

جهت اطلاع از قیمت کرکره برقی سکشنال و کرکره برقی زیر سقفی به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .