سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروفیل | قیمت روز پروفیل

 

پروفیل | قیمت روز پروفیل

 

پروفیل| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت پروفیل| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع پروفیل طولی و پروفیل عرضی. و ارزان

پروفیل طولی, پروفیل عرضی,کار صحرایی,کار دفتری ,

انواع پروفیل

1- انواع پروفیل(پروفیل باز/ پروفیل بسته)
2- موارد مصرف (موارد مصرف لوله ها/ موارد مصرف پروفیل ها)

پروفیل :

پروفیل

برای نمایش پستی و بلندی زمین در طول یک امتداد مانند مسیر راه یا مسیر یک کانال بر روی نقشه ( به عبارت دیگر بر امتداد مورد نظر برشی فرضی به زمین داده می شود ) اگر تصویر نیمرخ این برش را با مقیاس مشخص بر روی صفحه کاغذ رسم نمایند تصویر مزبور که حاوی پستی و بلندی های موجود می باشد به پروفیل موسوم است . 

پروفیل دو نوع است :

1-  پروفیل طولی که منطبق بر امتداد مسیر می باشد.   
2-  پروفیل عرضی که بر امتداد مسیر عمود می باشد .


پروفیل طولی:


الف: کار صحرایی:

1 - میخ کوبی

2- تنظیم جدول میخ کوبی (پیکتاژ)

3- برای رسم راحت پروفیل طولی بر روی کاغذ سعی می شود که به فواصل همواره ضریبی از فاصله انتخاب شده حالت نرمال باشد

4 – انجام عملیات ترازیابی

ب : کار دفتری :

1- محاسبه جدول ترازیابی و ارتفاع میخ ها و کنترل محاسبات

2- رسم و انتقال نقاط با توجه به ا رتفاع محاسبه شده آنها و فاصله انها از همدیگر

3- تعیین ارتفاع پروژهئ نقطه اول ( نقطه شروع ممکن است ارتفاع پروژه برابر ارتفاع نقطه شروع و نیز بالاتر و یا پایین تر از آن باشد.

4- انتخاب شیب پروژه

5- رسم خط پروژه

پروفیل عرضی:

پروفیل عرضی در کارهای عمومی مهندسی مانند جاده سازی کانال کشی که در دو مرحله زیر انجام می گیرد . 

الف : کار صحرایی :

1- اخراج یک عمود از مسیر تعیین شیب ها در باند مورد نظر عمود بر امتداد اصلی اندازه گیری فواصل نقاط طرفین تا میخ مرکزی .

باید توجه داشت که در نیولمان هر پروفیل عرضی نقطه ی معلومی که ترازیابی از آن شروع می شود همان میخ مرکزی هست که در تهیه پروفیل طولی ارتفاع ان مشخص شده است .

ب: کار دفتری:

1- انجام محاسبات مربوط به رسم پروفیل با توجه به ارتفاعات محاسبه شده به مقیاس معلوم – فواصل نقاط نسبت به میخ مرکزی – ارتفاع پروژه میخ مرکزی – عرض جاده و یا کانال مورد احداث

2- رسمک پروفیل عرضی به همراه پروفیل طولی بر روی کاغذ میلیمتری

مقیاس پروفیل عرضی روی یک دستگاه دکارتی در هر دو محور مساوی هست (بر عکس پروفیل طولی )

 

جهت اطلاع از قیمت پروفیل و پروفیل طولی و پروفیل عرضی. به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .


دستگاه بسته بندی استرچ پالت|قیمت دستگاه بسته بندی استرچ پالت

 

دستگاه بسته بندی استرچ پالت|قیمت دستگاه بسته بندی استرچ پالت

 

دستگاه بسته بندی پالت| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت دستگاه بسته بندی پالت| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع دستگاه بسته بندی پالت, دستگاه بسته بندی استرچ پالت و ارزان

دستگاه بسته بندی,دستگاه بسته بندی پالت , دستگاه بسته بندی استرچ پالت ,Synthesi ,Sfera ,Mytho

دستگاه بسته بندی استرچ پالت

دستگاه بسته بندی پالت مخصوص بسته بندی انواع پالت برای جلوگیری از ریزش و صدمه دیدن بار بر روی پالت در هنگام جابجایی می باشد.

آتلانتا به عنوان یکی از پشروترین و مبتکرترین تولیدکنندگان استرچ پالت اروپایی شناخته می‌شود کفسابی این کمپانی در سال 2005 توسط آقای آنجلو فورنی که فردی با تجربه
در صنعت هستند افتتاح شده است.آتلانتا استرچ هم اکنون با تولید سالیانه 2500 ماشین یکی از برجسته ترین تولیدکنندگان در صنعت بسته بندی است که قادر به ارائه تمام محدوده ماشین های استرچ پالت تمام و نیمه اتوماتیک می‌باشد به گفته آقای فورنی آتلانتا با درنظر گرفتن تعداد وسیع محصولات تولید شده یکی از سه تولیدکننده اصلی این نوع دستگاهها در اروپاست در سال‌های گذشته دستگاه بسته بندی استرچ پالت این کمپانی هرگز از تحقیق و توسعه در ارتباط با محصولات جدید دست بر نداشته است

دستگاه بسته بندی پالت

 

جهت اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی پالت و دستگاه بسته بندی پالت, دستگاه بسته بندی استرچ پالت به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید 


پیچ و رولپلاک نما

 

پیچ و رولپلاک نما

 

پیچ و رولپلاک نما| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت پیچ و رولپلاک نما| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع پیچ و رولپلاک نما , پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و ارزان

 

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست با طناب - پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

رولپلاک (به انگلیسی: Rawlplug  ) قطعه‌ای از جنس فیبر یا پلاستیک است و نوعی بندمحسوب می‌شود که برای ممکن‌ساختن اتصال پیچ به موادی که متخلخل یا شکننده هستند یا بدون رولپلاک وزن شیء را تحمل نمی‌کنند استفاده می‌شود. رولپلاک نوعی بَست است که برای مثال به پیچ‌ها اجازه می‌دهد در دیوارهای بنایی‌شده نصب شوند.

نماشویی , پیچ و رولپلاک سنگ نما بدون داربست

اولین رولپلاک توسط جان جوزف رالینگزدر سال 1911 اختراع شد و تحت نام رال‌پلاگ (به انگلیسی: Rawlplug) به فروش رسید. گفته می‌شود مشکلی که در تعمیر موزه بریتانیا وجود داشت منجر به پایه‌گذاری شرکت رال‌پلاگ شد. پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان لازم بود لوازم الکتریکی بدون ایجاد آسیب به دیوار متصل شوند. این کار با استفاده از روش‌های قدیمی که در آن دیوار را سوراخ می‌کردند و چوبی در آن می‌گذاشتند و سپس پیچ را داخل چوب می‌بستند کار ساده‌ای نبود، جان رالینگز که یکی از پیمانکاران ساختمان بود مشکل را با اختراع رولپلاک که پیچ داخل آن می‌پیچید حل کرد. اختراع او بر پایه? انبساط استوار بود، به این صورت که هر پیچی یک پلاگ متناسب با خودش داشت که پس از پیچیده‌شدن پیچ در آن به بیشینه? اندازه? خود می‌رسید

جهت اطلاع از قیمت پیچ و رولپلاک نما و پیچ و رولپلاک نما , پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .


سبک سازی ساختمان |قیمت و هزینه سبک سازی ساختمان |مصالح سبک سازی

 

سبک سازی ساختمان |قیمت و هزینه سبک سازی ساختمان |مصالح سبک سازی ساختمان

 

 

سبک سازی ساختمان| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت سبک سازی ساختمان| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع سبک سازی ساختمان و هزینه مصالح سبک سازی ساختمان و ارزان

قیمت سبک سازی ساختمان,سبک سازی سقف,سبک سازی سقف شیروانی,عکس سبک سازی ساختمان,مصالح سبک سازی ساختمان,سبک سازی سازه,مقاله سبک سازی ساختمان,مصالح سبک ساختمان

سبک سازی ساختمان چیست ؟

در دنیای امروز با افزایش نیاز جامعه و انسان به ساخت ساختمان و مسکنی برای زندگی، بهره‌گیری از راهکارهای ساخت‌وساز همچون سبک‌سازی ساختمان به شکل وسیعی درحال‌توسعه است. در شهرهای مختلف از زمان‌های گذشته وقوع زمین‌لرزه در طی سال‌های متمادی خسارت‌های جانی و مالی بسیاری را برای مردم به بار می‌آورد و با توجه به این نکته که اکثر مناطق ایران زلزله‌خیز هستند، ساختن ساختمان‌های سبک و بادوام در برابر زلزله و سبک‌سازی ساختمان اهمیت بسیاری دارد. بر همین اساس مهندسین و متخصصان امر با بهره‌گیری از تکنیک سبک‌سازی ساختمان در جهت بررسی و ارائه سیستم ایمن و باصرفه اقتصادی برای مواجهه و مقابله با نیروهای مخرب حاصل از زمین‌لرزه گام برمی‌دارند. بعلاوه با بررسی بیشتر سازه‌های موجود در نواحی روستایی و شهری و توسعه روش‌های بنیادین همچون سبک‌سازی ساختمان به کمک امکانات اقلیمی در هر منطقه (نظیر استفاده از چوب در سازه‌های مناطق شمالی) ترغیب می‌نماید. این روش کیفیت ساختمان را تضمین کرده و هزینه‌های موردنیاز برای تعمیر و نگهداری ساختمان در زمان بهره‌برداری را تضمین می‌کند. سبک‌سازی ساختمان به دو صورت انجام می‌شود:

سبک سازی ساختمان

1- سبک‌سازی اجزای باربر ساختمان

2- سبک‌سازی سازه ساختمان

سبک‌سازی اجزای باربر ساختمان

سبک‌سازی اجزای باربر ساختمان به‌منظور سبک‌سازی ساختمان و بهره‌گیری از تکنیک‌های متداول در جهت دستیابی به وزن مناسب، می‌تواند بسیار مؤثر باشد. این تکنینک ها مواردی چون شناخت مصالح سبک مرسوم در صنعت ساخت‌وساز را شامل می‌شود. ارزیابی میزان کارایی‌ای که این مصالح می‌توانند به‌عنوان مصالح سبک داشته باشند و میزان مؤثر بودن استفاده از مصالح نو، وزن ساختمان را کاهش داده و هزینه و زمان موردنیاز برای اجرای یک ساختمان را پایین می‌آورد.

سبک سازی ساختمان

سبک‌سازی سازه ساختمان

این روش در کنار روش اول (سبک‌سازی اجزای باربر ساختمان) از مؤثرترین و پراهمیت‌ترین شیوه‌های مطرح در جهت سبک‌سازی ساختمان محسوب می‌شود. در جهت رسیدن به هدف سبک‌سازی سازه ساختمان مصالح سبک بکار گرفته می‌شود. مصالح سبک به مصالحی اطلاق می‌شود که در مقایسه با سایر مصالح مشابه وزن کمتری داشته و با به‌کارگیری آن‌ها وزن کلی ساختمان کاهش می‌یابد. این امر به نوبه خود باعث سبک شدن و مقاومت بیش‌ازپیش ساختمان در مقابل حوادث طبیعی مختلف همچون باد و زلزله می‌شود.

درمجموع، مصالح سبک را می‌توان به دو گروه تقسیم نمود:

1. مصالح سبک سازه‌ای

2. مصالح سبک غیر سازه‌ای

گروهی از مصالح که کاربرد آن‌ها در بنا در موارد سازه‌ای است و سبک‌وزن هستند با عنوان مصالح سبک سازه‌ای شناخته می‌شوند. این مصالح خود در سه نوع وجود دارند:

1. مصالح سبک سازه‌ای طبیعی

2. مصالح سبک سازه‌ای صنعتی

3. مصالح سبک سازه‌ای بتونی

مصالح سبک سازه‌ای طبیعی

این دسته از مصالح همان‌طور که از اسم آن‌ها نیز مشخص است به شکل طبیعی در طبیعت وجود دارند و حاصل ترکیب مواد مختلف با همدیگر نیستند، از قبیل آهک، شن و ماسه، سنگ و .... در مصالح سبک سازه‌ای مواد آلاینده که برای سلامتی مضر باشد به‌هیچ‌وجه وجود ندارد.

مصالح سبک سازه‌ای صنعتی

این دسته از مصالح حاصل ترکیب چند نوع مواد یا مصالح در کارخانه با همدیگر هستند. انواع بتون‌های سبک از این نوع مصالح محسوب می‌شوند.

مصالح سبک سازه‌ای بتونی

در ساختار این دسته از مصالح مواد ترکیبات جدیدی وجود دارد و وزن کم و مقاومت بالایی دارند. مصالح سبک سازه‌ای بتونی موارد استفاده مختلفی دارند. از مصالح سبک سازه‌ای بتونی می‌توان به بتن‌های سبک سازه‌ای اشاره کرد که وزنی کمتر از 1840 کیلوگرم بر مترمکعب دارند. مواد سازنده بتن سبک سازه‌ای از ورموکولیت، پرلیت، سنگ بازالت و سیمان تیپ 2 تشکیل می‌شود. در ترکیبات سازه‌ای این نوع بتن‌ها ماسه بکار برده نمی‌شود و این موضوع خود عاملی برای سبک‌سازی ساختمان می‌باشد.

بتون‌های سبک در دو نوع بتن اسفنجی (بتن بدون ریزدانه) و بتن گازی وجود دارند.

خصوصیات بتن سبک شامل موارد زیر می‌شود:

1. بار مرده ساختمان را کاهش داده و عملیات نصب را سرعت می‌بخشد. مصرف مصالح کم شده و با هر نوع نقشه ساختمان منطبق است

2. بالا رفتن ایمنی ساختمان در برابر زمین‌لرزه

3. بالا بردن مقاومت ساختمان، وزن پایین

4. افزایش دوام ساختمان

5. کم شدن هزینه ساخت ساختمان

6. کم شدن و یا حذف شدن میزان تیرآهن سازه‌ای موردنیاز

7. ایجاد عایق در برابر صدا و حرارت

بتن اسفنجی:

در هنگام مخلوط شدن موادی مانند شن، سیمان، آب و ماسه با یکدیگر حفرات بزرگی در داخل بتون ایجاد می‌شود. این بتن به بتون اسفنجی، بتن متخلخل، بتن کفی یا بتن گازی معروف است.

بتن گازی:

مواد سازنده این بتن می‌تواند سیلیس، سیمان و آهک باشد و نیز امکان تهیه آن از مواد چسبنده،خرده سنگریزه، آب و افزودنی‌های مخصوص وجود دارد.

مصالح سبک غیر سازه‌ای

این نوع مصالح بتون‌های سبک غیر سازه‌ای را شامل می‌شوند. بتون سبک‌وزن کمتری از بتون معمولی دارد. بره همین اساس بتن سبک غیر سازه‌ای می‌تواند در کاهش وزن ساختمان و سبک‌سازی ساختمان داشته باشد. عمده‌ترین موارد استفاده و مهم‌ترین انواع این نوع محصولات شامل موارد زیر می‌شود:

1. بلوک‌های سبک سقفی

2. بلوک‌های سبک دیواری

هم اکنون شما هم می توانید در وب سایت صنعت ساختمان.آی آر آگهی خود را ثبت نمایید.

 

جهت اطلاع از قیمت سبک سازی ساختمان و سبک سازی ساختمان و هزینه مصالح سبک سازی ساختمان به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .


رنگ ساختمان|قیمت رنگ ساختمان

 

رنگ ساختمان|قیمت رنگ ساختمان

 

رنگ ساختمان| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت رنگ ساختمان| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع رنگ ساختمان , رنگ ساختمانی مولتی کالر جدید و ارزان

رنگ ساختمان,رنگ اکریلیک,رنگ دکوراتیو,معنی رنگ,رنگ ساختمانی,رنگ چیست,انواع رنگ,رنگ صنعتی,تک رنگ,رنگ های گرم,اسم رنگها

انواع رنگ ساختمان

شاید بتوان رنگ‌آمیزی را یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین اقدامات در جهت تغییر در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی (تجاری و ...) برشمرد. هر ساختمانی بعد از مدتی به‌احتمال‌زیاد نیاز به تغییرات و تعمیراتی حداقل در دیوارهایی که کهنه و کثیف هستند، پیدا می‌کند. هدف از این مطلب معرفی و بررسی ویژگی‌های تعدادی از رنگ‌های مختلفی است که در رنگ و نقاشی ساختمان بکار برده می‌شوند. دکوراسیون منزل به‌راحتی و با صرف کمترین هزینه با استفاده از این رنگ‌ها می‌تواند به شکل ساده اما اساسی تغییر کند.

رنگ

1. رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک یکی از قدیمی‌ترین انواع رنگ بوده و باکیفیت‌های گوناگون تولید می‌شود. با این رنگ، رنگ‌آمیزی بسیار آسان است و فقط بایستی ازلحاظ غلظت در هنگام تهیه کردن کنترل شود. رقیق یا غلیظ بودن می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند. در حالت غلیظ بودن پخش آن به‌خوبی صورت نمی‌گیرد و پس از خشک شدن اثر قلم‌مو یا غلتک باقی می‌ماند. و درصورتی‌که غلظت بیش‌ازحد کم باشد رنگ ساختمانی مولتی کالر جدید نیاز به رنگ‌آمیزی‌های بیشتر باشد که مطمئناً زمان‌بر و اعصاب‌خردکن خواهد بود. رنگ‌های پلاستیکی برای پوشش سقف‌ها گزینه مناسبی هستند و نقص‌ها را به‌خوبی می‌پوشانند ولی بااین‌حال دوام کمتری دارند.

رنگ ساختمان

مزیت‌های رنگ پلاستیک

  • نیازی به استفاده از حلال‌های نفتی نداشته و با آب مخلوط می‌شوند.
  • این رنگ‌ها درصورتی‌که از نوع درجه‌یک باشند قابلیت شست‌وشو را دارند.
  • قابلیت انجام رنگ‌آمیزی با سرعت بالا و در زمان کم در استفاده از این رنگ‌ها وجود دارد.
  • برخلاف رنگ‌های روغنی بوی زننده‌ای ندارند.
  • خشک شدن رنگ‌های پلاستیک سریع صورت می‌گیرد.
  • به‌واسطه مات بودن، ایرادات دیوارها و سقف‌ها تا میزان زیادی حذف می‌شوند.

محدودیت‌های استفاده از رنگ پلاستیک

  • آب‌گریزی نداشته و آب را به خود جذب می‌کنند.
  • زود لکه می‌گیرند و قابلیت شست‌وشو ندارند.
  • بر روی آهن‌آلات نظیر در و پنجره و نرده نمی‌توان از این نوع رنگ‌ها استفاده کرد.

2. رنگ‌های روغنی

رنگ‌های روغنی نیز ازجمله رنگ‌های سنتی و قدیمی به شمار می‌روند و هنوز هم برای رنگ‌آمیزی درب و پنجره بهترین انتخاب هستند. ممکن است که رنگ‌های دیگر برای زیباتر کردن درب‌های فلزی بکار برده شود در این حالت نیز رنگ‌های روغنی بر روی سطح به‌عنوان پوشش عایق و ضدزنگ استفاده می‌شود. این نوع رنگ‌ها در سه گروه مات، نیمه مات و براق وجود دارند که هرکدام معایب و مزایایی دارند و در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود:

- رنگ‌های روغنی براق

این رنگ‌ها مزایایی همچون ماندگاری و مقاومت بالا و پوشش خوب دارند و بر همین اساس برای استفاده در مورد درها و پنجره‌ها گزینه خوبی به شمار می‌روند. این رنگ‌ها به‌واسطه براق بودن از طریق انعکاسی که ایجاد می‌کنند روشنایی فضا را افزایش می‌دهند. در مقابل ایرادی که دارند این هست که ‌موج و عیب‌های گچ کاری را نشان می‌دهند.

- رنگ‌های روغن مات

این مزیت را دارند که به‌واسطه مات بودن نور را انعکاس نمی‌دهند و عیوب مربوط به گچ کاری ازنظر پنهان می‌ماند. از محدودیت‌های استفاده آن عدم امکان شست‌وشوی کامل و صد در صد آن وجود نداشته و پاک کردن آن به‌سختی صورت می‌گیرد و اثر دستمال روی دیوار باقی می‌ماند، ضمن اینکه این رنگ‌ها پوشش کمتری داشته و در مقایسه بارنگ‌های براق بوی بیشتری دارند.

انواع نیمه مات حد واسط این دودسته قرار می‌گیرند.

3. رنگ مولتی کالر

رنگ‌های مولتی کالر بر روی تمامی سطوح قابلیت اجرا دارند. این رنگ‌ها دکوراتیو بوده و لایه‌ای نازک بر روی سطح موردنظر ایجاد می‌کنند و برای استفاده بر روی سطوح مختلف نظیر گچ، سیمان، بتون، آهن، آلومینیوم، چوب، رنگ، سنگ، شیشه، کاشی، پلاستیک، رنگ‌روغن و غیره گزینه مناسبی هستند.

مزیت‌های مولتی کالر

  • این رنگ‌ها به‌واسطه یافت ویژه‌ای که دارند و نیز به دلیل مات و کم جلا بودنشان، مانع از دیده شدن ایراداتی همچون موج و خرابی سطح زیر کار دیوار در خود می‌شوند. برای محیط‌های پرتردد و یا پرترافیک نظیر راه‌پله‌ها انتخاب مناسبی هستند چراکه ذرات معلق هوا و مواد آلاینده را به خود جذب نمی‌کنند. پس از آسیب دیدن با استفاده از حداقل مواد، قابلیت ترمیم آسان و به بهترین شکل، در آن‌ها وجود دارد. خشک شدن سریع و بی‌بو بودن و کم ضخامت بودن و نیز قابلیت اجرا در تمامی سطوح بدون اینکه رنگ‌پریدگی و زرد شدن در آن‌ها دیده شود، از مزایای دیگر رنگ‌های مولتی کالر است.

4. رنگ بلکا

این دسته از رنگ‌ها نیاز به‌صرف هزینه کمی داشته و می‌توانند به‌عنوان یک گزینه مناسب برای جایگزین شدن بجای رنگ و کاغذدیواری باشند. این رنگ در حقیقت یک نوع پوشش سلولزی است که از الیاف طبیعی نظیر پنبه ساخته می‌شود.

مزیت‌های رنگ بلکا

  • عدم نیاز به زیرسازی در جهت پوشاندن عیوب زیر کار، عایق بودن در برابر حرارت و سرما، وزن کم، تنوع رنگی بالا، بی‌بو و بدون حساسیت بودن، قابل‌شست‌وشو با استفاده از کف شامپو فرش و قابلیت ضد آب کردن آن به‌وسیله رزین‌های ویژه، عایق رطوبتی، عدم ترک‌خوردگی و قابلیت ترمیم از مزایای این نوع رنگ‌ها است.

هم اکنون شما هم می توانید در وب سایت صنعت ساختمان.آی آر آگهی خود را ثبت نمایید.

 

جهت اطلاع از قیمت رنگ ساختمان و رنگ ساختمان , رنگ ساختمانی مولتی کالر جدید به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .