سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت ایرانی

 

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت چیست و استانداردهای آن کدامند؟ درب ضد سرقت معمولاً چوب با روکش MDF ساخته می شود و در طراحی این نوع درب ها از قفل های قدرتمند به همراه قفل های در پشت درب و نیز در بین درب های ضد سرقت از یک ورق فولادی استفاده می شود.

درب ضد سرقت ایرانی

همواره وجود ایمنی در ورودی های منتهی به خانه و یا مکان های دیگر همچون بانک ها، فروشگاه و غیره لازمه کار بوده و یکی از بهترین تامین کننده های این امنیت را می توان استفاده از درب های ضد سرقت را نام برد. این نوع درب ها همواره دارای زیبایی خاصی نیز می باشد .

درب ضد سرقت معمولا برای خانه ها از چوب با روکش MDF ساخته و طراحی می شود و مناسب برای انواع مکان های مسکونی (جلو و عقب ساختمان، درب، درب استخر، اتاق امن)، آپارتمان ها، هتل ها، ساختمان های اداری، خوابگاه، ساختمان های صنعتی، پارکینگ چند سطح و موارد دیگر می باشد.

در طراحی این نوع درب های ایمنی و ضد سرقت بودن آن ها بسیار مورد اهمیت بوده چرا که از این درب های برای ورودی به خانه استفاده می شود. وجود قفل های قدرتمند به همراه قفل های در پشت  درب نیز که باعث جلوگیری از ورود افراد حتی در صورت قفل نبودن از ناحیه اول نیز باعث افزایش ایمنی شده است. معمولا در بین درب ضد سرقت از یک ورق فولادی استفاده می شود، تا جلو هر  گونه شکستگی با استفاده از هرگونه وسیله ای نیز گرفته شود.

درب ضد سرقت

دکوراسیون زیبا این نوع درب های ضد سرقت باعث شده که هم از لحاظ ایمنی و هم از لحاظ زیبا سازی منزل بیشتر مورد پسند افراد قرار گیرد. اکثرا این نوع درب های خاصیت اشتعال ناپذیری و یا ضد حریق را دارا می باشد. معمولا شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت طرح و نوع های مختلفی را از این نوع  درب ها روانه بازار می کنند، عمده بازار ایران توسط تولیدکنندگان ایرانی، چینی و ترکیه ای درب ضد سرقت ترک گرفته شده است و معمولا افراد محدود به انتخاب از این کشورها در داخل ایران می باشند.

الگو برداری درب ضد سرقت ایرانی از درب ضد سرقت ترکیه و الگو برداری درب ضد سرقت چینی از درب ضد سرقت ایتالیایی باعث شده است، که انواع درب های درون بازار ایران به نوعی درب های با شکل و ظاهر اروپایی باشد.

این نوع درب ها معمولا باید عایق بندی مناسبی نیز شوند، که بدین منظور از پشم سنگ به جای پشم شیشه استفاده می نمایند. این نوع پشم باعث جلوگیری از ورود آلودگی صوتی (عایق صوتی)، رطوبت و عایق حرارتی مناسب می باشد.

درب ضد سرقت

 

استانداردهای درب های ضد سرقت:


درب ضد سرقت نیز همواره همانند سایر اجزای ساختمان درب ضد سرقت ایرانی دارای استانداردهای خاصی از مراکز مختلف می باشد که به اختصار ما تعدادی از آن ها را بیان می کنیم:

  1. دارای ضخامت 7 سانتی متر به بالا برای لنگه درب
  2. ضخامت پشم سنگ میانه درب نباید کمتر از 6 سانتی متر باشد.
  3. درب باید مقاوم در مقابل آتش سوزی باشد.
  4. قفل این نوع درب ها باید دارای 14 عدد زبانه متحرک در قفل مرکزی و مابقعی قفل ها 8 عدد باشد.
  5. ضخامت ورق فولادی وسط درب بین 1 تا 2 میلی متر باشد.
  6. قابلیت تنظیم لولا ها ، ثابت و آلنی
  7. دارای roest فولادی محافظ به منظور جلوگیری از سوراخ کردن توسط مته

 

استاندارد درب ضد سرقت

 

رنگ آمیزی درب ضد سرقت بسیار متنوع می باشد و باید توجه داشت، رنگ کردن این نوع درب ها باید بسیار تمیز و زیبا باشد. معمولا درب های که از کشور ترکیه وارد می شود، 3 بار در مراحل مختلف رنگ آمیزی می شود.

طراحی این نوع درب ها با استفاده از مهندسین مجرب بوده و توسط دستگاه برش CNC برش کاری می شود و شما می توانید در طرح های بسیار زیبایی این  درب ها را داشته باشد.

درب ضد سرقت استیل نیز ساخته شده از ورق آهن می باشد. بسیار مقاوم درب ضد سرقت چینی ارزان و زیبا و دارای 4 لایه رنگ پوشش، رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد و داری انواع طرح با روکش ام دی اف می باشد.


همواره استفاده از درب های ضد سرقت باعث افزایش ایمنی و کاهش خطرات ناشی از عوامل محیطی و انسانی می شود. هرچند درب های با کیفیت ضد سرقت معمولا دارای قیمت بالای می باشند، ولی تولیدات داخلی نیز در حد استانداردهای جهانی بوده و در ایران به صورت کامل تولید می شود و یا مونتاژ کشور ترکیه می باشد.

راهنمای خرید درب ضد سرقت

چند نکته مهم قبل از خرید درب ضد سرقت

قبل از خرید درب های ضد سرقت به چند نکات زیر توجه نمایید.

  1. چهارچوب درب ضد سرقت ، حداقل 2 میل
  2. رویه هایی که استفاده می شود از جنس چوب باشد اگر ام دی اف است یا پی وی سی یا ملامینه و علاوه بر مرغوبیت جنس ضخامت خوبی هم داشته باشد . حداقل 55 میل
  3. در لت درب بین رویه ها خالی نباشد، حتما ورق فولادی یکپارچه جهت امنیت داشته باشد.
  4. قفل و یراق آن از برند خوبی باشد. معروف ترین برند دنیا کاله ترکیه است .
  5. لولا ها از جنس خوب و مرغوب باشد و تعداد آن هم حداقل 3 تا و بلبرینگ دار باشد.
  6. عایق صدا، گرما و سرما باشد.
  7. حشرات و گرد و خاک از لای درب وارد منزل نشود.
  8. نصب آن راحت و استحکام بعد از نصب آن هم زیاد باشد.
  9. جوش مقاطع چهارچوب از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد که استفاده از جوش co2 سه برابر بیشتر از جوش معمولی محکم تر است.
  10. قیمت درب با توجه به خصوصیاتش  نمایندگی درب ضد سرقت مناسب باشد.
  11. گارانتی هم داشته باشد.

انواع دربهای ضد سرقت موجود در بازار

  1. درب ضد سرقت ایرانی
  2. درب ضد سرقت چینی
  3. درب ضد سرقت ترکیه ای

 

انواع درب ساختمان :

  1. درب ضد سرقت
  2. درب اتوماتیک
  3. درب ضد حریق
  4. درب استیل
  5. درب کشویی
  6. درب پارکینگ
  7. درب آلومینیومی


آشنایی با انواع پنجره در ساختمان :

  1. پنجره upvc
  2. پنجره دوجداره آلومینیومی
  3. پنجره چوبی

 

جهت اطلاع از قیمت درب ضد سرقت ایرانی و نمایندگی درب ضد سرقت ایرانی به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .