سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرکره برقی سکشنال

 

کرکره برقی سکشنال

 

رول آپ (کرکره برقی یا کرکره اتوماتیک)

 

کرکره برقی سکشنال| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت کرکره برقی سکشنال| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع کرکره برقی زیر سقفی و ارزان

درب های رول آپ یا به عبارتی کرکره های رول شاتر (کرکره برقی یا کرکره اتوماتیک) در گروه اول قرار می گیرند. کاربرد این نوع درب ها بیشتر در زمینه های تجاری، فروشگاهی و تا حدی نیز صنعتی می باشد. به شکل تعجب آوری این جنبه در ایران کمتر مدنظر قرار گرفته و به شکل رایجی این نوع درب ها در پارکینگ های منازل مسکونی ( درب پارکینگ) مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد تجاری که در بالا اشاره شد به این دلیل است که در این درب ها سیستم اتوماتیک (باز کردن با ریموت) و موتوری به صورت مستقیم از برق با ولتاژ 220 تغذیه صورت می گیرد. این نوع موتورها علاوه بر افزایش در مصرف انرژی، به دلیل توان بالای موتور صدای زیادی تولید می کنند و محدودیت کرکره برقی بازشو دارند. محدودیت بازشو به این معنی که در طول روز تعداد دفعات محدودی برای باز شدن دارند و در صورت عبور از یک حد معمول موتور داغ کرده، باعث قطع خود به خودی برق شده و تا زمانی که دما مجدداً به حالت معمول برنگردد عمل نخواهد کرد.

ایراد دیگری که این درب ها دارند این هست که در هنگام قطع برق باز کردن این درب ها کار راحتی نخواهد بود و نیاز به قدرت بالایی دارد. البته در حال حاضر برای حل این مشکل از یو.پی.اس یا همان تیغه کرکره برقی باطری بکاپ استفاده می شود که بسیار مؤثر بوده است.

درب های اتوماتیک دارای سیستم های موتوری متفاوتی هستند که در کل در سه دسته قرار می گیرند

1. موتورهای توبلار یا لوله ای

شکل موتورها در این دسته لوله ای بوده و در داخل شفت کرکره قرار می گیرند. این موتور در مقایسه با سایر موتورها (در کرکره اتوماتیک) پرطرفدارترین نوع موتور محسوب می شود. زیرا قیمت کمی داشته و فضای کمتری را اشغال می کنند.

2. موتورهای سنترال یا مرکزی

نصب این نوع از موتورها بر روی شفت کرکره و دقیقه در قسمت میانی درب کرکره ای انجام می شود. برای این کار نیاز به یک قطعه بنام کاسه فنر دارند. استفاده از  این قطعات بر روی شفت مزایایی همچون کاستن از فشار وارده بر روی موتور و نیز حذف رفلکشن ایستادگی و خم شدن پروفیل ها دارد.


3. موتورهای ساید یا کناری

ساختار ویژه و قدرتمند و نیز قیمت زیاد این نوع موتورها باعث شده که بیشتر درب برقی در کارهای صنعتی مورد استفاده قرار گیرند. موتورهای کناری در مجاورت کرکره اتوماتیک (بر روی دیوار) نصب شده و از طریق زنجیر با شفت درگیر می شوند.

مزایای کرکره برقی نسبت به کرکره های سنتی :

یکی از انواع درب اتوماتیک کرکره برقی میباشد که نسبت به کرکره های سنتی امنیت بیشتری دارد به راحتی خراب نمیشود .

  1. کار با کرکره برقی آسان است زیرا نیازی به قفل ندارد
  2. کرکره برقی برای شرایط آب و هوایی مختلف مناسب می باشد
  3. کرکره برقی در صورت قطع برق قابلیت باز و بسته شدن دستی دارد
  4. تناسب رنگ با داخل و نمای ساختمان
  5. کرکره برقی به دلیل طراحی خاص از ورود سارقین ? گرد و غبار ? باد و باران جلوگیری میکند .
  6. کرکره برقی با استفاده از انواع تیغه های فومدار سبب کاهش آلودگی صوتی (عایق صوتی) و تلفات انرژی گرمایشی و سرمایشی می شود

 

 

جهت اطلاع از قیمت کرکره برقی سکشنال و کرکره برقی زیر سقفی به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .