سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب استیل| قیمت درب استیل ارزان

 درب استیل| قیمت درب استیل ارزان

درب استیل| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت درب استیل| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع درب استیل , درب استیل ورودی ساختمان , درب لوکس استیل و ارزان


درب استیل - استنلس استیل (فولاد ضدزنگ)

درب استیل

درب استیل که فلزی از آهن می باشد، کمتر از 2 درصد کربن وجود دارد. میزان ویژگی های مکانیکی همچون سختی و انعطاف پذیری در استیل بسته به نوع و نیز مقدار عناصر موجود در آن تغییر می کند. در این میان با افزایش میزان کربن درب استیل سختی استیل بیشتر شده در حالی که از انعطاف پذیری آن کاسته  می شود.

درب استیل

 

انواع مختلف فولاد 

فولاد به دو رده تقسیم می شود: رده ساده با کربن و رده آلیاژی. در مورد فولادهای با کربنی عناصر دیگری به جز کربن و عناصر معمول همچون سیلیسیم، منگنز،  گوگرد و فسفر، وجود ندارد. در صورتی که به آهن برخی عناصر افزوده شود، آلیاژی به دست می آید که خواص ضد زنگ را دارد. به عنوان مثال با ترکیب کردن کروم به آهن محصول حاصل استیل خواهد بود. 

چرا استنلس استیل زنگ نمی زند؟

وجود 10.5 درصد کروم در استیل مانع از زنگ زدگی آن می شود. فرایند شیمیایی که اتفاق می افتد این هست که اکسید کروم از ترکیب کروم با اکسیژن هوا تولید می شود. این ترکیب لایه ای را در سطح استیل تشکیل می دهد که در ظاهر دیده نمی شود. با وجود این لایه هوا مستقیما با فلز در ارتباط نخواهد بود و در نتیجه استیل زنگ نمی زند. می توان با افزایش میزان کروم و برخی عناصر درب لوکس استیل  دیگر همچون نیکل و مولیبدن این لایه را تقویت کرد که این امر خاصیت ضد زنگ بودن استینلس استیل را بهبود می بخشد.

استیل 304 و استنلس استیل 3016 

ترکیب استیل 304 از کروم به میزان 18 درصد و نیکل به میزان 8 درصد هست، در حالی که در ترکیب استیل 316، 16 درصد کروم، 10 درصد نیکل و 2 درصد مولیبدن وجود دارد. عنصر مولیبدن افزوده شده نیز جهت استقامت در مقابل زنگ زدگی در برابر کلراید مانند آب دریا افزوده می شود.

استنلس استیل و خاصیت آهنربایی 

وجود عنصر کروم در ساختمان استینلس استیل مانع از جذب آن توسط آهن ربا می شود، در صورتی که استیل های فاقد نیکل که فقط کروم داشته باشند خاصیت آهن ربایی دارند.

درب استیل چیست و انواع آن:

تهیه و ساخت درب استیل با استفاده از ورق استنلس استیل 304 نگیر صورت می گیرد. این نوع درب ها در تمام ابعاد قابلیت تولید در انواع و اقسام رنگ ها و طرح ها اعم از دودی، نقره ای، خش دار، خش دار طلایی شامپاینی، مسی، آینه ای، گندمی و غیره را دارند.
درب استیل انواع مختلفی دارند: انواع درب استیل دو لنگه و تک لنگه که می توانند حفاظ دار یا بدون حفاظ باشند. تهیه همه این ها از پروفیل های 40 x80 و 40 x100 و غیره صورت می گیرد. بنابه سلیقه مشتری، حفاظ ها اشکال مختلف می توانند داشته باشند. محل نصب آن از لوله ی استنلس استیل، که می تواند سایزهای مختلف داشته باشد (حفاظ های بانکی) و پروفیل های استنلس استیل با اندازه های مختلف ساخته می شود.

 

درب استیل چه مزایایی می تواند داشته باشد؟

1. مقاومت در برابر زنگ زدگی (هرگز زنگ نمی زند) از ویژگی های بارز درب های استیل می باشد.
2. درب استیل در مقابل خط و خش مقاوم هست
3. تغییر رنگ و نیز تغییر شکل در درب های استیل در اثر تابش خورشید، گرما، سرما، برف، باران و رطوبت هرگز مشاهده نمی شود.
4. درب استیل مقاومت بالایی در برابر حرارت های بالا از خود نشان می دهد.
5. مقاومت در برابر محیط های اسیدی، قلیایی و اشعه های خورشید از ویژگی های مهم درب استیل می باشد.
6. درب استیل با داشتن سطح صاف و صیقلی به آسانی تمیز و براق می شود.
7. زیبایی این نوع درب ها باعث شده که امروزه در سراسر دنیا به عنوان یک کالای لوکس تزئینی برای دکوراسیون داخلی ساختمان مورد توجه قرار گیرد.
8. درب های استیل مانع موثری در برابر سرقت می باشند.

درب استیل حفاظ امنیتی

از پروفیل استیل، لوله استیل و میلگرد آهنی و یراق آلات استیل از نوع sc400 که ضد زنگ می باشد برای ساخت درب های استیل حفاظ امنیتی استفاده می شود. این مدل از درب های استیل از لحاظ طراحی منحصر به فرد بوده که این نوع طراحی هم استحکام و هم زیبایی ظاهری را به این درب ها می دهد. درب استیل حفاظ امنیتی کاربردهای مختلفی همچون درب استیل ورودی ساختمان، درب استیل پارکینیگ، درب استیل ویلایی و تعدادی دیگر دارند.

مشخصات فنی درب تمام استیل

1. جنس بکار رفته در چهارچوب درب، استیل ضد زنگ با ضخامت 12 سانتیمتر
2. دارای قفل چندسیستم زبانهای قفل با چرخاندن کلید بصورت همزمان در چند جهت به چهارچوب وارد می شود
3. دستگیره در طرح های مختلف و متنوع
4. لولای 10 درجه به تعداد 4 عدد
5. ورق تمام استیل ضد زنگ و شیشه دوجداره ، روکش درب را تشکیل می دهد.
6. به منظور ممانعت از ورود گرد وغبار به داخل، دارای نوار هوابند مخصوص می باشد.
7. 6 عدد کلید کامپیوتری هم دارد.

ابعاد و ضخامت درب

•    پشت تا پشت، چهارچوب دارای ابعاد 120*210 سانتیمتر، 130*210 سانتیمتر می باشد.
•    12 سانتی متر اندازه ضخامت درب در نظر گرفته شده است.
•    12 سانتیمتر هم ضخامت چهارچوب در نظر گرفته شده است.

 

جهت اطلاع از قیمت درب استیل و درب استیل , درب استیل ورودی ساختمان , درب لوکس استیل به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .