سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره upvc |قیمت پنجره یو پی وی سی

 

پنجره upvc |قیمت پنجره یو پی وی سی

 

پنجره upvc| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت پنجره upvc| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع پنجره یو پی وی سی و ارزان

درب و پنجره upvc,در و پنجره upvc,درب و پنجره یو پی وی سی

پنجره UPVC - پنجره دو جداره یو پی وی سی چیست ؟

یکی از مهم ترین نکات در ارتباط با خرید پنجره upvc انتخاب مناسب حالت بازشو می باشد. بر همین اساس درب و پنجره یو پی وی سی از نظر انواع  حالات بازشو پنجره دوجداره در دسته های زیر قرار می گیرد:

درب و پنجره upvc

پنجره UPVC - پنجره دو جداره یو پی وی سی از نوع ثابت (turn)

این نوع حالت پنجره یو پی وی سی از پرکاربردترین اجزای پنجره دوجداره محسوب می شود که بصورت ترکیب با سایر حالات بازشو مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های آن داشتن بالاترین میزان عایق حرارتی، برودتی، گرد پنجره دوجداره upvc و غبار و همچنین آلودگی های صوتی بدلیل ثابت بودن (fixeddd) آن هست. در این نوع پنجره از یراق آلات استفاده نمی شود، به همین دلیل پنجره upvc ثابت ارزان ترین نوع پنجره یو پی وی سی دوجداره محسوب می شود.

 پنجره upvc

پنجره UPVC - پنجره دو جداره یو پی وی سی از نوع تک حالته (turn)

در ارتباط با این نوع حالت بازشو پنجره یو پی وی سی، باز شدن بصورت افقی بر روی یک محور صورت می گیرد. این نوع با نام پنجره دوجداره لولایی نیز شناخته می شود. پنجره یو پی وی سی از نوع تک حالته از لحاظ قیمت به دلیل حالت بازشو تک حالته رتبه دوم را دارد و برای مشتری کم هزینه است.

 

پنجره UPVC - پنجره دو جداره یو پی وی سی از نوع سایبانی (Awning)

پنجره یو پی وی سی سایبانی به صورت یه جهت باز شو می باشد. همچنین در این نوع پنجره با توجه به سلیقه و درخواست مشتری، امکان تغییر جهت باز شو (از سمت بالا به پایین و بالعکس) از سمت داخل به بیرون و بالعکس وجود دارد. کاربرد این نوع حالت بازشو در پنجره یو پی وی سی مکان هایی چون سرویس بهداشتی، حمام، راه پله ها و نورگیر های قابل دسترسی می باشد.

 

پنجره UPVC - پنجره دو جداره یو پی وی سی از نوع دوحالته (tilt&turn)

از ویژگی های این حالت از پنجره یو پی وی سی می توان به باز شدن بر روی دو محور عمودی و افقی با استفاده از یک دستگیره اشاره کرد. عایق بودن در  برابر نفوذ گرد و غبار، آلودگی هوا و صدا در مقایسه با یراق پنجره یو پی وی سی کشویی آلات پنجره یو پی وی سی تک حالته از خصوصیات مثبت این حالت بازشو می باشد. همچنین در این حالت می توان با استفاده از بازشوی عمودی بدون جابجاکردن پرده، از جریان هوای بیرون منزل استفاده نمود. توصیه می شود برای پنجره یو پی وی سی دوحالته از یراق آلات آلمانی (روتو - شورینگ) استفاده شود.

پنجره UPVC - پنجره دو جداره یو پی وی سی از نوع آکاردئونی (folding upvc)

کاربرد این نوع محصولات در درب و پنجره upvc با عرض بیشتر از سه متر است. درب و پنجره یو پی وی سی آکاردئونی همچنین در پارتیشن بندی هایی که  نیاز به قطع ارتباط موقتی بین آن ها وجود دارد و یا در درب بالکن های منازل عریض مورد استفاده قرار می گیرند.

پنجره UPVC - پنجره دو جداره یو پی وی سی از نوع دو لنگه باز شو (مدل فرانسوی)

این بازشوها بدون قرارگیری ستون یا مولیون در وسط درب و پنجره یو پی وی سی باز و بسته می شوند.

پنجره UPVC - پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی

این نوع پنجره دوجداره upvc می تواند به جای پنجره های کشویی بکار گرفته شود. عایق بسیار خوبی در مقابل سر و صدا و گردو غبار و اتلاف انرژی می باشد. در پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی، پروفیل UPVC مشابه با سایر پنجره ها بوده، اما در مقایسه با نمونه های دیگر یراق آلات گران تری دارد. حالت  بازشو در این نوع پنجره ها مشابه درب های ون می باشد. عایق بندی آسانسور  و زیبایی در این نوع پنجره ها در مقایسه با پنجره یو پی وی سی کشویی بیشتر می باشد.

پنجره UPVC - پنجره دو جداره یو پی وی سی مدل کلنگی (Tilt)

این حالت بازشو بصورت یک جهت بازشو می باشد و نیز با توجه به سلیقه و نحوه سقارشی که مشتری مدنظر دارد قابلیت تغییر جهت بازشو ) از بالا به پایین و برعکس(از داخل بالا به بیرون و پایین به بیرون را دارد.

پنجره یو پی وی سی مدل کلنگی در سرویس های بهداشتی، حمام، راه پله ها و نورگیری های قابل دسترس قابلیت استفاده دارد.

پنجره UPVC - پنجره دو جداره یو پی وی سی از نوع کشویی (sliding)

سیستم بازشوی پنجره یو پی وی سی کشویی به صورت sliding یا ریلی در هر دو سمت چپ و راست می باشد. این نوع پنجره ویژگی های منحصر بفردی دارد از جمله: عدم ایجاد اشکال برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و دارا بودن قابلیت نصب کتیبه. پنجره دوجداره کشویی خود در دو دسته وجود دارد: پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل. پنجره تک حالته و دوحالته در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی  هوا، صدا و انتقال دما پر اهمیت است، پیشنهاد می شود.

پنجره یو پی وی سی از نوع محوری (پنجره یو پی وی سی دایره ای) :از مناسب ترین و بهترین حالات بازشو برای پنجره های UPVC دایره ای بازشو محوری است.

 

 

جهت اطلاع از قیمت پنجره upvc و پنجره یو پی وی سی به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید