سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره آلومینیومی

 

پنجره دوجداره آلومینیومی

 

پنجره دوجداره آلومینیومی| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و ارزان

پنجره دوجداره آلومینیومی

سیر تحول پنجره دوجداره آلومینیومی در گذر زمان : امروزه پنجره‌های دوجداره آلومینیومی در دو شکل ساده و ترمال بریک موجود می باشد که هدر رفت انرژی در مورد پنجره‌های ترمال بریک آلومینیومی در مقایسه با پنجره‌های آلومینیومی نرمال بسیار کمتر است.

پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

به صورت کلی عرضه در و پنجره  دوجداره آلومینیومی در دو شکل ساده و ترمال بریک صورت می گیرد.  درصورتی  که جنس و  نوع مناسب برای پنجره انتخاب نشود، می تواند یک فاکتور مهم هدر رفت انرژی در خانه ها و ساختمان ها باشد. هدر رفت انرژی در مورد پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک در مقایسه با پنجره های آلومینیومی نرمال بسیار کمتر است. پنجره های Thermal break (با شکست حرارتی) نوعی از پنجره های دارای خاصیت عایق حرارتی هستند.


علاوه بر دوجداره بودن شیشه ها، بدلیل بالا بودن ضریب انتقال حرارتی آلومینیوم، پروفیل آلومینیومی نیز به هم متصل شده و دوجداره می شود. این کار با  استفاده از تیغه های پلی آمید انجام می شود. این امر از انتقال حرارت در پروفیل جلوگیری می کند. پروفیل های بدست آمده همان حاصل پروفیل های ترمال بریک هستند. دو مقطع پروفیل آلومینیومی جدا از هم متصل شده درب و پنجره آلومینیومی از طریق تیغه های پلی آمید، پروفیل های ترمال بریک را تشکیل می دهد.

 

پنجره آلومینیومی


در سیستم ترمال بریک امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش به علت قرارگیری لاستیک پلی آمید در بین دو جدار داخلی و خارجی که توسط ماشین آلات پانچ می گردد، به صفر رسیده و نیز امکان اینکه نمای داخل و خارج دورنگ شود میسر شده است. پلی آمید قادر هست که خواص مکانیکی خود را در درجه حرارت های بالا و در مقابل مواد شیمیایی و آب و اشعه ماوراءبنفش حفظ کند. 

از دیگر مزایای تیغه های پلی آمید می توان به دوام و طول عمر بالای آن ها اشاره کرد. این تیغه ها از منتقل شدن حرارت از یک سطح به سطح دیگر ممانعت می کنند. عاملی که باعث می شود به این سیستم عنوان ترمال بریک اطلاق شود، ایجاد شکست حرارتی و جلوگیری از انتقال حرارت است.

با استفاده از پروفیل ترمال بریک، از انتقال سرما و گرما در هر دو جهت داخل به خارج و بالعکس ممانعت می شود. با استفاده از سیستم ترمال بریک میزان کاهش هدر رفت انرژی حرارتی در فصل سرما، کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما، کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات به ترتیب برابر 38، 32، 28 و 20 درصد خواهد بود. ضمن اینکه تا حد زیادی از آلودگی صوتی (عایق صوتی)جلوگیری خواهد شد.

قدرت اتصال در پنجره آلومینیومی بسیار بالاست. علت این امر اتصالات رایجی همچون یراق آلات پیچ و پرچی و همچنین پانچ با استفاده از لقمه های توپر  آلومینیومی می باشد. اتصال یراق آلات به فلز آلومینیوم به صورت مستقیم هست.

تنوع فوق العاده ای در رنگ های پودری الکترواستاتیک وجود دارد به طوری که مصرف کنندگان پروفیل آلومینیوم بیش از 200 رنگ متنوع را در اختیار دارند که در کوره سخت شده و مقاوم در برابر ضربه و نیز ریختگی هستند. 

همچنین این نکته حائز اهمیت است که تنها برای پروفیل آلومینیومی تنوع و زیبایی یک سیستم پوشش و رنگ آمیزی دیگر یعنی آنادایز قابل انجام است. زیبایی و دوام زیاد حاصل از رنگ های چاپی و سخت شدن در کوره از دیگر ویژگی های آسانسور پروفیل های  آلومینیوم می باشد.

امروزه استفاده کردن از فریم های آلومینیومی مرسوم هستند زیرا شکل پذیری بالا داشته و سبک اند. همچنین از این طریق نیاز به کاهش وزن ساختمان با افزوده شدن تعداد شیشه های موجود تا حدودی مرتفع شده و بنابراین در این مورد آلومینیوم می تواند فلز دلخواه ما باشد. 

همچنین درصورتی که از پرده کرکره های عایق در فصول سرد استفاده شود، به ویژه در شب از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد نمود. تنوع زیاد در فرم، رنگ و گستردگی به کارگیری یراق آلات و تنوع بازشو در سیستم پنجره آلومینیومی، توانسته است که نیازهای صنعت ساختمان را مرتفع سازد.


انواع پروفیل که در ساخت درب و پنجره کاربرد دارد:

  1. پروفیل آلومینیومی
  2. پروفیل UPVC
  3. پروفیل

 

جهت اطلاع از قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و درب و پنجره دوجداره آلومینیومی به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .