سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره چوبی | قیمت پنجره چوبی ارزان

 پنجره چوبی | قیمت پنجره چوبی ارزان

پنجره چوبی| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت پنجره چوبی| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع پنجره چوبی سنتی طرح قدیمی و ساخت پنجره چوبی مشبک ، دکوری و ارسی و ارزان

درب و پنجره,پنجره,خرید پنجره چوبی,درباره پنجره چوبی,بررسی پنجره چوبی,انواع پنجره چوبی

خصوصیات پنجره چوبی:

پروسه تولید پنجره چوبی از مرحله درخت تا تولید پنجره :


شرکت Gaulhofer یکی از معدود کارخانه های تولید کننده پنجره در دنیاست که کار انجام کلیه مراحل تولید پنجره چوبی را تماماً خود انجام می دهد و می تواند تمام فرایندها را تا حصول بالاترین کیفیت ممکن، کنترل کند. پنجره چوبی کنترل همه جزئیات در تمامی مراحل از خشک کردن الوار تا نصب کردن شیشه به دقت صورت می گیرد.

 

پنجره چوبی

پروفیل های چوبی فوق مهندسی شده و سه لایه به منظور تولید پنجره چوبی

حفاظت قطعات چوبی پنجره چوبی از تأثیر منفی عوامل مختلف: قبل از اینکه رنگ آمیزی انجام شود، سطح قطعات چوبی با استفاده از مواد شیمیایی مخصوصی اشباع می گردد. این مواد شیمیایی اثر سوئی بر روی سلامت انسان و محیط زیست آن ندارند. این امر باعث می شود که قطعات چوبی در مقابل رطوبت ، قارچ ها و حمله حشرات در درازمدت مصون بمانند.

محافظت در برابر اشعه UV و رطوبت: در این کارخانه رنگ های خاصی بر روی قطعات پنجره چوبی سنتی طرح قدیمی چوبی بکار گرفته می شود که پوشش حاصل قطعات چوبی را در مقابل تغییر رنگ حاصل از تابش اشعه ماوراءبنفش خورشید محافظت می کند. در مرحله بعد قطعات به صورت دستی و با دقت سمباده خورده و یک بار دیگر نقاط حساس و اتصالات با استفاده از مواد آب بندی خاص، عایق شده (عایق رطوبتی) و در مقاوم نفوذ و تأثیر رطوبت و آب مقاوم سازی می شوند.

پنجره چوبی

کاهش آلودگی صوتی: کارخانه Gaulhofer از طریق سیستم انحصاری و ثبت شده ای که در اختیار دارد (سیستم Audiostop) قاب چوبی پنجره را در سه نقطه داخلی، میانی و خارجی پنجره عایق نموده است و نیز با بکار بردن سیستمی بنام Tripple weather stripping تا db 34 از شدت آلودگی صوتی (عایق صوتی) بکاهد. این میزان کاهش تنها به قاب پنجره چوبی مربوط می شود که درصورتی که از شیشه دو جداره و یا سه جداره مناسب استفاده شود این عدد می تواند به db 44 افزایش پیدا کند.

کاهش اتلاف انرژی تا 45% (عایق حرارتی):  Gaulhofer موفق شده است نوعی Spacer جدید ساخت پنجره چوبی را با استفاده از سیستم ابداعی و ثبت شده خود در فضای میانی شیشه های دو جداره و سه جداره خود قرار دهد به طوری که در فضای پیرامون شیشه تا میزان 45 درصد در مقایسه با روش ها و Spacer های استاندارد اتلاف انرژی کاهش یابد که خود میزان قابل توجهی است. کنترل کلیه جزئیات در تمامی مراحل از خشک کردن الوار تا نصب کردن شیشه با دقت بالایی صورت می گیرد.

جلوگیری از ورود بخار به فضای میانی شیشه در درازمدت: Gaulhofer یک بار دیگر موفق به ثبت سیستم جدیدی بنام سیستم Dampfstop در جهان شده است و با این سیستم موفق شده است که آب بندی فضای میانی شیشه های دوجداره و سه جداره و نیز نقاط اتصال شیشه و قاب چوبی را به نحوی به انجام رساند که امکان میعان بخار آب در فضای میانی شیشه ها را به صفر برساند. قرارگیری شیشه دو و یا سه جداره در داخل قاب پنجره چوبی رنگ شده به نحوی صورت می گیرد که سیلیکون های خاصی که بسیار بادوام هستند، نقطه اتصال چوب با شیشه را پر می کنند.

 

عدم باقی ماندن رطوبت در قاب پنجره: طراحی پروفیل های چوبی کارخانه Gaulhofer به گونه ای صورت گرفته است که امکان تهویه هوا را در تمامی اجزا ممکن می سازد، همین موضوع از باقی ماندن رطوبت در فضای میانی قاب پنجره چوبی جلوگیری می کند. درصورتی که این تهویه پیش بینی نشود، باعث باقی ماندن رطوبت در قاب پنجره شده که خود عاملی برای پیدایش قارچ و تخریب و نابودی چوب و رنگ از طریق نفوذ به لایه های داخلی تر رنگ در درازمدت می شود. از طرف دیگر درصورتی که پروفیل آلومینیومی در قسمت پایینی پنجره به کاربرده شود، طول عمر رنگ و دوام پنجره چوبی در برابر رطوبت و آب را تضمین می کند. طراحی نحوه اتصال آلومینیوم و چوب به شکلی مهندسی انجام شده است و در آن اختلاف بین ضریب انبساط حرارتی چوب و آلومینیوم با دقت بالایی موردمحاسبه قرارگرفته است و همواره امکان تهویه هوا در پشت پروفیل آلومینیومی وجود دارد. مه از باقی ماندن رطوبت در پشت آلومینیوم جلوگیری کرده و باعث آسیب به چوب می شود.

 

عدم وقوع Thermal Bridge بدین معنیست که هیچ گاه هوای مرطوب و گرم داخلی در تماس مستقیم با آلومینیوم قرار نمی گیرد، به این دلیل که درپنجره چوبی Gaulhofer قطعه آلومینیومی بکار رفته فقط با چوب در تماس است و هیچ گونه تماسی با فضای میانی قاب پنجره ندارد.

 

اطمینان حاصل کنید که خوابی بی دغدغه و آرام خواهید داشت و بعد از خواب سرحال خواهید بود. یک انسان به طور طبیعی حدود یک سوم از عمرش را در خواب سپری می کند. برای اینکه از این بخش از زندگی لذت ببریم بایستی در هنگام خواب هوای تازه در محیط داشته باشیم. به صورت انحصاری، حالت باز شدن trickle در پنجره های چوبی Gaulhofer تعبیه شده است. این حالت که به صورت کامل برپایه آخرین یافته های علمی ایجاد گردیده، امکان باز شدن پنجره به میزان 10cm در حالت Tilt را تأمین می کند. این وضعیت، باعث می شود که در یک فضای 20 مترمربعی، هوای تازه به میزان حداقل 40m3در هر ساعت وارد محیط شود و تهویه هوا به شکل مناسبی صورت گیرد. این میزان کاملاً با میزان هوای توصیه شده توسط کارشناسان این امر مطابقت دارد.

 

جهت اطلاع از قیمت پنجره چوبی و پنجره چوبی سنتی طرح قدیمی و ساخت پنجره چوبی مشبک ، دکوری و ارسی به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .