سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توری پنجره upvc | آلومینیومی |فلزی | پلیسه | رولینک | آکاردئونی

 توری پنجره upvc | آلومینیومی |فلزی | پلیسه | رولینک | آکاردئونی | قیمت

توری پنجره| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت توری پنجره| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع توری پنجره UPVC یو پی وی سی ,توری پنجره آلومینیومی پلیسه , آهنربایی, رولینگ , توری پنجره اکاردئونی و توری فلزی پنجره و ارزان

توری پنجره,انواع توری پنجره,خرید توری پنجره,درباره توری پنجره

سایت صنعت ساختمان

انواع توری پنجره و کاربر آن :

در فصول گرم باز گذاشتن پنجره ها به منظور ورود و خروج هوا و تهویه طبیعی امری اجتناب ناپذیر است. ولی این کار می تواند باعث ورود حشرات موذی شود. بنابراین نیاز به نصب توری پنجره نیز ضروریست. بر اساس تحقیقات مواد شیمیایی همچون حشره کش ها برای سلامتی انسان می تواند مضر باشد و مناسب ترین راه پیشگیری از ورود حشرات به داخل منزل با استفاده از نصب توری پنجره میباشد که بالطبع آسایش و راحتی را به همراه خواهد داشت. نصب توری پنجره در پشت لنگه بازشوی پنجره ها صورت می گیرد.

توری پنجره

ضرورت استفاده از توری پنجره upvc

امروزه توری هایی با جنس های مختلف اعم از توری پنجره upvc , آلومینیومی ، چوبی یا فلزی و با انواع متنوع کشویی، پلیسه، ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها در بازار عرضه می شود. داشتن آگاهی کافی از انواع توری قبل از نصب باعث خواهد شد بسته به نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید. هنگام نصب توری پنجره برای مبارزه تمام و کمال با حشرات نباید چیزی را از قلم  انداخت. نصب توری برای پنجره های سرویس بهداشتی و حمام امری ضروریست. توری از ورود و نیز خروج حشرات جلوگیری می کند. در روی اسپانیولیت جای پیچ ها مهم است و بهتر است هر 30 سانتی متر یک پیچ قرار گیرد. به منظور جلوگیری از جدا شدن اسپانیولیت از پروفیل، در اثر فشار دستگیره بهتر است که در سمت چرخ دنده پیچ ها به هم نزدیک تر باشند. مقدار روکش اسپانیولیت بهتر است که استاندارد باشد و تستی که مربوط به مقاومت آن در آب و نمک در مدت 300 ساعت هست را به منظور جلوگیری از خوردگی درب و پنجره upvc در منطقه نمناک را گذرانده باشد.

رابطه توری پنجره دوجداره upvc و سلامت محیط زیست

 

بایستی در خانه منبع تولید یا منفذ ورود حشرات وجود نداشته باشد. می توان برای محل هایی همچون منفذهای دیوار، چهارچوب های در و چاه های توالت که محل ورود و زندگی حشرات هستند، از درپوش ها مخصوص استفاده نمود. سطل های زباله را بایستی از منزل خارج کرد تا از تولید پشه جلوگیری شود.

 توری پنجره

توری پنجره آلومینیومی چیست ؟

برای پنجره آلومینیومی یا آهنی از توری های قدیمی همچون توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی استفاده می شود. این توری ها ازنظر پاک سازی و زیبایی مشکلات فراوانی دارند و مانع از ورود نور می شوند و مناظر اطراف را نمی توان به راحتی تماشا کرد. عیب دیگر این نوع توری ها کهنه شدن و تغییر رنگ آن ها می باشد.

جنس توری پنجره upvc

نوع ویژه ای از الیاف فایبرگلاس با فناوری نوین در ساخت توری پنجره ویژه یو پی وی سی استفاده می شود. این نوع توری ها  مانع ورود گرد و غبار شده و دید طبیعی را فراهم می کنند. توری که نوع آن رولی یا پلیسه می باشد در پشت توری پنجره آلومینیومی پلیسه فریم پنجره جمع می شود. فریم توری نازک بوده و با پنجره هماهنگ است. ظاهر طبیعی ساختمان را حفظ کرده و از ورود نور ممانعت نمی کند. ضمن اینکه جلوی دید را هم نمی گیرد. یا از پروفیل upvc برای ساخت قاب توری های پنجره upvc استفاده می شود که برای تقویت بیشتر، در داخل پروفیل گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد و یا اینکه این قاب جنس آلومینیومی دارد که رنگ آمیزی آن هماهنگ با رنگ پنجره ها صورت می گیرد.

توری پنجره upvc چه مزایایی دارد ؟

می توان آن ها را در ابعاد مختلف تولید کرد

  1. مانع از ورود گرد و غبار از خارج به داخل خانه می شوند
  2. در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی و اشعه uv مقاوم اند
  3. ثبات بالایی داشته و نصب آن ها آسان است
  4. ضدزنگ و مقاوم در برابر اشتعال هستند
  5. تا 90 درصد دید محیط خارج را ممکن می سازند
  6. قابل شست و شو هستند

مراقبت از توری ها، توصیه می شود که در زمان رنگ آمیزی توری پنجره آهنربایی و بنایی در ساختمان، توری با پوششی ضخیم پوشانده شود یا اینکه توری توسط متخصصان بازشده و دوباره نصب گردد. توری را درزمانی که نیاز نیست ببندید. در صورت اشکال در جابجایی توری، می توانید توری را تمیز کرده و بعد با استفاده از اسپری، عمل روغن کاری ریل بالا و پایین را انجام دهید تا جابجایی آن تسهیل گردد. مراقب باشید که ضربه به قاب و توری وارد نشود

انواع مختلف توری در پنجره های دوجداره

  1. توری پلیسه
  2. توری رولینگ
  3. توری ثابت
  4. توری لولایی upvc

 

از میان این ها بهترین و مناسب ترین توری برای همه پنجره ها، درب ها، تراس ها و محیط های بزرگ توری پلیسه می باشد. این نوع توری را می توان در هر دو جهت چپ به راست و راست به چپ نصب نمود. امکان خرابی در توری پلیسه کم بوده و به سختی پاره یا خراب می شود
در مورد توری رولینگ، این نوع توری توانایی جمع شدن به صورت کرکره ای توری پنجره اکاردئونی را داشته، دارای توری متحرک بوده و فریم ثابت دارد. توری لوله ای قابلیت باز شدن به وسیله لولا را دارد و مشابه با یک پنجره بازشو معمولی می باشد.

 

توری پنجره مگنتیک چیست ؟

این نوع توری با توری پلیسه مشابه بوده، با این اختلاف که به منظور شست و شوی توری پلیسه توری را بایستی حتماً با بخارشوی شست ولی در مورد توری مگنتیک می توان آن را به سهولت به شکل جمع شده جدا کرد و شست.

 

مزایای توری پنجره مگنتیک

  1. عرضه در ابعاد مختلف
  2. قابلیت نصب و مونتاژ سریع
  3. شست و شوی آسان پنجره و نیز توری، دارای طراحی زیبا با توانایی جدا کردن توری
  4. بسته شدن اتوماتیک توری ها به علت استفاده از قفل مگنتی و کاربری آسان آن
  5. فرسایش کم و کاملاً اقتصادی بودن

 

جهت اطلاع از قیمت توری پنجره و توری پنجره UPVC یو پی وی سی ,توری پنجره آلومینیومی پلیسه , آهنربایی, رولینگ , توری پنجره اکاردئونی و توری فلزی پنجره به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .

 

بهترین برندهای صنعت ساختمان