سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیشه خم | قیمت شیشه خم ارزان

 شیشه خم | قیمت شیشه خم ارزان

شیشه خم| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت شیشه خم| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع شیشه خم و ارزان

شیشه خم,شیشه خم آبداده

شیشه خم چه نوع شیشه ای است، ویژگی ها و موارد استفاده آن چیست؟

انواع مختلف شیشه های موجود پس از اینکه فرایند های قالب سازی آن ها در کوره های خاص این کار صورت گرفت، با اعمال حرارت به شکل منظم قادر هستند که در شکل ها و اندازه های مختلف با قوس های متنوع تغییر پیدا کنند و شیشه خم را تولید کنند. خم کردن شیشه کار چندان آسانی نیست. فرایند خم کردن دقیق شیشه بدون اینکه آسیبی به سطح یا پوشش های آن وارد شود، کاری بسیار ظریف است که نیاز به تجهیزات و امکانات پیشرفته و نیز دانش فنی بالایی دارد .

شیشه خم

 

استفاده از روش های سنتی در تولید شیشه های خم و لایه گذاری آن ها با رزین، استاندارد لازم را نداشته و شکست دید، عیوب موج و نداشتن ایمنی لازم را باعث می شود که بالطبع از اصول مهندسی صنعت ساختمان تبعیت نمی کند.

کاربردهای مختلف شیشه خم

شیشه خم موارد کاربرد زیادی می توانند داشته باشند.

شیشه خم

شیشه خم را می توان در تمامی ساختمان های تجاری، مسکونی، دکوراسیون داخلی و ظاهر خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار داد. در تمامی این موارد می توان از انواع  دوجداره ، سند بلاست ، سکوریت ، ویندو فیلم، ضد گلوله و لمینت استفاده نمود.

در منازل و آپارتمان ها گاه در جاهایی خاص به منظور زیباسازی یا ایجاد مقاومت در بنا از دیواره هایی استفاده می شود که شکل خمیده دارند. مهندسین همواره ایجاد مشکل احتمالی در نورپردازی قسمت های خم ساختمان را مدنظر داشته اند. با فناوری ارائه شده اخیر در طی فرایند خم شیشه این مسئله نیز به شکل کامل مرتفع شده است. در واقع هدف از تولید شیشه خم تحقق بخشیدن به ایده های مهندسین، معماران و نیز افرادی که کار طراحی نمای داخلی و خارجی ساختمان ها را انجام می دهند، می باشد و وسیله ای برای افزایش فضا، زیبایی، جذابیت و نیز بالا بردن وسعت دید هستند.

امکان استفاده از شیشه خم در اشکال گوناگون در جهت هر چه زیباتر و جذاب تر ساختن و به وجود آوردن قوس های مختلف در ساخت نمای خارجی ساختمان ها (نمای فریم لس) وجود دارد. از کاربردهای دیگر شیشه خم می توان به استفاده از آن ها در دکوراسیون داخلی منازل همچون ساخت شلف و قفسه، ویترین داخل و خارج مغازه ها و فروشگاه ها، قیمت شیشه خم ارزان کلاهک های شیشه ای موجود در مسیر آسانسور، پوشش استخرها، سقف پاسیو ، جدار شیشه ای، دکه اطلاعات، ویترین های به شکل مدور، نرده های از جنس شیشه، نورگیر ساختمان ها با اهداف مختلف اعم از زیبایی، استحکام و جلوه های ویژه نام برد.

شیشه خم همچنین می تواند در نمای ساختمان هایی که در آن ها هدف، استفاده از شیشه به جای دیوار برای آسانسورها باشد، مورد استفاده قرار گیرد. ازشیشه خم به دلیل انعطاف پذیر بودن آن، در بازارچه ها که آسانسور در وسط ساختمان قرار گرفته و دورتادور آن شیشه نصب شده است و به شکل مدورند استفاده می شود.

امروزه برخی شرکت ها شیشه های خم از نوع معمولی را تولید می کنند که می توانند در سقف بالکن، کف سالن های پذیرایی و پله های معلق مورد استفاده قرار گیرند.

معماری محیط داخل ساختمان

در زمان حاضر که ما زندگی می کنیم شیشه و آینه در معماری داخل ساختمان ها نقش بسیار مهم و برجسته ای دارند، به طوری که به جز تأمین نور طبیعی، شیشه و آینه می توانند در جهت زیباسازی داخلی بنا با طراحی و ایجاد نقش های قدیمی و مدرن، با استفاده از سند بلاست و اسید کاری و ساختن کاشی آینه، سقف کاذب، پارتیشن، فلاور باکس، لایت باکس، طراحی های ساده و رنگین بر روی درب های از جنس شیشه و چوب و نیز پنجره ها، استخر، پاسیو، شومینه و سایر مختصات معماری، زندگی زیبا و جذابی را به ساکنان آن ساختمان به ارمغان بیاورند.

انواع مختلف شیشه های خم

شیشه خم انواع متفاوتی می تواند داشته باشد. برخی از آن ها عبارت اند از:

شیشه خم سکوریت، شیشه خم لمینت، شیشه خم نشکن و شیشه خم دوجداره

در اینجا تولید شیشه خم نشکن یا سکوریت توضیح داده می شود:

بر اساس اندازه دلخواه شیشه بریده شده و پرداخت لبه ها صورت می گیرد. سپس شیشه تا حدی پایین تر از نقطه نرم شدن حرارت داده می شود و با در نظر گرفتن شعاعی خاص از طریق بالا رفتن غلتک خمیده می شود. سپس سریعاً سرد می شود. به این ترتیب یک شیشه خم به دست می آید که همان خصوصیات مکانیکی شیشه نشکن که از ایمنی بالایی برخوردار است را دارد.

شیشه ساخته شده با استاندارد ایمنی شیشه های مسطح نشکن بر اساس استاندارد BS6206 کاملاً مطابقت می کند. لازم به توضیح است که امکان تولید شیشه های رنگی، رفلکتیو و مشجر نیز در انواع مختلف آن ها به شکل خم نشکن وجود دارد. تولید به صورت خم نشکن در مورد شیشه هایی با ضخامت 12، 10، 8، 6، 5 الی 19 میلی متر امکان پذیر است. هر نوع چاپ بر روی شیشه یا سوراخ کاری بایستی پیش از تولید خم نشکن بر روی شیشه صورت گیرد.

ویژگی های مهم و برجسته شیشه های خم

در کل ویژگی های مهم شیشه خم را می توان به این شکل بیان کرد:

1. تنوع فضایی در ساختمان و دکوراسیون ایجاد می کند.

2. مقاومت بالاتری در مقایسه با شیشه های معمولی دارد.

3. بارهای مزاحم روی آن ایستایی ندارند و به تبع آن نگهداری آن ها آسان تر است.

4. در دید بیننده حالت سیالیت بصری را ایجاد می کند.

 

 

جهت اطلاع از قیمت شیشه خم و شیشه خم به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .