سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر دیواری |قیمت پوستر دیواری ارزان

 

پوستر دیواری |قیمت پوستر دیواری ارزان

 

پوستر دیواری| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت پوستر دیواری| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع پوستر دیواری سه بعدی,پوستر دیواری بزرگ,سفارش پوستر دیواری و ارزان

پوستر دیواری,پوستر دیواری سه بعدی,پوستر دیواری بزرگ,پوستر دیواری کومار,پوستر دیواری اتاق کودک,پوستر دیواری کومار آلمان,پوستر دیواری سیاه و سفید,پوستر دیواری پاپیروس,پوستر دیواری کودک,پوستر دیواری Kumar,پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک,پوسترهای دیواری سه بعدی,پوستر کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر دیواری چیست؟ ویژگی ها و کاربرد پوستر دیواری 

شما نیز ممکن است جزو افرادی باشید که مایل باشید تغییر و تحولی هرچند سطحی در دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کارتان داشته باشید. این کار را شاید بخواهید که فعلاً بدون صرف هزینه و بودجه خیلی زیاد انجام دهید. پیشنهادی که می شود انتخاب، خرید و نصب پوستر دیواری یاکاغذدیواری پوستری است، بدون این که نیاز باشد به اینکه در مبلمان منزل یا سایر عناصر دکوری تغییری ایجاد کنید. درواقع این کار می تواند تغییرات حیرت انگیزی بر دکوراسیون داخلی منزل یا حتی محیط کاریتان داشته باشد.

پوستر دیواری

در حال حاضر کاغذدیواری پوستری توأم با افزایش استفاده مردم از کاغذدیواری ها به شکل وسیعی طرفداران زیادی پیدا کرده است. پوستری دیواریتوانسته است با تنوع بسیار زیاد در طرح و ابعاد مناسب و کاربردی و نیز تنوع در سبک های گوناگون نیازهای تنوع طلبی و زیباپسندی افراد را تا حد زیادی برطرف کند. پوستر دیواری در جهت هر چه جذاب تر ساختن آن ها در طرح های گرافیکی متنوع و بدیع، بناهای قدیمی و یا مدرن دنیا، تصاویر دانشمندان و فیلسوفان بزرگ، هنرمندان مشهور و انواع تصاویر جدید و زیبای طبیعت ارائه می شوند که تمامی سلیقه ها را مطمئناً پوشش می دهد. سایزهای مختلفی که برای پوستر دیواری یا کاغذهای دیواری پوستری ارائه شده به طورکلی شامل سایزهایی همچون 8 تکه (8 پنل)، 4 تکه، 3 تکه، 2 تکه و یک تکه می شود. هرکدام از این ها ابعاد مختلفی می توانند داشته باشند که قابلیت نصب و قرارگیری در فضاهای با ابعاد مختلف را به خوبی دارند. همچنین این ابعاد می توانند که به صورت سفارشی که توسط مشتری داده می شود تهیه و مورداستفاده قرار گیرند.

در تعریف پوسترها می توان چنین گفت که پوسترها صفحات کاغذی با طول و عرض نسبتاً بزرگ هستند که نوشته ها، طرح ها، نقاشی ها و امثال آن بر روی آن ها چاپ شده است. پوستر دیواری در بازار با اندازه و ابعاد مختلف پوستر دیواری سه بعدی عرضه می شوند. در پوستر دیواری های بزرگ مجموعه شیت ها در کنار هم درنهایت تشکیل دهنده یک طرح کامل هستند که در ابعاد مشخص به منظور پوشش دیوار مورداستفاده قرار می گیرند. درواقع پوسترها باهدف نصب بر روی دیوارها و درکل هر نوع سطوح عمودی تعبیه می شوند. پوسترها از جنس نانوون و یا کاغذ گلاسه هستند که این پوستر دیواری کیفیت بسیار بالایی داشته و کاملاً قابلیت شست وشو دارد. برای محیط های اداری، تجاری و مسکونی (اتاق خواب، پذیرایی، نشیمن) نیز با طرح های مناظر طبیعی، شهرها، تصاویر کارتونی و ... طراحی شده و مناسب است.

نقاشی و نوشته پوسترهای معمولی را تشکیل می دهند، اما این امکان هم هست که پوستری تنها نقاشی یا تنها نوشته داشته باشد. این صفحات کاغذی ممکن است به منظور جلب توجه نصب شوند و یا وسیله ای برای اطلاع رسانی بر روی دیوارها باشند. هدف هایی که پوسترها دنبال می کنند متفاوت است. پوستر ممکن است جنبه تبلیغاتی داشته باشد و یا اینکه به منظور تکثیر یک اثر هنری با اهداف اقتصادی، فرهنگی و فروش با قیمت ارزان مورداستفاده قرار گیرد. پوسترها در امور آموزشی هم کاربرد زیادی دارند. همانند کاغذدیواری، پوستر دیواری نیز با استفاده از چسب مخصوص قابل نصب بر روی هر سطح صافی هست.

انتخاب یک پوستر دیواری توجه به چه مواردی ضروری است؟

در زمان انتخاب پوستر دیواری در ابتدای امر چیزی را انتخاب کنید که واقعاً دوست دارید. درواقع اولین قدم در انتخاب نوع دکوراسیون، ضمیر ناخودآگاه شما است. به احساس درونی خود توجه کنید و انتخاب مناسبی داشته باشید. در گام بعد باید تصویری را که با اتاق یا دفتر سما هماهنگی لازم دارد را انتخاب کنید. این امر باعث خواهد شد که حتی اگر کسی باسلیقه پوستر دیواری بزرگ  شما در ارتباط با زیبایی اثر موافق نباشد، هارمونی ایجاد شده در محیط اتاق شما را تحسین کند. اولین فاکتور در این زمینه ترکیب المان ها است.

 

ترکیب عناصر و اجزا

ترکیب یک تصویر از طرق مختلف در نمای ظاهری یک اتاق اثر می گذارد. به عنوان نمونه، تنالیته اتاق به صورت ناخودآگاه از خطوط تصویر تأثیر می پذیرد. تصویرهایی همچون غروب آفتاب، ساحل دریا و یک شخص در حال خواب خطوط افقی قوی دارند. خطوط عمودی القاکننده انرژی، نشاط و پیشرفت هستند.

نوع رنگ های انتخابی

اگر طراحی اتاقتان را با زمینه رنگی خاصی انجام داده اید، زمینه رنگی انتخابی برای پوستر نیز بهتر است در همین رنگ باشد. بیشترین میزان کنتراست در رنگ های مکمل یعنی سبز و قرمز، بنفش و زرد وجود دارد.

مهم ترین نکته در انتخاب رنگ مناسب نسبی بودن آن است. درصورتی که رنگ بکار رفته روی یک زمینه روشن بر روی یک زمینه تیره هم بکار رود متفاوت دیده خواهد شد. در مواردی هم لازم است که از یک منبع نوری ویژه در جهت به وجود آوردن جلوه و کنتراست لازم در پوستر استفاده نمود.

دقت در انتخاب ابعاد پوستر

پوستر دیواری

هماهنگی بهتر می تواند با دقت در انتخاب ابعاد مناسب برای دیوار موردنظر به دست آید.

یک نکته در این مورد اینکه علاوه بر مواردی که سقف ارتفاع خیلی زیادی داشته باشد، عرض پوستر انتخابی از عرض مبلمان زیر آن نباید بیشتر باشد. به طورکلی عرض پوستر از 3⁄4 عرض مبلمان نباید بیشتر باشد.

روش نصب کردن پوستر دیواری

نصب پوستر نباید در ارتفاع خیلی بالا انجام گیرد. فاصله ای که پیشنهاد می شود سفارش پوستر دیواری از مرکز پوستر تا سطح زمین 1.5 تا 1.65 متر است. فاصله در بین دو پوستر نیز بایستی بین 5 تا 8 سانتی متر باشد. این فاصله در مورد پوسترهای خیلی بزرگ باید بین 15 تا 20 سانتی متر باشد.

 


پوستر دیواری

 

جهت اطلاع از قیمت پوستر دیواری و پوستر دیواری سه بعدی,پوستر دیواری بزرگ,سفارش پوستر دیواری به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .