سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استیکر دیواری|قیمت استیکر دیواری ارزان

 

استیکر دیواری|قیمت استیکر دیواری ارزان

 

استیکر دیواری| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت استیکر دیواری| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع استیکر دیواری اتاق کودک, اتاق خواب, پذیرایی, ارزان و برچسب دیواری سه بعدی, برجسته, رولی و ارزان

استیکر دیواری,استیکر دیواری اتاق خواب,استیکر دیواری عاشقانه,استیکر دیواری اتاق کودک,استیکر دیواری پدیده,استیکر دیواری چیست,استیکر دیواری پذیرایی,استیکر دیواری اتاق نوزاد,استیکر دیواری کودک,استیکر دیواری طرح درخت,استیکر دیواری برای اتاق خواب,استیکر های دیواری اتاق خواب,خرید استیکر دیواری اتاق خواب


مزایا و کاربردهای استیکر دیواری ، 

ممکن است که بعد از رنگ آمیزی دیوار اتاقتان نتیجه چندان به دلتان ننشسته باشد و یا بعد از اینکه مدتی گذشت این رنگ ها به نظرتان کسل کننده باشد. از طرفی رنگ آمیزی مجدد زمان بر و پرهزینه است در این حالت شاید یکی از بهترین گزینه ها استفاده از استیکر یا برچسب رنگی خواهد بود.

استیکر دیواری

استیکر دیواری نسل نوینی از متریال زیبا و جذاب برای طراحان خوش ذوق و جوان است که از یک فکر جدید و سرشار از خلاقیت در طول سال های اخیر در ارتباط با دکوراسیون داخلی به وجود آمده است و کاربردها و طرفداران زیادی پیدا کرده است. از طرفی این کاربردها و نیز محبوبیت استیکرها با اشباع شدن و تکراری شدن کاغذ دیواری نیز روزبه روز بیشتر و بیشتر شده است.

استیکر دیواری

ایده این کار اولین بار توسط یک طراح جوان فرانسوی در سال 2004 مطرح شد. او این ایده را درحالی که مشغول بازسازی و دکور کردن یک هتل قدیمی در نیس فرانسه بود به دست آورد. او سعی کرد با استفاده از کاغذهای رنگی طرحی که در ذهنش داشت را بر روی دیوارهای لابی هتل اجرا نماید.

درواقع این اولین استیکر دیواری بود که به شکل رسمی در یک مکان عمومی اجرا و نصب می گردید. زیبایی این ایده باعث شد که او در سایر پروژه های خود نیز از این طرح استفاده کند. او به مرور این کار را توسعه داد و از انواع مختلف مواد اولیه برای این کار بهره برد.

امروزه تولید استیکرهای دیواری بیشتر با استفاده از ورق های PVC صورت می گیرد. در این حالت استیکر دیواری به  نوعی از ورق های PVC خود چسب اطلاق می شود که در طرح ها و شکل های موردنظر برش می خورند و شکلی خاص را به وجود می آورند که می توان بر روی انواع سطح صاف اعم از دیوار (با بیشترین استفاده)، کابینت، در، شیشه (منزل، ویترین فروشگاه ها و غیره) و در کل هر سطح صافی که در دسترس است نصب کرد و از زیبایی آن نهایت لذت را برد.

به طور معمول استیکر دیواری تک رنگ تولید می شود؛ اما امروزه ترکیب و کولاژ رنگ های مختلف نیز محبوبیت بسیاری کسب کرده است. طرح هایاستیکرهای دیواری عمدتاً از طبیعت الهام گرفته می شود؛ مانند، گل ها، شاخ و برگ درختان، انواع گیاهان، پرندگان، پروانه ها و .... ولی طرح های برگرفته از خیال، طرح های کودکانه و نیز شخصیت های کارتونی هم محبوبیت زیادی به دست آورده اند. در اروپا و بالأخص کشور ترکیه استیکر دیواری طرفداران بسیاری را پیدا کرده است، به طوری که شرکت های زیادی را می توان یافت که در کار طراحی و تولید و استفاده از این محصول جذاب و پرطرفدار وارد شده اند.

مزایای استفاده از استیکرها یا برچسب های دیواری چیست؟

هزینه کم و بسیار مناسب در مقایسه با محصولات دیگر همچون کاغذدیواری یا پنل های دیواری و غیره

استیکر دیواری کم هزینه بوده و نصب آسانی دارند. این مزیت ها باعث استیکر دیواری اتاق کودک خواهد شد که شما در هر زمان که مایل باشید اقدام به جدا کردن و جایگزینی با نمونه های جدید کنید.


برچسب های دیواری شاید بهترین گزینه برای افرادی باشد که در خانه های اجاره ای زندگی می کنند، چون بدون صرف هزینه زیاد محیط را به راحتی و باب سلیقه و میل خود می توانند تغییر دهند.

امکان سفارش سازی در مراحل تولید استیکر دیواری وجود دارد. بدین معنی که با توجه به سلیقه، نیاز و سفارش افراد مختلف امکان طراحی و تولید استیکری که هر فرد می خواهد وجود دارد. این حالت می تواند شامل طرح، رنگ و اندازه استیکر باشد به طوری که می توان ادعا کرد که هیچ استیکری با دیگری مشخصات یکسانی ندارد.

نصب سریع و آسان دیگر مشخصه بارز استیکر دیواری است، به طوری که هر کس می تواند به راحتی و با یک دستورالعمل آسان برچسب خود را در روی سطح موردنظر خود نصب کند.

حسن دیگر استیکرهای دیواری در تنوع بی نهایت آن ها در طرح و مدل هست.

امکان شست وشو با مواد شوینده مختلف و حتی آب!!

برچسب های دیواری مواد تشکیل دهنده شان به گونه ای است که باعث مقاومت بالای آن در برابر آب و مواد شونده می شوند و با خیال آسوده می توان آن ها را هر موقع که نیاز بود شست. این خصوصیت مثبت باعث شده است استیکر دیواری اتاق خواب که حتی خانم های وسواسی ایرانی هم به راحتی و با خیال آسوده از این محصول استقبال کنند.

لازم به ذکر است که استیکر تنها یک طرح هست که مانند یک عکس برگردانی بزرگ برش خورده و بر روی سطح دلخواه نصب می شود پس مطمئناً کل سطح موردنظر را پوشش نمی دهد.

برای خرید استیکر دیواری توصیه می شود:

- به کوچکی و بزرگ اتاق دقت کنید. اگر اتاق کوچک دارید به دنبال طرح های با اندازه های کوچک تر باشید و اگر اتاق بزرگی دارید سایزهای مختلفی را می توانید انتخاب کنید.

- اگر هدف اتاق فرزندان هست با در نظر گرفتن عواملی همچون کنجکاوی و بازیگوشی فرزندتان می توانید در انتخاب ابعاد و محل نصب استیکر انعطاف نشان دهید به طوری که دور از دسترس او باشد تا به آن صدمه ای نزند.

- داشتن پیش زمینه ذهنی در مورد طرحی که قرار هست انتخاب کنید ضروری است. چراکه در غیر این صورت به علت تنوع بالایی از طرح ها که ممکن است وجود داشته باشد احتمالاً به مشکل بربخورید.

استیکر دیواری"

 

جهت اطلاع از قیمت استیکر دیواری و استیکر دیواری اتاق کودک, اتاق خواب, پذیرایی, ارزان و برچسب دیواری سه بعدی, برجسته, رولی به نیازمندیهایصنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .