سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوشش سلولزی |قیمت پوشش سلولزی

 

پوشش سلولزی |قیمت پوشش سلولزی

 

پوشش سلولزی| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت پوشش سلولزی| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع پوشش سلولزی دیوار , بلکا و ارزان

پوشش سلولزی,پوشش سلولزی بلکا,پوشش سلولزی پتینه,پوشش سلولزی یاس,پوشش سلولزی ابریشم,پوشش سلولزی چیست,پوشش سلولزی ابریشمی,پوشش سلولزی رومالین,پوشش سلولزی رولین,پوشش سلولزی ململ,پوشش سلولزی بلکا,پوشش الیاف سلولزی

آشنایی با پوشش سلولزی و ویژگی های آن 

پوشش سلولزی ترکیبی است ویژه از پالپ ها، الیاف مصنوعی، آراینده ها و سنگ های معدنی. این نوع پوشش پس از ترکیب شدن با آب، شکل خمیری پیدا کرده و با استفاده از ماله شیشه ای بر روی سطوح موردنظر (گچ وخاک، گچ سفید، سیمان، رنگ روغنی و پلاستیک، چوب ، شیشه، فلز و غیره) قابل اجراست. از پوشش هایی که مشابه پوشش سلولزی هستند می توان به بلکا، پتینه، رومالین سیلکو و ... اشاره کرد.

پوشش سلولزی

- پوشش سلولزی یک طرح جدید در جهت هر چه زیباتر ساختن دکوراسیون داخلی اماکن محسوب می شود. مواد سنتی همچون کاغذ دیواری و انواع رنگ ها از مدت ها قبل به منظور پوشش دادن دیوار و سقف مورداستفاده قرار می گیرند. در این مواد امکان ایجاد تنوع در رنگ بندی کمتر بود و در به کارگیری نبوغ و خلاقیت محدودیت وجود دارد. به عنوان مثال در کاغذدیواری طرح ها و مدل هایی که توسط کارخانه سازنده ارائه می شد را به ناچار باید بکار می برد.

پوشش سلولزی امکان دخیل کردن طرز فکر و سلیقه و حس پوشش سلولزی دیوار  و علاقه هر شخص را ممکن می سازند. درنتیجه خانه هر فرد بر این اساس که آن شخص چه انتخابی داشته باشد طراحی و تزئین می شود و اجباری در انتخاب نمونه های از پیش تعیین شده توسط سازندگان وجود ندارد.

پوشش سلولزی در عصر حاضر که عصر تکنولوژی های کنترل کننده و سازگار باید باشد درزمینه? فعالیت های زیست محیطی، عایق حرارتی خوبی و نیز سبک ساختن سازه ها را ممکن می سازد و از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل می آورد.

پوشش سلولزی

- امکان استفاده از طیف وسیعی از رنگ ها در این سیستم باعث می شود که محیط زندگی آرامش بخش و پرنشاط باشد.

- از شاخص ترین ویژگی های پوشش سلولزی امکان بهره گیری از آن در مراحل نازک کاری در جهت حذف مراحلی چون گچ کاری، سفیدکاری، بتونه کاری ونقاشی است. از این طریق هزینه به شدت کاهش یافته و سرعت انجام کار را می تواند بالا برد.

- این پوشش بخاطر بافت الیاف گونه ای که دارد، در جهت حفظ گرمای محیط عایق بسیاری خوبی طلقی می شود و باعث بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان می شود.

- این محصول تنها در آب حل می شود بنابراین در این محصول هیچ گونه مواد و حلال شیمیایی، که گاه باعث حساسیت از طریق بوی بدی که دارند و مواد فراری که تولید می کنند، می شوند، وجود ندارد.

- در سطح این محصول بافت های الیاف گونه به عنوان یک پوشش، عایق مناسبی در جهت کاستن از سروصدای مزاحم در محیط ایجاد می کند. ضمن اینکه از منعکس شدن امواج صوتی تا میزان 30 الی 50 درصد کاهش می دهد. به اصطلاح محیط را آگوستیک ( عایق صوتی ) می کند.

- این پوشش در هر مترمربع دارای وزن حدود 400 الی 700 گرم می باشد که در قیاس با وزن گچ و بتونه و رنگ (17 الی 24 کیلوگرم در هر مترمربع) بسیار سبک تر هست و این کاهش وزن مرده ساختمان را باعث می شود.

- این پوشش جاذب رطوبت بوده و آن را تعدیل می کند. شرایط جوی معکوس باعث برگرداندن این رطوبت به محیط از پوشش سلولزی می شود.

پوشش سلولزی خاصیت ارتجاعی دارد. این ویژگی در رنگ و کاغذدیواری وجود ندارد. این خاصیت پوشش سلولزی را در برابر ضربه مقاوم می سازد و پایداری لازم را به آن می دهد که مانع از حشره زدگی و ساخت لانه توسط حشرات در سطح دیوار می شود.

مراحل و شرایط اجرای پوشش سلولزی 

پوشش سلولزی به مرور جایگاه ویژه ای در مصالح ساختمانی امروزی برای خود پیداکرده است. بنابراین مشابه با سایر مصالح و پوشش ها برای اجرای آن نیز ارزیابی ها و مقدماتی ضروری می باشد. همان طور که می دانیم این پوشش در صورت در نظر گرفتن پیش نیازها و آماده سازی مقدمات بر روی همه سطوح داخلی قابلیت اجرا دارد.

مقدمات ضروری به منظور اجرای پوشش های سلولزی به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

1. شناخت و تعیین کردن جنس سطوح زیرکار

2. آماده کردن سطوح موردنظر که بایستی پوشش سلولزی روی آن اجرا شود (برطرف ساختن چربی ها، اجرای پرایمر (روغن الیاف بتونه درجه 1) و ...)

3. روش آماده کردن مواد و استانداردهای گرمایی و سرمایی در محیط اجرا

4. عایق کردن پوشش سلولزی در جهت قابل شست وشو کردن آن

سطوح مختلف و پیش نیازهای اجرا

سطوحی که به منظور اجرای پوشش سلولزی بکار می روند بایستی آماده سازی شوند. به برخی از این سطوح و نحوه کار با آن ها اشاره می شود.

1. سیمان نرمه: اگر لکه های نم و یا خاکه سیمان که ناشی از قدیمی بودن آن است وجود نداشته باشد، بدون هرگونه آماده سازی می توان پوشش را اجرا کرد.

2. سیمان زبره: اگر خلل و فرج بیش ازحد وجود داشته باشد می توان آن ها را برطرف کرده و شمشه گیری گوشه ها و لبه های درب و پنجره را انجام داد و سپس پوشش را اجرا نمود.

3. کنیتکس: این سطوح در دو گروه روغنی و آبی قرار می گیرند. در صورت روغنی بودن سطوح کنیتکس اجرا به صورت مستقیم و بدون توجه به هیچ پیش نیازی می تواند پوشش را اجرا کرد. اگر سطح موردنظر قدیمی  باشد و لکه های طبله داشته باشد، باید با کارتک برطرف کرده و خلأ موجود را با آستری پر کرد.
در مورد کنیتکس آبی، سطوح باید به صورت کامل با کارتک تراشیده شود و سپس با جارو گردوغبار ایجادشده برطرف گردد. در مرحله بعد سطوح با اجرای پرایمر برای اجرای پوشش آماده می شوند. بر روی سطوح رولکس اجرا همانند کنیتکس آبی صورت می گیرد.

4. سطوح رنگی: این سطوح به شکل سنتی رنگ روغن و یا رنگ پلاستیک می باشد و برای اجرای پوشش سلولزی آماده سازی می شوند.


پوشش سلولزی - بلکا - رومالین  -پتینه

 

جهت اطلاع از قیمت پوشش سلولزی و پوشش سلولزی دیوار , بلکا به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .