سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیوارپوش PVC و دیوارپوش دکوراتیو

 

دیوارپوش PVC و دیوارپوش دکوراتیو

 

دیوارپوش PVC| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت دیوارپوش PVC| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع دیوارپوش PVC ,دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ و چوب و ارزان


دیوارپوش Pvc,دیوارپوش Pvc,دیوارپوش Pvc ارزان,دیوارپوش Pvc پرشین پلاست,دیوارپوش Pvc چیست,قیمت دیوار پوش Pvc,دیوار پوش Pvc داتیس,دیوارپوش Pvc همت پلاست,دیوارپوش Pvc در اصفهان,دیوارپوش Pvc در شیراز,قیمت دیوارپوش Pvc,دیوارپوش های Pvc,قیمت دیوارپوش Pvc

دیوارپوش دکوراتیو

دیوارپوش دکوراتیو - دیوارپوش سه بعدی - دیوارپوش تری دی پانل

جهت اطلاع از قیمت دیوارپوش دکوراتیو و دیوار پوش سه بعدی , پانل های سه بعدی دکوراتیو, پنل دکوراتیو به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .

دیوارپوش  PVC

کاربرد دیوار پوش های پی وی سی روز به روز در حال افزایش است و به یکی از بهترین مصالح به منظور طراحی و اجرای دکوراسیون و معماری داخلی تبدیل شده است. از ویژگی های این محصولات تنوع رنگی و طرح های زیبای آن هاست. ساختار پی وی سی این دیوار پوش ها آن ها را در مقابل رطوبت مقاوم می سازد. از این محصول برای طرح های داخلی کانکس ها استفاده شده و برای پیش ساخته آن ها نیز پی وی سی با طرح های متنوع و زیبا استفاده می شود. به ویژه برای آماده سازی کانکس جهت استفاده در مناطق شرجی، نمای داخلی آن ها با دیوارپوش پی وی سی اجرا می شود که هم مناسب و هم از لحاظ هزینه مقرون به صرفه می باشد. ضمن اینکه زیبایی لازم را هم دارد.

دیواری پوش پی وی سی

دیوار پوش پی وی سی در مدل های مختلفی وجود دارد: مدل های ساده، مدل های روکش دار و مدل های چاپی

ضخامت تمامی دیوار پوش های پی وی سی حدود یک سانتی متر است. طرح و نما دیوار پوش بوده در یک رویه و زیره (پشت) دیوار پوش جهت قرارگیری در روی سطح دیوار (محل آجر) است. شبکه ای به شکل خانه های توخالی نیز در بین زیره دیوار پوش ها و رویه اصلی قرارداده شده که نقش عایق صوتی را بازی می کند، هرچند به میزان کم.

دیوارپوش PVC

ویژگی ها و خصوصیات مثبت دیوار پوش پی وی سی

1. به صرفه ازلحاظ اقتصادی 2. غیرقابل اشتعال 3. وزن کم و دوام بالا 5. تنوع در رنگ و طرح

6. عایق در برابر سرما، گرما و صدا 7. نصب فوری و راحت

8. امکان استفاده در تمام سطوح 9. مقاوم در برابر اشعه آفتاب 10. انعطاف پذیری و قابلیت خمیدگی

11. قابل شست وشو و ثبات رنگ 12. استحکام زیاد در برابر ضربات و دیوارپوش PVC فشار 13. ضد باکتری و کاملاً دارای اصول بهداشتی 14. طول عمر زیاد و امکان استفاده دوباره از آن 15. غیرقابل نفوذ برای حشرات آزاردهنده و موذی 16. امکان طراحی آن برای کلیه فضاها 17. نیاز نداشتن به زیر سازی یا هرگونه چسب 18. دارای دوام بالا در محیط های مرطوب 19. امکان تعویض موضعی قسمت ها

نکاتی که در تهیه و اجرای دیوارکوب پی وی سی وجود دارد

رویه معمول به منظور اجرای دیوارکوب های MDF و PVC زیر سازی اولیه برای عبور دادن لوله ها، کابل ها و ساخت سطحی یکنواخت و تراز به منظور قراردادن قطعات دیوارکوب می باشد. بنابراین زیرسازی اولیه جهت اجرای هرچه بهتر پروژه اهمیت بالایی دارد. انتخاب فاصله و تعداد خطوط (نوع و تعداد پروانه ها در مورد اجرای پروژه دیوارکوب MDF) بایستی به نحوی صورت گیرد که تأمین کننده استحکام پوشش نهایی در مقابل ضربه و نیز لرزش باشد. مواردی که نیاز هست تا مطابق طرح اولیه در پروژه در دیوارکوب انحنا ایجاد شود همچون پوشش دادن بعضی نقاط سقف و قوس ها، به علت بالا رفتن فشار ناشی از انحنای ایجادشده در دیوار پوش و نیز وجود محدودیت در میزان انعطافی که می تواند در دیوارکوب ایجاد شود با در نظر گرفتن جنس آن، روش مناسبی بایستی برای تثبیت قطعات بکار گرفته شود. این موضوع در مورد دیوارکوب های نوع MDF اهمیت بیشتری دارد زیرا در این حالت قادر به استفاده از پروانه به منظور تثبیت قطعات نیستیم و با توجه به اینکه میزان داخل هم رفتن قسمت نر و ماده در دیوارکوب MDF بسیار کم است با حداقل ضربه احتمال جابجا شدن قطعات وجود دارد و ممکن است از محل خود خارج شوند.

دیوار پوش های MDF به طور معمول شیار کناری کمتری از انواع دیوار پوش های PVC دارند، اما در هر حال این شیارها بایستی به میزانی باشند که اطمینان کافی از کنار هم قرار گرفتن مناسب  قطعات به دست آید.

روکش دیوارکوب بایستی سطح یکنواختی داشته باشد و لبه های نری و مادگی را به خوبی و به شکل مناسب پوشش داده باشد تا بعد از نصب قطعات فواصل نری و مادگی فاقد روکش نباشند.

پایداری دیوارکوب در برابر تغییرات دمایی محیط یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید در انتخاب آن مدنظر قرارداده شود. این امر باعث خواهد شد که در زمان طولانی سطح دیوار پوش زیبایی و یکنواختی خود را حفظ کند. زیرا در برخی از انواع دیوارکوب مشاهده شده که تابش نور آفتاب و یا حرارت داخل اتاق باعث کم رنگ شدن طرح پوشش شده و یا اینکه در سطح آن به اصطلاح باد کرده است.

در حالت کلی انواع دیوار پوش (PVC با شبکه توخالی داخلی) برای دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ و چوب به کارگیری در ورودی ها و امکان پر رفت وآمد توصیه نمی شود به این علت که استحکام مکانیکی پایینی در برابر ضربه مستقیم داشته و به راحتی سوراخ می شود. در مقایسه انواع MDF پایداری بهتری در برابر ضربه دارند.

در محیط های مرطوب همچون دیوار استخرها، حمام و ... که سطح دیوار پوش های MDF از بین رفته و باد می کنند بهتر است از انواع PVC استفاده شود.

انتخاب نوع و طرح قرنیز و لبه های کنج از دیگر موارد مهم در اجرای پروژه های دیوارکوب است که باید مدنظر قرار گیرد.

قرنیزهای پی وی سی معمولاً به شکل نر و ماده توخالی هستند و امکان اینکه قسمت های زیرین ابتدا به دیوار متصل شوند و سپس نما را روی آن قرار داد، وجود دارد.

از معایب این نوع قرنیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم پوشش کامل قسمت های نما و جدا شدن نما از بخش زیرین در برخی از انواع نامرغوب باگذشت زمان

 

جهت اطلاع از قیمت دیوارپوش PVC و دیوارپوش PVC ,دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ و چوب به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .