سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیوارپوش چوبی | دیوارکوب چوبی|قیمت دیوارپوش چوبی ارزان

 

دیوارپوش چوبی | دیوارکوب چوبی|قیمت دیوارپوش چوبی ارزان

 

دیوارپوش چوبی| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت دیوارپوش چوبی| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع دیوارپوش چوبی, ام دی اف , سنگی, دیوارکوب چوبی ,دیوارکوب طرح چوب,mdf و ارزان

دوام بالای کفپوش چوبی,نگهداری آسان,قابل اجرا بر روی هر سطح مسطح,ضخامت کم کفپوش چوبی,دیوار پوش چوبی,دیوار پوش چوبینه,دیوارپوش چوبی,دیوار پوش چوب,دیوارپوش های چوبی,قیمت دیوار پوش چوبی,انواع دیوار پوش چوبی,دیوار پوش چوب پلاست,دیوار پوش چوب پنبه ای,دیوار پوش چوب سازان,دیوارپوش چوبی سنتی,دیوارپوش چوبی قیمت,دیوارپوش چوبی Mdf,دیوارپوش چوبی جدید

 

دیوارپوش چوبی چیست ؟ 

چوب طبیعی که از درختان به دست می آید ارزش زیادی دارد و در واقع روح طبیعت در آن جریان دارد. از طرفی از لحاظ اقتصادی به صرفه نبوده و هزینه زیادی را برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان وسایل چوبی تحمیل می کند و بنابراین بیشتر در مواردی بکار گرفته می شود که نیاز هست حتماً از حس، رنگ و بوی چوب طبیعی در فضای موردنظر استفاده شود.

دیوارپوش چوبی

برخی چوب های طبیعی نسبت به بقیه کاربرد بیشتری در معماری داخلی و دکوراسیون به خود اختصاص می دهند. نمونه ای از این  چوب ها، چوب گلابی، گردو، گیلاس، ماهوگونی، آبنوس، بامبو و روسی هستند.

دیواری که در طراحی و اجرای آن از چوب استفاده شود، انرژی خاصی را القا می کند و دل چسب است. انعکاس صدای کمی دارد و از لحاظ رنگ و نوع طرح ها می تواند هماهنگ کننده بافت و پرکننده فضا باشد. نقش گرما بخشی، عایق صوتی بودن، خشک بودن و دوستانه بودن چوب را می توان با توجه به دیوارهای سونا، کلبه های جنگلی، استودیو های ضبط صدا، کابین های خدمت رسانی و حفاظتی در فضاهای باز و هر نوع طراحی که دربرگیرنده فلسفه حیات و نزدیکی با آن باشد، درک کرد.

چوب و مصالح چوبی همیشه و در هر مکان در دسترس کارفرما و طراحان قرار ندارد. در همین راستا و با به کارگیری فناوری های نوین، مواد و مصالحی به بازار کار حرفه ای عرضه شده است که ظاهری شبیه چوب داشته و درعین حال محدودیت ها و نقاط ضعف آن را همچون پوسیدگی، احتمال ترک خوردگی، استفاده دائم از رزین، پولیش و غیره را نداشته باشد و نیاز کاربران را برطرف سازد.

دیوارپوش چوبی

می توان برای اینکه به جلوه بصری چوب در فضاهای مسکونی و متراژ های کوچک دست یافت، از افکت های رنگ روی کف و دیوارها به جای استفاده از پانل ها و روکش های چوب بهره برد. برای نیل به این هدف می توان ابزارهای Brush wood استفاده کرد. این ابزارها به صورت تکنیکی، عمل انتقال نقوش چوب با رنگ و تنالیته موردنظر را روی سطوح انجام می دهند.

تزئین بخش هایی از فضای داخلی با طرحی متفاوت و به شکل لته کوبی چوبی یا قطعات پارکت صورت می گیرد. برای اینکه در ایجاد این افکت بر روی دیوار موفق باشید بهتر است همانند کار با چوب طبیعی، ارتفاعی در حدود 100 الی 120 سانتی متر را از کف مشخص کنید. سپس ابزار را به رنگی که موردنظر شماست مانند رنگی از خانواده قهوه ای تا سبز و زرشکی آغشته نمایید. در جهت ایجاد جلوه بصری چوب روی دیوار به صورت الوارهای عمودی کنار هم روی دیوار بزنید. این روش قابلیت استفاده در ورودی محیط های مسکونی، ویلاها، اتاق های کودکان و نیز راهروها را دارد. همچنین برای اینکه جلوه ای طبیعی و بکر در منزل داشته باشد می توانید از چوب طبیعی، پوست تنه درختان، در کنار هم قرار دادن بامبوها و نی ها به وسیله چسب و طناب یا سایر مواد دکوراتیو استفاده کنید.

به کارگیری موادی همچون چوب، افکت های چوب مصنوعی و تجاری با اسامی مختلف مانند MDF و UPVC و نیز روکش های آکرولیکی که دارای نقش های چوب هستند و یادآور طبیعت اند، آرامش و گرمایی دل نشین را برای دیوار مکان هایی چون بانک ها، آرایشگاه ها، ورزشگاه ها، مراکز سیاحتی و تفریحی و همه فضاهای عمومی به ارمغان آورد. درصورتی که بتوان دیوار اتاق های پرو در بوتیک و فروشگاه های بزرگ را با چوب طراحی کرد و آیینه ای را برای تزئین آن بر روی آن نصب کرد، نورپردازی خوبی هم در بالای این آیینه انجام داد می تواند تأثیر زیادی روی مشتری بگذارد.

 

ساخت دیوار پوش چوبی با تکه های چوب 

برای این کار داشتن کمی چوب و رنگ کفایت می کند. نیاز به ابزار خاصی هم نیست و فقط با خلاقیتی که خرج می کنید می توانید دیوارکوبتان اگر از بین رفته است و توانایی هزینه برای تعمیر آن را ندارید با طرح های کاملاً متفاوت و جدید از این روش استفاده کنید برای ساختن دیوار پوش چوبی زیبا که مجبور نباشید برای خرید دیوار پوش هزینه کنید.

 

1. در مرحله اول باید تکه های چوب را آماده نمایید.

بهترین انتخاب برای شروع این کار جعبه های چوبی میوه هست. دیوارپوش چوبی Mdf مزیت استفاده از جعبه ها این هست که دیگر نیازی به بریدن الوارهای دراز یا در این اندازه نیست. البته بستگی به این دارد که شما بخواهید از چوب کهنه یا جدید و یا جنس های مختلف استفاده کنید.

با چکش و انبردست میخ ها را جدا نکنید چون به تخته ها آسیب می زند. اره توبر می تواند کمکتان کند. این اره میخ ها را از بین تخته ها نصف می کند.

2. در مرحله دوم چوب ها بایستی رنگ شوند.

بعد از جدا کردن تخته ها رنگ کردن آن ها را شروع کنید. تصمیم تان را قبل از رنگ آمیزی در مورد اینکه چه تعداد تخته رنگ شده با رنگ خاص نیاز دارید، بگیرید. منتظر شوید تا رنگ ها خشک شوند و بعد به مرحله بعد بروید.

3. دیوار پوش چوبی ساخته می شود.

با استفاده از چسب چوب یا سایر چسب های مخصوص دیوار پوش چوبی موردنظر دیوارکوب چوبی را چسبنده کنید. می توانید با میخ از سوراخ های روی تخته برای محکم تر کردن آن روی دیوار استفاده کنید این کار باعث زیبایی کار هم می شود. تقریباً شما در طراحی این نوع دیوار پوش هیچ محدودیتی ندارید. حالا ظاهر کهنه و قدیمی دیوارتان را بدون اینکه هیچ هزینه ای صرف کنید کاملاً نو کرده اید.

 

جهت اطلاع از قیمت دیوارپوش چوبی و دیوارپوش چوبی, ام دی اف , سنگی, دیوارکوب چوبی ,دیوارکوب طرح چوب,mdf به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .