سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفپوش pvc|قیمت کفپوش پی وی سی ارزان

 

کفپوش pvc|قیمت کفپوش پی وی سی ارزان

کفپوش pvc| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت کفپوش pvc| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع کفپوش pvc , کفپوش پی وی سی رولی ارزان و ارزان

مقاومت کفپوش pvc دربرابر اسید,دارای انتی استاتیک,دارای انتی باکتریال

کفپوش pvc


همان‌طور که از نام آن هم مشخص است جنس این نوع کف پوش از پی‌وی‌سی است و از محسنات آن قابل‌شست‌وشو بودن آن است.

کف پوش PVC

موارد استفاده:

کاربرد عمده کف پوش PVC معمولاً در محیط‌های اداری و تجاری که به شست‌وشوی مداوم نیاز دارند می‌باشد. در منازل مسکونی هم بیشتر در آشپزخانه‌ها که احتمال ریختن آب همواره وجود دارد نصب و مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مزایا و معایب کفپوش PVC

- غیرقابل نفوذ در برابر آب و قابل‌شست‌وشو

- مقاوم در مقابل حرارت و مواد اسیدی: این محصول به خاطر روکش مقامی که در برابر سیگار، حرارت و اسید دارد امکان استفاده از آن را در کف آشپزخانه، بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها را فراهم کرده است.

- خواص آنتی استاتیک داشته و بر روی تمامی سطوح صاف قابلیت نصب دارد

- کیفیت بالایی داشته و دوام و ماندگاری بالا دارد

- انواع هموژن آن با استفاده از پلی یورتان با تکنولوژی بی‌نظیری تقویت‌شده است.

- انواع ضدباکتریایی آن برای استفاده در راهرو، کفپوش پی وی سی رولی ارزان  راه‌پله بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، بخش اورژانس بیمارستان و غیره قابلیت نصب دارد.

- نصب آن به دلیل سبکی به‌آسانی و سریع انجام می‌شود

- ازلحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه بوده و به سبب تشابه آن ازنظر نما با پارکت‌ها، طرفداران ویژه‌ای برای خود دارد.

معایب کف‌پوش PVC

در مقایسه با لمینت نصب کف پوش PVC زمان‌بر است. می‌توان اسباب و اثاثیه را به‌محض نصب آن بر روی آن چید. در مقایسه با لمینت نیاز به‌صرف هزینه کمتری دارد اما در انتهای کار با توجه به گران‌تر بودن هزینه نصب و زیرسازی هر دو تقریباً قیمت تمام‌شده یکسانی دارند؛ اما با در نظر این مورد که کف پوش PVC باعث خراب شدن کف زیرین خود شده و امکان اینکه جدا شده و مجدداً مورداستفاده قرار گیرد و نیز ازنظر زیبایی لمینت در رده بالاتری قرار می‌گیرد. در این نوع کف پوش بعد از مدتی در محل‌های پررفت‌وآمد براثر سایش رویه رنگی طرح دار رفته‌رفته خرد شده و رنگ مشکی وسط ظاهر می‌شود.

اجزاء تشکیل‌دهنده کف پوش PVC

  • خصوصیات فنی: عرضه این محصول در بازار در ابعاد مستطیلی تقریبی 15 سانتی‌متر برای عرض و 90 سانتی‌متر برای طول صورت می‌گیرد. برای نصب کف پوش به کف چسبانده می‌شود. ضخامت این کف‌پوش‌ها 2 الی 3 میلی‌متر بوده و عمدتاً با طرح چوب مشابه با پارکت تولید و در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. این امر به دلیل تقاضای بالای آن‌ها صورت می‌گیرد. در جهت بالا بردن مقاومت مکانیکی و ماندگاری بیشتر بر روی کف‌پوش‌های PVC با لایه‌ای محافظ در دو نوع ساده و عاج دار پوشش ایجاد می‌کنند. نوع عاج دار برجستگی‌های ریزی در سطح دکوراتیو خود دارد که از سرخوردن و جابجایی اجسام بر روی کف پوش ممانعت می‌کند. از سایر طرح‌های کف‌پوش PVC می‌توان طرح برجسته، طرح گرانیت و ... را نام برد.

کف‌پوش PVC ساده: در ساختار این نوع کف‌پوش‌ها که شباهت بالایی با طرح‌های پارکت و چوب دارند جهت قرارگیری بهتر آن‌ها در مجاورت هم و جدا نشدن از سطح کار و نیز ممانعت از باز شدن درز در بین تایل های کف‌پوش، یک لایه PVC متراکم و انعطاف‌پذیر استفاده می‌شود و در لایه دیگر که لایه دکوراتیو کف پوش محسوب می‌شود لایه‌ای با ضخامت حدود 12 میکرون قرار داده می‌شود که نمای کاملاً شبیه به پارکت و چوب به آن می‌دهد. در انتها در جهت افزایش دوام و استحکام در برابر فرسایش یک لایه محافظ بر روی آن کشیده شده که از استحکام لازم جهت استفاده در کف ساختمان برخوردار است.

تفاوتی که بین کف‌پوش PVC عاج دار و ساده وجود دارد مربوط به لایه دکوراتیو است که در کف‌پوش‌های عاج دار برجستگی‌های بسیار کوچکی بر روی سطح قابل‌لمس و احساس است. استفاده از آن مانع از سرخوردن و جابجا شدن فرش بر روی آن می‌شود. دو مدل با طرح‌های الواری و پارکتی برای کف‌پوش PVC چوبی در بازار وجود دارد. این نوع کف‌پوش PVC چوبی دارای سه لایه است که باهدف قرارگیری بهتر در مجاورت هم و جدانشدن از سطح کار و ممانعت از باز شدن درز در بین تایل های کف‌پوش که نمای آن تشابه زیادی با پارکت و چوب طبیعی دارد، دولایه از PVC و یک لایه دکوراتیو بر روی آن قرار می‌گیرد. در ضمن لایه‌ای محافظ هم بر روی آن کشیده می‌شود تا دوام کافی برای استفاده در کف ساختمان را داشته باشد. از مزایای برجسته آن می‌توان به ماندگاری و دوام بالا و نیز نگهداری آسان‌تر نسبت به دیگر انواع کف‌پوش اشاره کرد.

  • اصطلاحات رایج در بازار و نکات مهم خرید: کف‌پوش PVC در دو نوع کف‌پوش PVC تایل و کف‌پوش PVC رول در دسترس است.

در زمان تهیه کف‌پوش PVC بایستی نوع و محل استفاده کف‌پوش مدنظر قرار گیرد تا خرید با توجه به نوع کاربری صورت گیرد. به‌عنوان‌مثال برای مکان‌های دارای احتمال سرخوردن انواع عاج دار بایستی خریداری شود. توصیه کلی معمولاً به این صورت است که در آشپزخانه‌ها به دلیل احتمال خیس شدن زیاد از کف‌پوش PVC و در مکان‌های دیگر کف‌پوش پارکت یا لمینت مورداستفاده قرار گیرد.

  • شرایط حمل و نگهداری در کارگاه: در کل بایستی این نوع کف‌پوش‌ها از حرارت‌های بالا و یا داغ مصون باشند. در زمان انبار کردن با احتمال بروز آتش‌سوزی وسایل خاموش کردن آتش همواره باید در دسترس قرار داشته باشد.

هم اکنون شما هم می توانید در وب سایت صنعت ساختمان.آی آر آگهی خود را ثبت نمایید.


کفپوش pvc: معمولا برای افزایش استحکام مکانیکی و دوام کفپوش های pvc لایه ای محافظ در دو نوع ساده و آجدار بر روی آن قرار میدهند. نوع آجدار: این لایه دارای برجستگی های ریز در سطح دکوراتیو می باشد تا از سرخوردن و جابجایی اجسام بر روی کفپوش جلوگیری نماید. طرح برجسته و طرح گرانیت از دیگر طرح های کفپوش pvcاست.
نصب کفپوش pvc: به دلیل ضخامت کم و خاصیت ارتجاعی به زیرسازی اولیه نیاز است سپس توسط چسب بر روی زمین قرار خواهد گرفت.
ویژگی های کفپوش pvc:
1 .ضد آب و قابل شستشو 2. مقاوم در برابر حرارت و اسید 3. دارای خواص آنتی استاتیک 4. قابل نصب بر روی تمامی سطوح صاف 5. دارای کیفیت و طول عمر بالا 6. دارای انواع آنتی باکتریال برای نصب در راهرو و راه پله بیمارستانها ،داروخانه ها ،بخش اورژانس و ...


مراحل اجرای کفپوش pvc

 

جهت اطلاع از قیمت کفپوش pvc و کفپوش pvc , کفپوش پی وی سی رولی ارزان به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .