سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفپوش پلی یورتان|قیمت کفپوش پلی اورتان ارزان

 

کفپوش پلی یورتان|قیمت کفپوش پلی اورتان ارزان

 

کفپوش پلی یورتان| لیست شرکتهای تولید کننده کفپوش پلی اورتان و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت کفپوش پلی یورتان| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع کفپوش پلی اورتان و ارزان

کفپوش پلی یورتان مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش,انعطاف پذیری نسبی ,ارزان و ساده ,دارای سه لایه اصلی

کفپوش پلی یورتان

خود ترکیب پلی یورتان در واقع یک پلیمر ترموست (Thermoset) است که حاصل مخلوط کردن متیلن دی ایزوسیانات با پلی اول ها و برخی دیگر از افزودنی های شیمیایی است. بسته به مواد افزودنی انتخاب شده و ایجاد تغییرات در شرایط مختلف شیمیایی و فیزیکی فرایند واکنش، ویژگی های مختلفی به وجود می آید که در موارد مختلف همچون روکش های مخازن، نقاله ها، ساخت دستکش ها، پوشش ها و تجهیزات دیگر مربوط به جراحی و اتاق عمل و ... می تواند کاربرد داشته باشد. یکی از کاربردهای عمده پلی اورتان مربوط به ساخت کف پوش ها است. این کف پوش ها با نامکفپوش پلی یورتان شناخته می شوند.

 

کف پوش پلی اترن

کفپوش پلی یورتان قابلیت اجرا به صورت یکپارچه و بدون درز را دارد، خاصیت انعطاف پذیری داشته و بر همین اساس از آن در سطوح دارای لرزش و ارتعاش استفاده می شود.

کفپوش پلی یورتان

کفپوش صنعتی پلی اورتان درروی سطوح بتن و فلزی و غیره چسبندگی بسیار زیادی دارد. در مقابل مواد شیمیایی، شرایط نامساعد جوی و آب و هوایی، گرما و سرما، آتش سوزی، قارچ ها و باکتری ها دوام و پایداری کفپوش پلی اورتان ورزشی بالایی دارد. این کف پوش به راحتی تمیز شده و حفظ و نگهداری آن بسیار کم هزینه و ساده است. از سه لایه اصلی شامل پرایمر، لایه میانی و لایه نهایی تشکیل شده است که هر کدام در طی مراحلی اعمال می شود.

کفپوش پلی اورتان ویژگی های کفپوش اپوکسی را نیز دارد. همچنین در مقایسه مقاومت نوری و سایش بیشتری هم دارد. به خاطر هزینه بالاتر این کف پوش استفاده از آن را در فضاهای روباز با سایش بالا پیشنهاد می کنند. همچنین امکان استفاده از این نوع کفپوش به صورت ترکیبی همراه با کفپوش اپوکسی وجود دارد.

موارد استفاده کفپوش پلی اورتان

کفپوش پلی اورتان در موارد مختلفی همچون پوشش کف، دیواره و سقف نواحی بتنی در معرض تنش، لرزش، ضربه و غیره کاربرد دارد. ویژگی های مربوط به مقاومت مکانیکی، شیمیایی و سایشی بالای این کفپوش آن را برای اجرا در کارخانه های صنعتی، محیط هایی که لرزش دارند و نیز محیط هایی که در معرض اشعه uv قرار دارند، مناسب می سازد.

مزیت های موجود برای کفپوش پلی اورتان صنعتی

- دوام بالایی در برابر سایش، برق فشار قوی، شعله آتش و نیروهای دینامیکی و استاتی دارد.

- جذاب، شفاف، دارای قابلیت شست و شو بدون اینکه نیاز به درز انبساط باشد.

- آلودگی های محیطی را به خود جذب نمی کند

- کاملاً بهداشتی است.

- قادر است بیشترین نیروی ضربه را به خود جذب کند

 

جهت اطلاع از قیمت کفپوش پلی یورتان و کفپوش پلی اورتان به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .