سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرده استیل|پله گرد استیل

 

نرده استیل|پله گرد استیل

 

نرده استیل- پله استیل| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت نرده استیل- پله استیل| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع نرده استیل , پله استیل , پله گرد استیل و ارزان

نرده های استیل,نرده های استیل راه پله,نرده های استیل,قیمت نرده های استیل,انواع نرده های استیل,عکس نرده های استیل,فروش نرده های استیل,مدل نرده های استیل

چرا باید از نرده های استیل استفاده کرد؟

معمولاً در راه‌پله‌های مسکونی و اداری نصب و مورداستفاده قرار می‌گیرند. این نرده در شکل‌ها و ضخامت‌های مختلفی وجود دارند که تهیه و ساخت و نصب آن‌ها بستگی به نظر و نوع سفارش مشتری دارد.

نرده استیل

نرده‌هایی با عنوان نرده‌های سه خط، معمولی‌ترین نرده‌ها محسوب می‌شوند. این نرده‌ها ارتفاع نهایی 85 سانتی‌متر دارند که پایه‌ها لوله 38 و داخل نرده لوله با قطر 16 قرار داده می‌شود نرده 9 ها معمولاً به‌صورت دو خط، سه خط و چهار خط و با ارتفاع‌های مختلف ساخته می‌شود.

نرده استیل- پله استیل

نرده استیل رنگ طلایی یا نقره‌ای دارد که امکان نصب آن با توجه به سفارش و سلیقه مصرف‌کننده و در هر نوع ساختمان وجود دارد.

انواع نرده‌های استیل موجود در بازار

نرده‌ها در انواع مختلف تولید می‌شوند. معمولاً لوله 38 و هندریل 51 در نرده‌ها ساخته می‌شود و همه یراق‌آلات مربوط به آن به شکل آماده در بازار موجود است که معمولاً امکان ساخت در دو نوع 304 و 201 از نوع استیل عالی و متوسط وجود دارد و امکان اینکه برای پایه به‌جای میله، قوطی 40 در 40 بکار برد، وجود دارد.

نرده استیل به‌صورت طلایی آبکاری در شکل‌های متنوع قابلیت ساخت و تولید دارد یعنی لوله با استفاده از دستگاه کشش به شکل منحنی درآمده و زیبایی کار را دوچندان می‌کند که این نوع سازه را می‌توان به‌صورت اجرت محاسبه کرد.

برخی مدل‌ها و طرح‌های مختلف نرده استیل

1. نرده استیل سه خط

همان‌طور که اشاره شد یکی از ساده‌ترین و معمول‌ترین پله استیل مدل‌های نرده استیل، نرده استیل سه خط است. این نرده‌ها دارای قطعات ساده‌ای هستند که این امر راه را برای عده‌ای کلاه‌بردار باز کرده است. این افراد به‌راحتی یراق‌آلات و قطعات درجه‌دو را در مراحل مونتاژ و نصب مورداستفاده قرار می‌دهند و با این عنوان که اهمیت چندانی در فضای داخلی ندارد و اشکالی به وجود نمی‌آید مشتری را فریب می‌دهند. این در حالی است که می‌دانیم نرده استیل ضدزنگ یا استنلی استیل تحت هیچ شرایط جوی و آب و هوایی و در هیچ مکانی اعم از داخل یا خارج از محیط کیفیت خود را از دست نمی‌دهد.

2. نرده استیل طرح حلال

نرده استیل طرح حلال یکی از جذاب‌ترین طرح‌های موجود نرده استیل به شمار می‌رود. ظاهر متفاوت آن امکان استفاده از این مدل را برای مکان‌های لوکس بسیار مناسب ساخته است. برای اجرا و ساخت این نوع نرده‌های استیل زمان بیشتری موردنیاز است و کلیه قطعات استفاده‌شده در این مدل از نرده استیل از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

3. نرده استیل طرح فریم

از ترکیب پروفیل و لوله استیل این مدل از نرده استیل به دست می‌آید. در این نرده‌ها گارد اصلی از یک فریم یا چهارچوب استیل تشکیل شده است ولوله‌های استیل به‌عنوان دستگیره و حفاظ بکار می‌روند.

4. نرده استیل طرح ال

پایه‌های تسمه پروفیل استیل به همراه مفتول یا میلگرد استیل نرده استیل طرح ال را تشکیل می‌دهند. این مدل نرده استیل برای ساختمان‌های مدرن گزینه مناسبی می‌باشد، چراکه زیبایی ظاهری و استحکام بالایی دارد.

مزیت‌های نرده استیل

1. تحت هیچ شرایطی زنگ نمی‌زند (ضدزنگ)

2. خش برنمی‌دارد (ضد خش)

3. تحت تأثیر نور آفتاب، گرما، سرما، برف و باران و رطوبت تغییری در رنگ و شکل آن دیده نمی‌شود.

4. پایداری بالایی در برابر دماهای بالا نشان می‌دهد.

5. دوام بالایی در برابر مواد اسیدی، قلیایی و اشعه‌های خورشید دارد.

6. امکان تمیز و براق کردن سطح صاف و صیقلی آن به‌آسانی وجود دارد.

7. جذابیت و زیبایی بی‌نظیری دارد و در حال حاضر در اقصی نقاط جهان به‌عنوان یک کالای لوکس دکوراتیو مورداستفاده قرار می‌گیرد.

نصب نرده استیل طی مراحلی انجام می‌شود که در ذیل توضیح داده می‌شود:

در ابتدا تعیین اندازه‌های راه‌پله مورد طرح صورت می‌گیرد. درصورتی‌که بر اساس آیین‌نامه شهرداری و به‌وسیله مهندسین ساختمان مجرب ساخته شده باشد، راه‌پله بایستی اندازه 5.5 الی 6 متر داشته باشد. بعد به ترتیب نشانه‌گذاری هر پاگرد به‌منظور سوراخ‌کاری، کار گذاشتن میله‌های ترانس پایه، کار گذاشتن پایه‌های استیل به همراه کف کوب پایه اتصال پایه استیل به هندریل استیل با استفاده از یراق چاک‌دار ناخنی انجام می‌شود.

مشخصه‌های نرده استیل

مشخصات ویژه‌ای چون زیبایی و دوام و پایداری بالا پله گرد استیل در برابر عواملی همچون گرما، سرما، رطوبت و ضربه نرده استیل را به یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای مراکز اداری و تجاری تبدیل کرده است. امکان عرضه نرده استیل در مقاطعه گرد و چهارگوش بسته به سلیقه و نظر مشتری وجود دارد.

مشخصات نرده استیل درجه‌یک را می‌توان به‌صورت زیر بیان کرد

- درصد عناصر نیکل و کروم در آن استاندارد است.

- یراق‌آلات کاملاً استیل هستند.

برخی اجزاء که در تشکیل نرده استیل نقش دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- لوله استیل با قطر 50 میلی‌متر که کاربرد آن به‌عنوان هندریل و پایه استارت است.

- لوله استیلی که به‌عنوان پایه‌های اصلی بکار می‌رود و قطر آن 38 میلی‌متر است.

- لوله استیلی که به‌عنوان حفاظ‌های افقی بکار می‌رود و قطر آن 16 میلی‌متر است.

- یراق چاک‌دار ناخنی که به‌عنوان عامل اتصال هندریل و پایه عمل می‌کند.

- کف کوب استیل که به‌عنوان نگهدارنده پایه استیل عمل می‌کند.

هم اکنون شما هم می توانید در وب سایت صنعت ساختمان.آی آر آگهی خود را ثبت نمایید.

 

جهت اطلاع از قیمت نرده استیل- پله استیل و نرده استیل , پله استیل , پله گرد استیل به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .