سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارتیشن -قیمت پارتیشن ارزان

 

پارتیشن -قیمت پارتیشن ارزان

 

پارتیشن| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت پارتیشن| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع پارتیشن نو و پارتیشن دست دوم - جابجایی پارتیشن و ارزان

پارتیشن بندی جداسازی بخش های مختلف,بدون استفاده از دیوارهای آجری و سیمانی ,زیبایی دکوراسیون داخلی,پارتیشین اداری,پارتیشن اداری, پارتیشین خانگی, پارتیشین چیست,فروش پارتیشین,انواع پارتیشین

پارتیشن

پارتیشن در اصل به معنای جداکننده می‌باشد، از این رو یک سری پارتیشن ها توسط شرکت‌های طراحی ساخته و به فروش می‌رسد. این نوع پارتیشن ها در ابعاد مختلف و با طرح‌های مختلف می‌باشد و از این رو می‌تواند دیوار جداکننده غیر شفاف و یا شفاف باشد. در صنعت ساختمان بخشدکوراسیون داخلی ما نیاز به پارتیشن بندی مناسب داریم، تا بتوانیم از فضای موجود در اختیار به بهترین نحو استفاده نماییم و به نحوی هر یک از اجسام را در مکان مناسب خود قرار دهیم. تا علاوه بر استفاده از تمامی فضاهای موجود، زیبایی خاصی را نیز به خانه ارائه دهیم.

پارتیشن

انجام امور پارتیشن بندی نیازمندی معماری با ذهن خلاق می‌باشد. معمار باید بتواند از حداقل فضا حداکثر استفاده را ببرد. امروزه با به روی کار آمدن نرم‌افزارهای سه‌بعدی حرفه‌ای ابتدا دکوراسیون داخلی خانه شما در نرم‌افزار قابلیت ترسیم دارد و شما می‌توانید به‌راحتی آنچه را که می‌خواهید ابتدا به‌صورت مجازی مشاهده نمایید. از راه معمار نیز به‌راحتی قابلیت نقاشی ساختمان درک پارتیشن خانه برایش میسر می‌شود و مطمئناً طرح‌های زیباتر و کاربردی‌تری را ارائه می‌دهد.

نرم‌افزارهای سه‌بعدی امروزی آن‌قدر پیشرفته هستند، که دست معمار را بر ترسیم هرگونه شئ ای باز گذاشته و معمار بتواند طراحی زیبایی را برای بخش‌های مختلف خانه همچون آشپزخانه، حال پذیرایی، اتاق‌خواب‌ها و ... ارائه نماید.

پارتیشن بندی می‌تواند با هر جسم و یا اشیاء ای انجام شود. مثلاً در پارتیشن بندی‌های خلاقانه ذیل شما مشاهده می‌کنید با استفاده از گل و گیاه فضای بسیار زیبایی در خانه پدیدار شده است. این نوع طراحی با کوچک‌ترین ابزارها و با استفاده از کمی خلاقیت و کمترین هزینه انجام‌گرفته است.

پارتیشین

پارتیشن بندی تنها مختص خانه نبوده و امروزه محل کسب‌وکار شما نیز باید پارتیشین بندی مناسبی در آن انجام گیرد. در این محل‌ها که میز کار، ابزارها، رایانه و... قرار دارد. به‌طورجدی باید در نوع پارتیشن بندی آن دقت نمایید. چراکه داشتن محیط کار زیبا باعث اطمینان بیشتر مشتریان و القای حس به مشتری می‌گردد، بر اساس نظرات روان‌شناسی رنگ‌ها و مدل‌ها مختلف اشیاء باعث می‌شود، مشتری در محیطی که رنگ آرامش بخشی دارد، احساس آرامش خاصی نماید و علاوه بر جلب اطمینان ماندگاری آن نیز در آن محل بیشتر بازسازی ساختمان شود و شانس خرید مشتری نیز بالا می‌رود.

استفاده از اشیاء تضعینی نیز در پارتیشن بندی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. مثلاً در عکس ذیل مشاهده می‌نمایید، که چگونه از یک دیوار جداکننده نهایت استفاده برده شده است. افرادی که در آن سمت دیوار می‌نشیند به‌هیچ‌عنوان شلوغی این‌طرف دیوار را حس نمی‌کنند و با آمدن به این‌طرف دیوار کلاً حس آن‌ها عوض می‌شود.

پارتیشین

پارتیشن ها همواره نقش کلیدی در زیباسازی خانه و محیط کسب‌وکار ایجاد می‌کنند. چراکه این پارتیشن ها هستند که قابلیت استفاده از یک محیط بلا استفاده را می‌دهند. جالب است بدانید پارتیشن ها می‌تواند به‌گونه‌ای غرفه سازی نمایشگاهی به کار رود که فضای خانه‌ی را بزرگ‌تر از حد معمول نشان دهد.

انواع پارتیشن:

1-    پارتیشن تک جداره

2-    پارتیشن دوجداره کلاف آلومینیوم

3-    پارتیشن دوجداره تمام ام دی اف

البته نوع‌های دیگری نیز در بازار موجود است ولی این موارد بیشتر کاربرد دارد و شرکت‌های تولیدکننده نیز این نوع پارتیشن ها را بیشتر ارائه می‌دهند.

این پارتیشن ها بسیار سبک هستند به‌طوری‌که در حوادث طبیعی همانند زلزله در صورت افتادن به اشخاص آسیب جدی وارد نمی‌کنند، مگر آنکه بر روی آن‌ها از وسایل سنگین و سفت استفاده نمایید. همچنین ازلحاظ اتصال نیز بهروش‌های مختلفی آن‌ها را مستحکم می‌نمایند، که همین امر باعث بالا رفتن ضریب ایمنی این نوع سازه‌ها می‌شود.

پارتیشین

نتیجه‌گیری:

پارتیشین ها را می‌توان تحولی نوین در دکوراسیون داخلی نامید. چراکه امروزه آپارتمان‌های کوچک نیاز باعث شده است. که اکثریت افراد از همان فضای کوچک نتوانند بیشترین استفاده را ببرند. ولی با نصب پارتیشن در هر قسمت می‌توانند کمد دیواری علاوه بر زیباسازی خانه از فضای بیشتری برای قرار دادن اشیاء و اجسام خود استفاده نمایند. پارتیشن های مدرن امروزه در حال گرفتن جای دیواری جداکننده قدیمی می‌باشند و این امری در سال‌های آتی بسیار متداول‌تر خواهد شد.

هم‌اکنون شما هم می‌توانید با مراجعه به بالای صفحه جدیدترین آگهی‌های قرار داده‌شده توسط شرکت‌های تولیدکننده پارتیشن را مشاهده و استعلام قیمت نمایید. همچنین درصورتی‌که خود نیز تولیدکننده انواع پله پارتیشن می‌باشید، می‌توانید با مراجعه به صفحه ثبت آگهی اقدام به ارسال آگهی رایگان در نیازمندی‌های صنعت ساختمان . آی آر نمایید.

منبع: صنعت ساختمان.آی آر 


فیلم مراحل نصب پارتیشن شیشه ای

 

جهت اطلاع از قیمت پارتیشن و پارتیشن نو و پارتیشن دست دوم - جابجایی پارتیشن به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .