سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فایبر سمنت برد| قیمت فایبر سمنت برد|شرکتهای تولید کننده , وارد ک

 

فایبر سمنت برد| قیمت فایبر سمنت برد|شرکتهای تولید کننده , وارد کننده ,فروش ,نصب و اجرای فایبر سمنت بورد

 

فایبر سمنت برد| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت فایبر سمنت برد| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع پانل سیمانی الیاف دار , فایبر سمنت بورد , سمنت برد طرح چوب,کاربرد فایبر سمنت برد در نمای خارجی و داخلی ، دیوارهای داخلی و بیرونی و پوشش سقف و کف ساختمان و ارزان

فایبر سمنت برد, پانل سیمانی الیاف دار,فایبر سمنت, قیمت فایبر سمنت برد,نمای فایبر سمنت,فروش فایبر سمنت برد,اجرای فایبر سمنت,سمنت برد چیست,اجرای نمای سمنت برد,سمنت برد طرح چوب,قیمت سمنت برد,قیمت فایبر سمنت

 

فایبر سمنت برد چیست ؟ فایبر سمنت برد یا پانل سیمانی الیاف دار یک سری صفحات سیمانی پیش ساخته هستند که خصوصیات مکانیکی به وسیله سیلیس و الیاف سلولزی در آن ها تقویت شده است.

فایبر سمنت برد

الیاف سلولزی که در فایبر سمنت برد استفاده شده است آن ها را در مقابل تنش های فشاری و کششی که در اثر تغییرات دمایی به وجود می آیند مقاوم ساخته و مانع از ایجاد عیوب و نقص های مختلف مانند ترک خوردگی و اعوجاج می شود.

مزایای فایبر سمنت برد

قابلیت خمشی زیاد به فایبر سمنت برد این امکان را می دهد که در نمای خارجی  نمای فایبر سمنت و داخلی ، دیوارهای داخلی و بیرونی و پوشش سقف و کف ساختمان ها عملکرد بسیار خوبی داشته باشند.


در ایران سمنت پلاست از جمله مصالح جدید محسوب می شود که حاصل شکل دهی بتن مخصوصی که از سیمان سفید، پودر سنگ، ماسه، افزودنی های بتن (رزین پلی استر و هاردنر) تشکیل شده است و نیز رنگدانه های رنگی می باشد.

در حقیقت سمنت پلاست حاصل مخلوط کردن بتن و پلیمر با همدیگر است که مشابه با سنگ های طبیعی ترکیبات رنگی بسیار زیبایی را در خود جای داده است.

فایبر سمنت برد ها در برابر آتش سوزی دوام و پایداری زیادی داشته و نیز در مقابل صوت ، حرارت و رطوبت عایق های مناسبی هستند. این محصولات نسبت به محصولات مشابه، در برابر جذب و عبور رطوبت مقاومت بالاتری را از خود نشان می دهند.

این پنل ها با اینکه در وضعیت غوطه وری، آب فراوانی را جذب می کنند و مقاومت خمشی آن ها کم می شود، با این حال بعد از اینکه خشک می شوند بدون اینکه تغییری در ابعاد خود داشته باشند.

مجدداً مقاومت خمشی اولیه خود را بازمی یابند. این محصول درصورتی که بکار گرفته شود می تواند تأثیرات قابل توجهی در پایین آوردن میزان مصرف انرژی و آلودگی صوتی در ساختمان ها داشته باشد.

فایبر سمنت برد

 فایبر سمنت برد ها مقاومت و پایداری زیادی در برابر اشعه خورشید و نیز شرایط آب و هوایی مختلف نظیر دماهای بالا و به ویژه دماهای زیر صفر از خود نشان می دهند. همین موضوع استفاده بدون محدودیت از این محصولات را در پوشش نمای ساختمان، مانند محصولات مشابه از جمله سیستم درای وال، امکان پذیر ساخته است.

با در نظر گرفتن این موضوع که سطح پانل های سیمانی الیاف دار بسیار صاف است، سطح پنل را می توان بعد از اینکه عملیات مربوط به نصب آن صورت گرفت بدون اینکه نیازی به نازک کاری باشد رنگ آمیزی کرد و یا بر روی سطح آن کاغذ دیواری و یا هرگونه روکش PVC و ورق HPL را اجرا کرد.

از دیگر مزایای فایبر سمنت بورد ها این که آن ها به محیط زیست آسیبی وارد نمی کنند و هیچ گونه مواد مضری همچون آزبست در ساختار آن ها وجود ندارد و در برابر حشرات و جانوران و عوامل موذی نظیر قارچ ها و موش ها مقاومت لازم را دارند.

انواع طرح های فایبر سمنت برد

  1. فایبر سمنت برد طرح سنگ
  2. فایبر سمنت برد طرح چوب
  3. فایبر سمنت برد طرح چرم
  4. فایبر سمنت برد طرح ساده



فایبر سمنت برد طرح Flexy Board :

این طرح ها دارای ضخامت های مختلفی هستند. ابعاد آن ها 120 در 240 سانتی متر است که قابلیت استفاده در هر نقطه از فضای داخلی و نمای خارجی ساختمان را دارند. در این طرح ها از ضخامت های مختلف برای نقاط مختلف استفاده می شود، به طوری که برای کف ساختمان ضخامت 15 میلی متر و برای دیوارهای ساختمان ضخامت 8 الی 12 میلی متر و برای سقف ضخامت 4 الی 6 میلی متری بکار برده می شود.

فایبر سمنت برد طرح Plank Green :

این نوع فایبر سمنت برد ها مشابهت زیادی با چوب دارند و ابعاد آن ها به صورت 400×20×0.8 سانتی متر است. کاربرد این طرح از فایبر سمنت بوردها در نمای ساختمان ویلا ها و دکوراسیون داخلی اجرای نمای سمنت برد طرح چوب می باشد.

فایبر سمنت برد طرح Decopanel- Recco & Stucco & Cassiano :

این نوع تزیینی طرح سنگ و چرم و چوب دارد و ابعاد آن ها به صورت 400×20×0.8 سانتی متر می باشد. کاربرد آن ها بیشتر به خاطر جذاب تر و زیباتر ساختن نما در دکورهای داخلی و نماهای ترکیبی ساختمان است.

فایبر سمنت برد طرح Ceiling :

این محصولات دارای ابعاد 120×60×40 سانتی متر هستند و کاربرد آن ها در سقف کاذب تایلی می باشد که با استفاده از اقداماتی نظیر نورپردازی و ... شیارهای روی تایل ها زیباتر می شود.

بهره گیری از این طرح های گوناگون کمک زیادی در جهت اجرای سریع و مقاوم تر یک ساختمان می کند.

نصب فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد ها به عنوان صفحات سیمانی الیاف دار می توانند بر روی نماهای ساختمان های اداری، بازرگانی، مسکونی و ویلایی مورد استفاده قرار گیرند.

این صفحات به صورت خشک و بدون ملات اجرا می شوند. ضمن اینکه اجرای این صفحات با ترکیب شاسی کشی و اتصالات پروفیل و پیچ بر روی نمای ساختمانصورت می گیرد.

مراحل اجرای نمای فایبر سمنت برد

  1. نصب صفحات ال شکل در امتداد هم بر روی دیوار ساختمان صورت می گیرد.
  2. سپس صفحه عایق بر روی دیوار ساختمان نصب می گردد.
  3. در مرحله بعد نصب پروفیل های حامل عمودی به وسیله میخ پرچ بر روی صفحات ال شکل انجام می گیرد.
  4. نمای خشک مورد استفاده در قاب های آلومینیومی گذاشته شده و از هر چهار سمت درزگیر قرار داده می شود.
  5. نمای خشک به کاربرده شده بسته به نوع اتصال با بدنه ساختمان محکم می شود.

 

 

جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت برد و پانل سیمانی الیاف دار , فایبر سمنت بورد , سمنت برد طرح چوب,کاربرد فایبر سمنت برد در نمای خارجی و داخلی ، دیوارهای داخلی و بیرونی و پوشش سقف و کف ساختمان به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .