سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وارد کننده کاغذ دیواری | واردات کاغذ دیواری

وارد کننده کاغذ دیواری | واردات کاغذ دیواری

وارد کننده کاغذ دیواری| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت وارد کننده کاغذ دیواری| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع وارد کننده کاغذ دیواری , واردات کاغذ دیواری و ارزان

قیمت کاغذ دیواری , کاغذ دیواری اتاق خواب, کاغذ دیواری پذیرایی, کاغذ دیواری سه بعدی ,کاغذ دیواری قابل شستشو ,کاغذ دیواری ایرانی ارزان ,کاغذ دیواری ارزان ,آلبوم کاغذ دیواری

چگونه مناسب ترین کاغذ دیواری را انتخاب کنیم ؟ برای انتخاب کاغذ دیواری های متنوع و زیبا میتوان از مجلات و وب سایت های دکوراسیونی و تصاویر فضاهایی که در آنها کاغذ دیواری استفاده شده استفاده کرد.

 

روش دیگر انتخاب کاغذ دیواری توجه به نوع کفپوش و سبک دکوراسیون و وسایل و مبلمان منزل است.

چگونگی محاسبه مساحت دیوار اتاق جهت نصب کاغذ دیواری

 وارد کننده کاغذ دیواری

هر رول کاغذ دیواری 10 متر طول و 52 سانتیمتر عرض دارد و مساحت 5 متر مربع را می پو شاند

هر رول کاغذدیواری 3 قواره یا تکه 50 سانتی به طول 3 متر و سی سانت می توان در آورد پس اگر ارتفاع دیوار را از سقف تا کف سه متر باشد هر رول کاغذ دیواری 1.55 متر مربع را  می پوشاند.

مثلا اگر اتاق مورد نظر به صورت یک مستطیل 7 در 3.5 متر و ارتفاع دیوار 3متر باشد

به این صورت محاسبه میگردد : عرض 2 دیوار را با هم کاغذ دیواری ارزان جمع میکنیم  10.5 (متر عرض) =  3.5+7

عدد بدست آمده را تقسیم بر نیم که عرض هر تکه از کاغذ دیواری است میکنیم :

21 تکه =  0.5 ÷ 10.5

تعداد تکه های بدست آمده را تقسیم بر سه میکنیم تا تعداد رول بدست بیاید

21/ 3  (تعداد قطعه هر رول )= 7 رول

دیوارهایی که در و پنجره دارند متراژ در و پنجره از محاسبات کم می شود.

برای اطمینان بیشتر از اینکه در حین نصب ، کاغذدیواری شما کم نیاید و یک رول بیشتر محاسبه کنید چون فروشندگان موظف  هستند رول های دست نخورده و باز نشده را از شما  پس بگیرند.

 

متراژ یک رول کاغذ دیواری (طول و عرض کاغذ دیواری)

  1. رول کاغذ دیواری اروپایی دارای عرض 52سانتی متر(20.5اینچ)
  2. رول کاغذ دیواری آمریکایی 68.5سانتی متر(27 اینچ)
  3. طول کاغذ دیواری معمولا 10 متر است

 

یعنی میتوانید مقدار بیشتری از دیوار را با یک رول کاغذ دیواری آمریکایی نسبت به یک رول کاغذ دیواری اروپایی بپوشانید.

 

کاغذ دیواری های پوشش وینیلی با دوام ترین کاغذ دیواری قابل شستشو و ضد آب هستند که به 2نوع تقسیم میشوند.

  1. پشت کاغذ دیواری دارای لایه ی وینیلی است و راحت تر از دیوار جدا میشود.
  2. دارای لایه ای از وینیل در روی کاغذ دیواری که مسلما از دوام بیشتری برخوردار است.

 

 

 

فیلم مراحل تولید کاغذ دیواری

 

جهت اطلاع از قیمت وارد کننده کاغذ دیواری و وارد کننده کاغذ دیواری , واردات کاغذ دیواری به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .


دیوارپوش | دیوار کوب| قیمت دیوار پوش ارزان

 

دیوارپوش | دیوار کوب| قیمت دیوار پوش ارزان

 

دیوارپوش| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت دیوارپوش| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع دیوارپوش و دیوارکوب و ارزان

دیوارپوش ,دیوارپوش پی وی سی,دیوارپوش Pvc,دیوارپوش چوبی,دیوارپوش آشپزخانه,دیوارپوش طرح سنگ,دیوارپوش آذران پلاستیک,دیوارپوش پلی استایرن,دیوارپوش

دیوارپوش چیست، انواع و کاربردهای آن کدم اند؟ 

دیوارپوش یا دیوارکوب را می توان یکی از فاکتورهای زیباسازی و دکوراسیون داخلی منازل محسوب کرد که تغییرات زیادی را می تواند در نمای ظاهری منزل به وجود آورد. این تغییرات به بالطبع  آرامشی مضاعف را برای ساکنان به همراه خواهد داشت.

دیوارپوش

انواع مختلف دیوار پوش ها 

انسان ذاتاً موجودی است که به زیبایی اهمیت زیادی می دهد. بشر اولیه نیز با ساخت سرپناه از همان ابتدا در تصور زیباسازی فضای زندگی و به ویژه دیوارها بوده است. امروزه تحقق این امر با استفاده از انواع دیوارپوش ها به بالاترین میزان رسیده است.

دیوار پوش ها به طور کلی در دو دسته دیوار پوش های خارجی و داخلی قرار می گیرند:

1. دیوار پوش های خارجی

دیوار پوش های خارجی بایستی از نظر استقامت بسیار مقاوم باشند و در مقابل عوامل محیطی همچون تابش مستقیم نور خورشید و بارندگی ها و ساییدگی مقاومت لازم را از خود نشان دهند. نمونه هایی از این نوع دیوار پوش ها می توان به آجر، سیمان، سنگ، شیشه، ورق های کامپوزیت و غیره اشاره کرد. در بکار بردن دیوارپوش های خارجی علاوه بر پایداری و مقاومت آن ها در مقابل عوامل مختلف، بایستی زیبایی و تلفیق آن ها در جهت رسیدن به این زیبایی را مدنظر قرار داد.

دیوارپوش های نوع داخلی

در مورد دیوارپوش های نوع داخلی با توجه به اینکه عوامل فرساینده و آسیب رسان کمتری وجود دارند و از طرفی سلیقه های متنوع و بیشتری هم حکم فرما است، تنوع فراوانی هم دیده می شود. این تنوع بالا در بین تولیدکنندگان و طراحان این عرصه رقابت شدیدی ایجاد کرده است به طوری که تولید آن ها عاملی برای به وجود آمدن مواد و متریال مختلف و جدید بیشتری شده است. از انواع دیوارپوش های رایج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ : رنگ قدمتی طولانی دارد و می توان آن را تا حدودی مکمل گچ در نظر گرفت. از مشخصه های مثبت گچ می توان به مواردی همچون سهولت در اجرا، قیمت خوب و مناسب، تنوع بسیار زیاد، دارای مقاومت در مقابل رطوبت و گرد و غبار و غیره اشاره کرد. ولی گچ معایبی هم دارد همچون عایق نبودن در مقابل صوت، تغییرات دمایی داخل و خارج و مقاومت کم یا عدم مقاومت در مقابل ضربات وارده.

رنگ ها خود در دو نوع پلاستیکی و روغنی عرضه می شوند که توضیح داده می شوند:

رنگ های از نوع پلاستیک:

ساخت آن ها با در نظر گرفتن حلالیت آن ها در آب صورت می گیرد. رنگ های پلاستیکی بسیار ارزان تر از رنگ های روغنی بوده و قابلیت اجرای راحت تری هم دارند. این رنگ ها عیبی که دارند این هست که در برابر رطوبت پایداری کمتری دارند و نظافت آن ها مشکل تر است و به همین خاطر بیشتر در سقف ها کاربرد دارند.

رنگ های از نوع روغنی:

این نوع رنگ ها در تینر حل می شوند و به همین خاطر مقاومت بهتری در مقابل رطوبت و گردوغبار از خود نشان می دهند و عمر آن ها نیز از رنگ های پلاستیکی بیشتر است. بوی تینر معمولاً آزاردهنده است. برای حل این مشکل امروزه از رنگ های مولتی کالر (Multicolor) استفاده می شود که نیازی به استفاده از حلال تینر ندارد و درعین حال مزایای هر دو گروه ذکرشده را دارد.

1. دیوارپوش  چوبی: قدمت استفاده از چوب به عنوان دیوارپوش را می توان به اندازه قدمت ساخت اولین کلبه های چوبی به دست بشر دانست. چوب به دلیل طرح و نقش و نیز رنگ خاصی که ذاتاً دارد آرامش بخش بوده و امنیت خاصی به فضا می دهد؛ اما در حال حاضر به علت موانعی همچون گران بودن قیمت چوب و نیز با هدف محافظت از محیط زیست از چوب های مصنوعی مثل MDF، HDF و ... و یا اینکه از دیوارپوش  PVC دارای روکش های طبیعی یا مصنوعی بیشتر استفاده می شود. این نوع از دیوار پوش ها عایق صوتی و دمایی بوده و در مقابل مقاوم هستند. همچنین به آسانی و  بدون اینکه ضرورتی برای زیرسازی اساسی وجود داشته باشد قابلیت نصب و اجرا دارند.

2. دیوار پوش نوع سنگی:

این نوع دیوارپوش ها در صنعت ساختمان کاربرد زیادی دارند. استفاده از آن ها به دلیل تنوع در طرح و رنگ و نیز نوع بافت زیاد است. معمولاً در فضاهای داخلی سنگ های با ضخامت کم با تنوع بیشتر همچون سنگ های آنتیک، الماس تراشه، اسید شور و ... بکار گرفته می شوند.

3. دیوار پوش های نوع سلولزی

دیوارپوش های سلولزی در سطح وسیعی با اسامی تجاری مختلف در بازار عرضه می شوند. از این نوع دیوارپوش ها تقریباً در هر فضایی استفاده می شود. اساساً از الیاف مصنوعی- سلولز- رزین های ساختمانی و پیگمنت های مقاوم ساخته می شوند. از خصوصیات این نوع دیوارپوش ها می توان به پوشانندگی سریع و کامل، تنوع در طرح و رنگ و عایق بودن در برابر صوت و حرارت و ... را ذکر کرد.

4. کاغذ دیواری:

این نوع دیوارپوش از زمان های دور به عنوان یکی از مصالح دکوراسیون داخلی ساختمان کاربرد داشته است و اینک نیز در بسیاری از موارد مورداستفاده قرار می گیرد. کاغذدیواری علاوه بر طرح های سنتی دارای طرح های تولیدی چوب، پارچه، سنگ، آجر و نقش های دیوار نما نیز می باشد. کاغذهای دیواری ها اکثراً با یک لایه چسب آغشته می شوند و برای نصب آماده هستند. کافی است قبل از اینکه کاغذها را بچسبانید آن ها را خیس کنید. کاغذدیواری کیفیت ها و درجات مختلف و متنوعی دارد. برخی از انواع آن نیز قابلیت تمیز شدن دارند. کاغذدیواری در رول های با عرض 500 تا 900 سانتی متر و مساحت 20.3 مترمربعی تولید و عرضه می شوند.

 

دیوارپوش

دیوارپوش

 

جهت اطلاع از قیمت دیوارپوش و دیوارپوش و دیوارکوب به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .


اجاق گاز

 

اجاق گاز

اجاق گاز| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت اجاق گاز| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع اجاق گاز , بهترین مارک اجاق گاز فردار خارجی , اجاق گاز طرح فر , اجاق گاز رومیزی و ارزان


 

جهت اطلاع از قیمت اجاق گاز و اجاق گاز , بهترین مارک اجاق گاز فردار خارجی , اجاق گاز طرح فر , اجاق گاز رومیزی به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آرمراجعه نمایید .

اجاق گاز وسیله‌ای برای آشپزی است که از گاز قابل اشتعالی مانند گاز طبیعی، اجاق گاز پروپان یا بوتان به عنوان سوخت استفاده می‌کند.با آنکه استفاده از اجاق گاز قدمت زیادی ندارد، ولی امروزه اجاق گاز یکی از ضروری‌ترین وسایل منازل ایرانی است و زندگی بدون آن، بخصوص در شهرهای بزرگ با دشواری همراه است اجاق گاز همچنین یکی از رئوس اصلی مثلث کار در آشپزخانه را تشکیل می‌دهد.


سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی

 

جهت اطلاع از قیمت سینک ظرفشویی و سینک ظرفشویی سینک ظرفشویی خارجی سینک ظرفشویی شیشه ای سینک ظرفشویی گرانیتی سینک ظرفشویی ایتالیایی به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .


هود آشپزخانه | هود زیر کابینتی

 

هود آشپزخانه | هود زیر کابینتی

هود آشپزخانه| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت هود آشپزخانه| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع هود آشپزخانه و هود زیر کابینتی و ارزان

هود آشپزخانه

 

جهت اطلاع از قیمت هود آشپزخانه و هود آشپزخانه و هود زیر کابینتی به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .

در حال حاضر دو نوع هود در بازار موجود است. هودهای تصفیه کننده هوا و هودهای دارای خروجی هوا، هودهای تصفیه کننده، گرد و غبار و بو را به داخل می‌کشند و ذرات معلق را تا حد ممکن از هوا می‌زدایند هود آشپزخانه و دوباره هوای تصفیه شده را به داخل آشپزخانه پس می‌دهند. هودهایی که خروجی هوا دارند، به یک کانال متصل شده‌اند که گرد و غبار، چربی و بوهای نامطبوع از طریق آن به بیرون فرستاده می‌شود. این هودها به شکل‌های معمولی، شومینه‌ای و جزیره‌ای موجود هستند.

میزان هوایی که هود در دقیقه توانایی خارج کردن آن را دارد بر واحد مترمکعب محاسبه می‌شود. نصب درست هود بر میزان مکش آن تأثیرگذار است. قبل از خرید هود باید نوع خروجی هود منزل خود را مشخص کنید (یعنی قطر دریچه به کار رفته در دیوار و قطر لوله به کار رفته در دیوار تا محل خروج پشت بام یا دیوار و کلاهک به کار رفته در آن) زیرا اگر شما هودی با خروجی 1000مترمکعب تهیه نمایید و خروجی شما 10 یا 15 سانتی‌متر باشد هود نمی‌تواند نتیجه مطلوب را ایجاد کند و علاوه بر مکش کمتر صدای بیشتری هم هود زیر کابینتی ایجاد می‌شود.

 

  نمایندگی فروش انواع هود آشپزخانه 

نمایندگی فروش انواع هود آشپزخانه