سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیوارپوش چوبی | دیوارکوب چوبی|قیمت دیوارپوش چوبی ارزان

 

دیوارپوش چوبی | دیوارکوب چوبی|قیمت دیوارپوش چوبی ارزان

 

دیوارپوش چوبی| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت دیوارپوش چوبی| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع دیوارپوش چوبی, ام دی اف , سنگی, دیوارکوب چوبی ,دیوارکوب طرح چوب,mdf و ارزان

دوام بالای کفپوش چوبی,نگهداری آسان,قابل اجرا بر روی هر سطح مسطح,ضخامت کم کفپوش چوبی,دیوار پوش چوبی,دیوار پوش چوبینه,دیوارپوش چوبی,دیوار پوش چوب,دیوارپوش های چوبی,قیمت دیوار پوش چوبی,انواع دیوار پوش چوبی,دیوار پوش چوب پلاست,دیوار پوش چوب پنبه ای,دیوار پوش چوب سازان,دیوارپوش چوبی سنتی,دیوارپوش چوبی قیمت,دیوارپوش چوبی Mdf,دیوارپوش چوبی جدید

 

دیوارپوش چوبی چیست ؟ 

چوب طبیعی که از درختان به دست می آید ارزش زیادی دارد و در واقع روح طبیعت در آن جریان دارد. از طرفی از لحاظ اقتصادی به صرفه نبوده و هزینه زیادی را برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان وسایل چوبی تحمیل می کند و بنابراین بیشتر در مواردی بکار گرفته می شود که نیاز هست حتماً از حس، رنگ و بوی چوب طبیعی در فضای موردنظر استفاده شود.

دیوارپوش چوبی

برخی چوب های طبیعی نسبت به بقیه کاربرد بیشتری در معماری داخلی و دکوراسیون به خود اختصاص می دهند. نمونه ای از این  چوب ها، چوب گلابی، گردو، گیلاس، ماهوگونی، آبنوس، بامبو و روسی هستند.

دیواری که در طراحی و اجرای آن از چوب استفاده شود، انرژی خاصی را القا می کند و دل چسب است. انعکاس صدای کمی دارد و از لحاظ رنگ و نوع طرح ها می تواند هماهنگ کننده بافت و پرکننده فضا باشد. نقش گرما بخشی، عایق صوتی بودن، خشک بودن و دوستانه بودن چوب را می توان با توجه به دیوارهای سونا، کلبه های جنگلی، استودیو های ضبط صدا، کابین های خدمت رسانی و حفاظتی در فضاهای باز و هر نوع طراحی که دربرگیرنده فلسفه حیات و نزدیکی با آن باشد، درک کرد.

چوب و مصالح چوبی همیشه و در هر مکان در دسترس کارفرما و طراحان قرار ندارد. در همین راستا و با به کارگیری فناوری های نوین، مواد و مصالحی به بازار کار حرفه ای عرضه شده است که ظاهری شبیه چوب داشته و درعین حال محدودیت ها و نقاط ضعف آن را همچون پوسیدگی، احتمال ترک خوردگی، استفاده دائم از رزین، پولیش و غیره را نداشته باشد و نیاز کاربران را برطرف سازد.

دیوارپوش چوبی

می توان برای اینکه به جلوه بصری چوب در فضاهای مسکونی و متراژ های کوچک دست یافت، از افکت های رنگ روی کف و دیوارها به جای استفاده از پانل ها و روکش های چوب بهره برد. برای نیل به این هدف می توان ابزارهای Brush wood استفاده کرد. این ابزارها به صورت تکنیکی، عمل انتقال نقوش چوب با رنگ و تنالیته موردنظر را روی سطوح انجام می دهند.

تزئین بخش هایی از فضای داخلی با طرحی متفاوت و به شکل لته کوبی چوبی یا قطعات پارکت صورت می گیرد. برای اینکه در ایجاد این افکت بر روی دیوار موفق باشید بهتر است همانند کار با چوب طبیعی، ارتفاعی در حدود 100 الی 120 سانتی متر را از کف مشخص کنید. سپس ابزار را به رنگی که موردنظر شماست مانند رنگی از خانواده قهوه ای تا سبز و زرشکی آغشته نمایید. در جهت ایجاد جلوه بصری چوب روی دیوار به صورت الوارهای عمودی کنار هم روی دیوار بزنید. این روش قابلیت استفاده در ورودی محیط های مسکونی، ویلاها، اتاق های کودکان و نیز راهروها را دارد. همچنین برای اینکه جلوه ای طبیعی و بکر در منزل داشته باشد می توانید از چوب طبیعی، پوست تنه درختان، در کنار هم قرار دادن بامبوها و نی ها به وسیله چسب و طناب یا سایر مواد دکوراتیو استفاده کنید.

به کارگیری موادی همچون چوب، افکت های چوب مصنوعی و تجاری با اسامی مختلف مانند MDF و UPVC و نیز روکش های آکرولیکی که دارای نقش های چوب هستند و یادآور طبیعت اند، آرامش و گرمایی دل نشین را برای دیوار مکان هایی چون بانک ها، آرایشگاه ها، ورزشگاه ها، مراکز سیاحتی و تفریحی و همه فضاهای عمومی به ارمغان آورد. درصورتی که بتوان دیوار اتاق های پرو در بوتیک و فروشگاه های بزرگ را با چوب طراحی کرد و آیینه ای را برای تزئین آن بر روی آن نصب کرد، نورپردازی خوبی هم در بالای این آیینه انجام داد می تواند تأثیر زیادی روی مشتری بگذارد.

 

ساخت دیوار پوش چوبی با تکه های چوب 

برای این کار داشتن کمی چوب و رنگ کفایت می کند. نیاز به ابزار خاصی هم نیست و فقط با خلاقیتی که خرج می کنید می توانید دیوارکوبتان اگر از بین رفته است و توانایی هزینه برای تعمیر آن را ندارید با طرح های کاملاً متفاوت و جدید از این روش استفاده کنید برای ساختن دیوار پوش چوبی زیبا که مجبور نباشید برای خرید دیوار پوش هزینه کنید.

 

1. در مرحله اول باید تکه های چوب را آماده نمایید.

بهترین انتخاب برای شروع این کار جعبه های چوبی میوه هست. دیوارپوش چوبی Mdf مزیت استفاده از جعبه ها این هست که دیگر نیازی به بریدن الوارهای دراز یا در این اندازه نیست. البته بستگی به این دارد که شما بخواهید از چوب کهنه یا جدید و یا جنس های مختلف استفاده کنید.

با چکش و انبردست میخ ها را جدا نکنید چون به تخته ها آسیب می زند. اره توبر می تواند کمکتان کند. این اره میخ ها را از بین تخته ها نصف می کند.

2. در مرحله دوم چوب ها بایستی رنگ شوند.

بعد از جدا کردن تخته ها رنگ کردن آن ها را شروع کنید. تصمیم تان را قبل از رنگ آمیزی در مورد اینکه چه تعداد تخته رنگ شده با رنگ خاص نیاز دارید، بگیرید. منتظر شوید تا رنگ ها خشک شوند و بعد به مرحله بعد بروید.

3. دیوار پوش چوبی ساخته می شود.

با استفاده از چسب چوب یا سایر چسب های مخصوص دیوار پوش چوبی موردنظر دیوارکوب چوبی را چسبنده کنید. می توانید با میخ از سوراخ های روی تخته برای محکم تر کردن آن روی دیوار استفاده کنید این کار باعث زیبایی کار هم می شود. تقریباً شما در طراحی این نوع دیوار پوش هیچ محدودیتی ندارید. حالا ظاهر کهنه و قدیمی دیوارتان را بدون اینکه هیچ هزینه ای صرف کنید کاملاً نو کرده اید.

 

جهت اطلاع از قیمت دیوارپوش چوبی و دیوارپوش چوبی, ام دی اف , سنگی, دیوارکوب چوبی ,دیوارکوب طرح چوب,mdf به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .


دیوارپوش PVC و دیوارپوش دکوراتیو

 

دیوارپوش PVC و دیوارپوش دکوراتیو

 

دیوارپوش PVC| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت دیوارپوش PVC| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع دیوارپوش PVC ,دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ و چوب و ارزان


دیوارپوش Pvc,دیوارپوش Pvc,دیوارپوش Pvc ارزان,دیوارپوش Pvc پرشین پلاست,دیوارپوش Pvc چیست,قیمت دیوار پوش Pvc,دیوار پوش Pvc داتیس,دیوارپوش Pvc همت پلاست,دیوارپوش Pvc در اصفهان,دیوارپوش Pvc در شیراز,قیمت دیوارپوش Pvc,دیوارپوش های Pvc,قیمت دیوارپوش Pvc

دیوارپوش دکوراتیو

دیوارپوش دکوراتیو - دیوارپوش سه بعدی - دیوارپوش تری دی پانل

جهت اطلاع از قیمت دیوارپوش دکوراتیو و دیوار پوش سه بعدی , پانل های سه بعدی دکوراتیو, پنل دکوراتیو به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .

دیوارپوش  PVC

کاربرد دیوار پوش های پی وی سی روز به روز در حال افزایش است و به یکی از بهترین مصالح به منظور طراحی و اجرای دکوراسیون و معماری داخلی تبدیل شده است. از ویژگی های این محصولات تنوع رنگی و طرح های زیبای آن هاست. ساختار پی وی سی این دیوار پوش ها آن ها را در مقابل رطوبت مقاوم می سازد. از این محصول برای طرح های داخلی کانکس ها استفاده شده و برای پیش ساخته آن ها نیز پی وی سی با طرح های متنوع و زیبا استفاده می شود. به ویژه برای آماده سازی کانکس جهت استفاده در مناطق شرجی، نمای داخلی آن ها با دیوارپوش پی وی سی اجرا می شود که هم مناسب و هم از لحاظ هزینه مقرون به صرفه می باشد. ضمن اینکه زیبایی لازم را هم دارد.

دیواری پوش پی وی سی

دیوار پوش پی وی سی در مدل های مختلفی وجود دارد: مدل های ساده، مدل های روکش دار و مدل های چاپی

ضخامت تمامی دیوار پوش های پی وی سی حدود یک سانتی متر است. طرح و نما دیوار پوش بوده در یک رویه و زیره (پشت) دیوار پوش جهت قرارگیری در روی سطح دیوار (محل آجر) است. شبکه ای به شکل خانه های توخالی نیز در بین زیره دیوار پوش ها و رویه اصلی قرارداده شده که نقش عایق صوتی را بازی می کند، هرچند به میزان کم.

دیوارپوش PVC

ویژگی ها و خصوصیات مثبت دیوار پوش پی وی سی

1. به صرفه ازلحاظ اقتصادی 2. غیرقابل اشتعال 3. وزن کم و دوام بالا 5. تنوع در رنگ و طرح

6. عایق در برابر سرما، گرما و صدا 7. نصب فوری و راحت

8. امکان استفاده در تمام سطوح 9. مقاوم در برابر اشعه آفتاب 10. انعطاف پذیری و قابلیت خمیدگی

11. قابل شست وشو و ثبات رنگ 12. استحکام زیاد در برابر ضربات و دیوارپوش PVC فشار 13. ضد باکتری و کاملاً دارای اصول بهداشتی 14. طول عمر زیاد و امکان استفاده دوباره از آن 15. غیرقابل نفوذ برای حشرات آزاردهنده و موذی 16. امکان طراحی آن برای کلیه فضاها 17. نیاز نداشتن به زیر سازی یا هرگونه چسب 18. دارای دوام بالا در محیط های مرطوب 19. امکان تعویض موضعی قسمت ها

نکاتی که در تهیه و اجرای دیوارکوب پی وی سی وجود دارد

رویه معمول به منظور اجرای دیوارکوب های MDF و PVC زیر سازی اولیه برای عبور دادن لوله ها، کابل ها و ساخت سطحی یکنواخت و تراز به منظور قراردادن قطعات دیوارکوب می باشد. بنابراین زیرسازی اولیه جهت اجرای هرچه بهتر پروژه اهمیت بالایی دارد. انتخاب فاصله و تعداد خطوط (نوع و تعداد پروانه ها در مورد اجرای پروژه دیوارکوب MDF) بایستی به نحوی صورت گیرد که تأمین کننده استحکام پوشش نهایی در مقابل ضربه و نیز لرزش باشد. مواردی که نیاز هست تا مطابق طرح اولیه در پروژه در دیوارکوب انحنا ایجاد شود همچون پوشش دادن بعضی نقاط سقف و قوس ها، به علت بالا رفتن فشار ناشی از انحنای ایجادشده در دیوار پوش و نیز وجود محدودیت در میزان انعطافی که می تواند در دیوارکوب ایجاد شود با در نظر گرفتن جنس آن، روش مناسبی بایستی برای تثبیت قطعات بکار گرفته شود. این موضوع در مورد دیوارکوب های نوع MDF اهمیت بیشتری دارد زیرا در این حالت قادر به استفاده از پروانه به منظور تثبیت قطعات نیستیم و با توجه به اینکه میزان داخل هم رفتن قسمت نر و ماده در دیوارکوب MDF بسیار کم است با حداقل ضربه احتمال جابجا شدن قطعات وجود دارد و ممکن است از محل خود خارج شوند.

دیوار پوش های MDF به طور معمول شیار کناری کمتری از انواع دیوار پوش های PVC دارند، اما در هر حال این شیارها بایستی به میزانی باشند که اطمینان کافی از کنار هم قرار گرفتن مناسب  قطعات به دست آید.

روکش دیوارکوب بایستی سطح یکنواختی داشته باشد و لبه های نری و مادگی را به خوبی و به شکل مناسب پوشش داده باشد تا بعد از نصب قطعات فواصل نری و مادگی فاقد روکش نباشند.

پایداری دیوارکوب در برابر تغییرات دمایی محیط یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید در انتخاب آن مدنظر قرارداده شود. این امر باعث خواهد شد که در زمان طولانی سطح دیوار پوش زیبایی و یکنواختی خود را حفظ کند. زیرا در برخی از انواع دیوارکوب مشاهده شده که تابش نور آفتاب و یا حرارت داخل اتاق باعث کم رنگ شدن طرح پوشش شده و یا اینکه در سطح آن به اصطلاح باد کرده است.

در حالت کلی انواع دیوار پوش (PVC با شبکه توخالی داخلی) برای دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ و چوب به کارگیری در ورودی ها و امکان پر رفت وآمد توصیه نمی شود به این علت که استحکام مکانیکی پایینی در برابر ضربه مستقیم داشته و به راحتی سوراخ می شود. در مقایسه انواع MDF پایداری بهتری در برابر ضربه دارند.

در محیط های مرطوب همچون دیوار استخرها، حمام و ... که سطح دیوار پوش های MDF از بین رفته و باد می کنند بهتر است از انواع PVC استفاده شود.

انتخاب نوع و طرح قرنیز و لبه های کنج از دیگر موارد مهم در اجرای پروژه های دیوارکوب است که باید مدنظر قرار گیرد.

قرنیزهای پی وی سی معمولاً به شکل نر و ماده توخالی هستند و امکان اینکه قسمت های زیرین ابتدا به دیوار متصل شوند و سپس نما را روی آن قرار داد، وجود دارد.

از معایب این نوع قرنیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم پوشش کامل قسمت های نما و جدا شدن نما از بخش زیرین در برخی از انواع نامرغوب باگذشت زمان

 

جهت اطلاع از قیمت دیوارپوش PVC و دیوارپوش PVC ,دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ و چوب به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .


پوشش سلولزی |قیمت پوشش سلولزی

 

پوشش سلولزی |قیمت پوشش سلولزی

 

پوشش سلولزی| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت پوشش سلولزی| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع پوشش سلولزی دیوار , بلکا و ارزان

پوشش سلولزی,پوشش سلولزی بلکا,پوشش سلولزی پتینه,پوشش سلولزی یاس,پوشش سلولزی ابریشم,پوشش سلولزی چیست,پوشش سلولزی ابریشمی,پوشش سلولزی رومالین,پوشش سلولزی رولین,پوشش سلولزی ململ,پوشش سلولزی بلکا,پوشش الیاف سلولزی

آشنایی با پوشش سلولزی و ویژگی های آن 

پوشش سلولزی ترکیبی است ویژه از پالپ ها، الیاف مصنوعی، آراینده ها و سنگ های معدنی. این نوع پوشش پس از ترکیب شدن با آب، شکل خمیری پیدا کرده و با استفاده از ماله شیشه ای بر روی سطوح موردنظر (گچ وخاک، گچ سفید، سیمان، رنگ روغنی و پلاستیک، چوب ، شیشه، فلز و غیره) قابل اجراست. از پوشش هایی که مشابه پوشش سلولزی هستند می توان به بلکا، پتینه، رومالین سیلکو و ... اشاره کرد.

پوشش سلولزی

- پوشش سلولزی یک طرح جدید در جهت هر چه زیباتر ساختن دکوراسیون داخلی اماکن محسوب می شود. مواد سنتی همچون کاغذ دیواری و انواع رنگ ها از مدت ها قبل به منظور پوشش دادن دیوار و سقف مورداستفاده قرار می گیرند. در این مواد امکان ایجاد تنوع در رنگ بندی کمتر بود و در به کارگیری نبوغ و خلاقیت محدودیت وجود دارد. به عنوان مثال در کاغذدیواری طرح ها و مدل هایی که توسط کارخانه سازنده ارائه می شد را به ناچار باید بکار می برد.

پوشش سلولزی امکان دخیل کردن طرز فکر و سلیقه و حس پوشش سلولزی دیوار  و علاقه هر شخص را ممکن می سازند. درنتیجه خانه هر فرد بر این اساس که آن شخص چه انتخابی داشته باشد طراحی و تزئین می شود و اجباری در انتخاب نمونه های از پیش تعیین شده توسط سازندگان وجود ندارد.

پوشش سلولزی در عصر حاضر که عصر تکنولوژی های کنترل کننده و سازگار باید باشد درزمینه? فعالیت های زیست محیطی، عایق حرارتی خوبی و نیز سبک ساختن سازه ها را ممکن می سازد و از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل می آورد.

پوشش سلولزی

- امکان استفاده از طیف وسیعی از رنگ ها در این سیستم باعث می شود که محیط زندگی آرامش بخش و پرنشاط باشد.

- از شاخص ترین ویژگی های پوشش سلولزی امکان بهره گیری از آن در مراحل نازک کاری در جهت حذف مراحلی چون گچ کاری، سفیدکاری، بتونه کاری ونقاشی است. از این طریق هزینه به شدت کاهش یافته و سرعت انجام کار را می تواند بالا برد.

- این پوشش بخاطر بافت الیاف گونه ای که دارد، در جهت حفظ گرمای محیط عایق بسیاری خوبی طلقی می شود و باعث بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان می شود.

- این محصول تنها در آب حل می شود بنابراین در این محصول هیچ گونه مواد و حلال شیمیایی، که گاه باعث حساسیت از طریق بوی بدی که دارند و مواد فراری که تولید می کنند، می شوند، وجود ندارد.

- در سطح این محصول بافت های الیاف گونه به عنوان یک پوشش، عایق مناسبی در جهت کاستن از سروصدای مزاحم در محیط ایجاد می کند. ضمن اینکه از منعکس شدن امواج صوتی تا میزان 30 الی 50 درصد کاهش می دهد. به اصطلاح محیط را آگوستیک ( عایق صوتی ) می کند.

- این پوشش در هر مترمربع دارای وزن حدود 400 الی 700 گرم می باشد که در قیاس با وزن گچ و بتونه و رنگ (17 الی 24 کیلوگرم در هر مترمربع) بسیار سبک تر هست و این کاهش وزن مرده ساختمان را باعث می شود.

- این پوشش جاذب رطوبت بوده و آن را تعدیل می کند. شرایط جوی معکوس باعث برگرداندن این رطوبت به محیط از پوشش سلولزی می شود.

پوشش سلولزی خاصیت ارتجاعی دارد. این ویژگی در رنگ و کاغذدیواری وجود ندارد. این خاصیت پوشش سلولزی را در برابر ضربه مقاوم می سازد و پایداری لازم را به آن می دهد که مانع از حشره زدگی و ساخت لانه توسط حشرات در سطح دیوار می شود.

مراحل و شرایط اجرای پوشش سلولزی 

پوشش سلولزی به مرور جایگاه ویژه ای در مصالح ساختمانی امروزی برای خود پیداکرده است. بنابراین مشابه با سایر مصالح و پوشش ها برای اجرای آن نیز ارزیابی ها و مقدماتی ضروری می باشد. همان طور که می دانیم این پوشش در صورت در نظر گرفتن پیش نیازها و آماده سازی مقدمات بر روی همه سطوح داخلی قابلیت اجرا دارد.

مقدمات ضروری به منظور اجرای پوشش های سلولزی به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

1. شناخت و تعیین کردن جنس سطوح زیرکار

2. آماده کردن سطوح موردنظر که بایستی پوشش سلولزی روی آن اجرا شود (برطرف ساختن چربی ها، اجرای پرایمر (روغن الیاف بتونه درجه 1) و ...)

3. روش آماده کردن مواد و استانداردهای گرمایی و سرمایی در محیط اجرا

4. عایق کردن پوشش سلولزی در جهت قابل شست وشو کردن آن

سطوح مختلف و پیش نیازهای اجرا

سطوحی که به منظور اجرای پوشش سلولزی بکار می روند بایستی آماده سازی شوند. به برخی از این سطوح و نحوه کار با آن ها اشاره می شود.

1. سیمان نرمه: اگر لکه های نم و یا خاکه سیمان که ناشی از قدیمی بودن آن است وجود نداشته باشد، بدون هرگونه آماده سازی می توان پوشش را اجرا کرد.

2. سیمان زبره: اگر خلل و فرج بیش ازحد وجود داشته باشد می توان آن ها را برطرف کرده و شمشه گیری گوشه ها و لبه های درب و پنجره را انجام داد و سپس پوشش را اجرا نمود.

3. کنیتکس: این سطوح در دو گروه روغنی و آبی قرار می گیرند. در صورت روغنی بودن سطوح کنیتکس اجرا به صورت مستقیم و بدون توجه به هیچ پیش نیازی می تواند پوشش را اجرا کرد. اگر سطح موردنظر قدیمی  باشد و لکه های طبله داشته باشد، باید با کارتک برطرف کرده و خلأ موجود را با آستری پر کرد.
در مورد کنیتکس آبی، سطوح باید به صورت کامل با کارتک تراشیده شود و سپس با جارو گردوغبار ایجادشده برطرف گردد. در مرحله بعد سطوح با اجرای پرایمر برای اجرای پوشش آماده می شوند. بر روی سطوح رولکس اجرا همانند کنیتکس آبی صورت می گیرد.

4. سطوح رنگی: این سطوح به شکل سنتی رنگ روغن و یا رنگ پلاستیک می باشد و برای اجرای پوشش سلولزی آماده سازی می شوند.


پوشش سلولزی - بلکا - رومالین  -پتینه

 

جهت اطلاع از قیمت پوشش سلولزی و پوشش سلولزی دیوار , بلکا به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .


استیکر دیواری|قیمت استیکر دیواری ارزان

 

استیکر دیواری|قیمت استیکر دیواری ارزان

 

استیکر دیواری| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت استیکر دیواری| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع استیکر دیواری اتاق کودک, اتاق خواب, پذیرایی, ارزان و برچسب دیواری سه بعدی, برجسته, رولی و ارزان

استیکر دیواری,استیکر دیواری اتاق خواب,استیکر دیواری عاشقانه,استیکر دیواری اتاق کودک,استیکر دیواری پدیده,استیکر دیواری چیست,استیکر دیواری پذیرایی,استیکر دیواری اتاق نوزاد,استیکر دیواری کودک,استیکر دیواری طرح درخت,استیکر دیواری برای اتاق خواب,استیکر های دیواری اتاق خواب,خرید استیکر دیواری اتاق خواب


مزایا و کاربردهای استیکر دیواری ، 

ممکن است که بعد از رنگ آمیزی دیوار اتاقتان نتیجه چندان به دلتان ننشسته باشد و یا بعد از اینکه مدتی گذشت این رنگ ها به نظرتان کسل کننده باشد. از طرفی رنگ آمیزی مجدد زمان بر و پرهزینه است در این حالت شاید یکی از بهترین گزینه ها استفاده از استیکر یا برچسب رنگی خواهد بود.

استیکر دیواری

استیکر دیواری نسل نوینی از متریال زیبا و جذاب برای طراحان خوش ذوق و جوان است که از یک فکر جدید و سرشار از خلاقیت در طول سال های اخیر در ارتباط با دکوراسیون داخلی به وجود آمده است و کاربردها و طرفداران زیادی پیدا کرده است. از طرفی این کاربردها و نیز محبوبیت استیکرها با اشباع شدن و تکراری شدن کاغذ دیواری نیز روزبه روز بیشتر و بیشتر شده است.

استیکر دیواری

ایده این کار اولین بار توسط یک طراح جوان فرانسوی در سال 2004 مطرح شد. او این ایده را درحالی که مشغول بازسازی و دکور کردن یک هتل قدیمی در نیس فرانسه بود به دست آورد. او سعی کرد با استفاده از کاغذهای رنگی طرحی که در ذهنش داشت را بر روی دیوارهای لابی هتل اجرا نماید.

درواقع این اولین استیکر دیواری بود که به شکل رسمی در یک مکان عمومی اجرا و نصب می گردید. زیبایی این ایده باعث شد که او در سایر پروژه های خود نیز از این طرح استفاده کند. او به مرور این کار را توسعه داد و از انواع مختلف مواد اولیه برای این کار بهره برد.

امروزه تولید استیکرهای دیواری بیشتر با استفاده از ورق های PVC صورت می گیرد. در این حالت استیکر دیواری به  نوعی از ورق های PVC خود چسب اطلاق می شود که در طرح ها و شکل های موردنظر برش می خورند و شکلی خاص را به وجود می آورند که می توان بر روی انواع سطح صاف اعم از دیوار (با بیشترین استفاده)، کابینت، در، شیشه (منزل، ویترین فروشگاه ها و غیره) و در کل هر سطح صافی که در دسترس است نصب کرد و از زیبایی آن نهایت لذت را برد.

به طور معمول استیکر دیواری تک رنگ تولید می شود؛ اما امروزه ترکیب و کولاژ رنگ های مختلف نیز محبوبیت بسیاری کسب کرده است. طرح هایاستیکرهای دیواری عمدتاً از طبیعت الهام گرفته می شود؛ مانند، گل ها، شاخ و برگ درختان، انواع گیاهان، پرندگان، پروانه ها و .... ولی طرح های برگرفته از خیال، طرح های کودکانه و نیز شخصیت های کارتونی هم محبوبیت زیادی به دست آورده اند. در اروپا و بالأخص کشور ترکیه استیکر دیواری طرفداران بسیاری را پیدا کرده است، به طوری که شرکت های زیادی را می توان یافت که در کار طراحی و تولید و استفاده از این محصول جذاب و پرطرفدار وارد شده اند.

مزایای استفاده از استیکرها یا برچسب های دیواری چیست؟

هزینه کم و بسیار مناسب در مقایسه با محصولات دیگر همچون کاغذدیواری یا پنل های دیواری و غیره

استیکر دیواری کم هزینه بوده و نصب آسانی دارند. این مزیت ها باعث استیکر دیواری اتاق کودک خواهد شد که شما در هر زمان که مایل باشید اقدام به جدا کردن و جایگزینی با نمونه های جدید کنید.


برچسب های دیواری شاید بهترین گزینه برای افرادی باشد که در خانه های اجاره ای زندگی می کنند، چون بدون صرف هزینه زیاد محیط را به راحتی و باب سلیقه و میل خود می توانند تغییر دهند.

امکان سفارش سازی در مراحل تولید استیکر دیواری وجود دارد. بدین معنی که با توجه به سلیقه، نیاز و سفارش افراد مختلف امکان طراحی و تولید استیکری که هر فرد می خواهد وجود دارد. این حالت می تواند شامل طرح، رنگ و اندازه استیکر باشد به طوری که می توان ادعا کرد که هیچ استیکری با دیگری مشخصات یکسانی ندارد.

نصب سریع و آسان دیگر مشخصه بارز استیکر دیواری است، به طوری که هر کس می تواند به راحتی و با یک دستورالعمل آسان برچسب خود را در روی سطح موردنظر خود نصب کند.

حسن دیگر استیکرهای دیواری در تنوع بی نهایت آن ها در طرح و مدل هست.

امکان شست وشو با مواد شوینده مختلف و حتی آب!!

برچسب های دیواری مواد تشکیل دهنده شان به گونه ای است که باعث مقاومت بالای آن در برابر آب و مواد شونده می شوند و با خیال آسوده می توان آن ها را هر موقع که نیاز بود شست. این خصوصیت مثبت باعث شده است استیکر دیواری اتاق خواب که حتی خانم های وسواسی ایرانی هم به راحتی و با خیال آسوده از این محصول استقبال کنند.

لازم به ذکر است که استیکر تنها یک طرح هست که مانند یک عکس برگردانی بزرگ برش خورده و بر روی سطح دلخواه نصب می شود پس مطمئناً کل سطح موردنظر را پوشش نمی دهد.

برای خرید استیکر دیواری توصیه می شود:

- به کوچکی و بزرگ اتاق دقت کنید. اگر اتاق کوچک دارید به دنبال طرح های با اندازه های کوچک تر باشید و اگر اتاق بزرگی دارید سایزهای مختلفی را می توانید انتخاب کنید.

- اگر هدف اتاق فرزندان هست با در نظر گرفتن عواملی همچون کنجکاوی و بازیگوشی فرزندتان می توانید در انتخاب ابعاد و محل نصب استیکر انعطاف نشان دهید به طوری که دور از دسترس او باشد تا به آن صدمه ای نزند.

- داشتن پیش زمینه ذهنی در مورد طرحی که قرار هست انتخاب کنید ضروری است. چراکه در غیر این صورت به علت تنوع بالایی از طرح ها که ممکن است وجود داشته باشد احتمالاً به مشکل بربخورید.

استیکر دیواری"

 

جهت اطلاع از قیمت استیکر دیواری و استیکر دیواری اتاق کودک, اتاق خواب, پذیرایی, ارزان و برچسب دیواری سه بعدی, برجسته, رولی به نیازمندیهایصنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .


پوستر دیواری |قیمت پوستر دیواری ارزان

 

پوستر دیواری |قیمت پوستر دیواری ارزان

 

پوستر دیواری| لیست شرکتهای تولید کننده و وارد کننده ، خرید و فروش و قیمت پوستر دیواری| ساخت ، نصب ، تعمیر و اجرای انواع پوستر دیواری سه بعدی,پوستر دیواری بزرگ,سفارش پوستر دیواری و ارزان

پوستر دیواری,پوستر دیواری سه بعدی,پوستر دیواری بزرگ,پوستر دیواری کومار,پوستر دیواری اتاق کودک,پوستر دیواری کومار آلمان,پوستر دیواری سیاه و سفید,پوستر دیواری پاپیروس,پوستر دیواری کودک,پوستر دیواری Kumar,پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک,پوسترهای دیواری سه بعدی,پوستر کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر دیواری چیست؟ ویژگی ها و کاربرد پوستر دیواری 

شما نیز ممکن است جزو افرادی باشید که مایل باشید تغییر و تحولی هرچند سطحی در دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کارتان داشته باشید. این کار را شاید بخواهید که فعلاً بدون صرف هزینه و بودجه خیلی زیاد انجام دهید. پیشنهادی که می شود انتخاب، خرید و نصب پوستر دیواری یاکاغذدیواری پوستری است، بدون این که نیاز باشد به اینکه در مبلمان منزل یا سایر عناصر دکوری تغییری ایجاد کنید. درواقع این کار می تواند تغییرات حیرت انگیزی بر دکوراسیون داخلی منزل یا حتی محیط کاریتان داشته باشد.

پوستر دیواری

در حال حاضر کاغذدیواری پوستری توأم با افزایش استفاده مردم از کاغذدیواری ها به شکل وسیعی طرفداران زیادی پیدا کرده است. پوستری دیواریتوانسته است با تنوع بسیار زیاد در طرح و ابعاد مناسب و کاربردی و نیز تنوع در سبک های گوناگون نیازهای تنوع طلبی و زیباپسندی افراد را تا حد زیادی برطرف کند. پوستر دیواری در جهت هر چه جذاب تر ساختن آن ها در طرح های گرافیکی متنوع و بدیع، بناهای قدیمی و یا مدرن دنیا، تصاویر دانشمندان و فیلسوفان بزرگ، هنرمندان مشهور و انواع تصاویر جدید و زیبای طبیعت ارائه می شوند که تمامی سلیقه ها را مطمئناً پوشش می دهد. سایزهای مختلفی که برای پوستر دیواری یا کاغذهای دیواری پوستری ارائه شده به طورکلی شامل سایزهایی همچون 8 تکه (8 پنل)، 4 تکه، 3 تکه، 2 تکه و یک تکه می شود. هرکدام از این ها ابعاد مختلفی می توانند داشته باشند که قابلیت نصب و قرارگیری در فضاهای با ابعاد مختلف را به خوبی دارند. همچنین این ابعاد می توانند که به صورت سفارشی که توسط مشتری داده می شود تهیه و مورداستفاده قرار گیرند.

در تعریف پوسترها می توان چنین گفت که پوسترها صفحات کاغذی با طول و عرض نسبتاً بزرگ هستند که نوشته ها، طرح ها، نقاشی ها و امثال آن بر روی آن ها چاپ شده است. پوستر دیواری در بازار با اندازه و ابعاد مختلف پوستر دیواری سه بعدی عرضه می شوند. در پوستر دیواری های بزرگ مجموعه شیت ها در کنار هم درنهایت تشکیل دهنده یک طرح کامل هستند که در ابعاد مشخص به منظور پوشش دیوار مورداستفاده قرار می گیرند. درواقع پوسترها باهدف نصب بر روی دیوارها و درکل هر نوع سطوح عمودی تعبیه می شوند. پوسترها از جنس نانوون و یا کاغذ گلاسه هستند که این پوستر دیواری کیفیت بسیار بالایی داشته و کاملاً قابلیت شست وشو دارد. برای محیط های اداری، تجاری و مسکونی (اتاق خواب، پذیرایی، نشیمن) نیز با طرح های مناظر طبیعی، شهرها، تصاویر کارتونی و ... طراحی شده و مناسب است.

نقاشی و نوشته پوسترهای معمولی را تشکیل می دهند، اما این امکان هم هست که پوستری تنها نقاشی یا تنها نوشته داشته باشد. این صفحات کاغذی ممکن است به منظور جلب توجه نصب شوند و یا وسیله ای برای اطلاع رسانی بر روی دیوارها باشند. هدف هایی که پوسترها دنبال می کنند متفاوت است. پوستر ممکن است جنبه تبلیغاتی داشته باشد و یا اینکه به منظور تکثیر یک اثر هنری با اهداف اقتصادی، فرهنگی و فروش با قیمت ارزان مورداستفاده قرار گیرد. پوسترها در امور آموزشی هم کاربرد زیادی دارند. همانند کاغذدیواری، پوستر دیواری نیز با استفاده از چسب مخصوص قابل نصب بر روی هر سطح صافی هست.

انتخاب یک پوستر دیواری توجه به چه مواردی ضروری است؟

در زمان انتخاب پوستر دیواری در ابتدای امر چیزی را انتخاب کنید که واقعاً دوست دارید. درواقع اولین قدم در انتخاب نوع دکوراسیون، ضمیر ناخودآگاه شما است. به احساس درونی خود توجه کنید و انتخاب مناسبی داشته باشید. در گام بعد باید تصویری را که با اتاق یا دفتر سما هماهنگی لازم دارد را انتخاب کنید. این امر باعث خواهد شد که حتی اگر کسی باسلیقه پوستر دیواری بزرگ  شما در ارتباط با زیبایی اثر موافق نباشد، هارمونی ایجاد شده در محیط اتاق شما را تحسین کند. اولین فاکتور در این زمینه ترکیب المان ها است.

 

ترکیب عناصر و اجزا

ترکیب یک تصویر از طرق مختلف در نمای ظاهری یک اتاق اثر می گذارد. به عنوان نمونه، تنالیته اتاق به صورت ناخودآگاه از خطوط تصویر تأثیر می پذیرد. تصویرهایی همچون غروب آفتاب، ساحل دریا و یک شخص در حال خواب خطوط افقی قوی دارند. خطوط عمودی القاکننده انرژی، نشاط و پیشرفت هستند.

نوع رنگ های انتخابی

اگر طراحی اتاقتان را با زمینه رنگی خاصی انجام داده اید، زمینه رنگی انتخابی برای پوستر نیز بهتر است در همین رنگ باشد. بیشترین میزان کنتراست در رنگ های مکمل یعنی سبز و قرمز، بنفش و زرد وجود دارد.

مهم ترین نکته در انتخاب رنگ مناسب نسبی بودن آن است. درصورتی که رنگ بکار رفته روی یک زمینه روشن بر روی یک زمینه تیره هم بکار رود متفاوت دیده خواهد شد. در مواردی هم لازم است که از یک منبع نوری ویژه در جهت به وجود آوردن جلوه و کنتراست لازم در پوستر استفاده نمود.

دقت در انتخاب ابعاد پوستر

پوستر دیواری

هماهنگی بهتر می تواند با دقت در انتخاب ابعاد مناسب برای دیوار موردنظر به دست آید.

یک نکته در این مورد اینکه علاوه بر مواردی که سقف ارتفاع خیلی زیادی داشته باشد، عرض پوستر انتخابی از عرض مبلمان زیر آن نباید بیشتر باشد. به طورکلی عرض پوستر از 3⁄4 عرض مبلمان نباید بیشتر باشد.

روش نصب کردن پوستر دیواری

نصب پوستر نباید در ارتفاع خیلی بالا انجام گیرد. فاصله ای که پیشنهاد می شود سفارش پوستر دیواری از مرکز پوستر تا سطح زمین 1.5 تا 1.65 متر است. فاصله در بین دو پوستر نیز بایستی بین 5 تا 8 سانتی متر باشد. این فاصله در مورد پوسترهای خیلی بزرگ باید بین 15 تا 20 سانتی متر باشد.

 


پوستر دیواری

 

جهت اطلاع از قیمت پوستر دیواری و پوستر دیواری سه بعدی,پوستر دیواری بزرگ,سفارش پوستر دیواری به نیازمندیهای صنعت ساختمان.آی آر مراجعه نمایید .